Die grap is al zoooooooo oud.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gozer voel eens aan je voorhoofd, Je gaat toch geen fb posten van iemand op fok. Iets met privacy.
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Die grap is al zoooooooo oud.
Die link leidt altijd naar je eigen profiel.
Whehehehe _Oquote:Op zondag 14 juli 2013 16:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
fanta ben jij dat?
http://facebook.com/profile.php?=73322363
Ja, ik dacht ook al, hoe komt ze opeens zo knap.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:53 schreef Drinky het volgende:
Vandaar dat ik haar profiel verdacht veel op de mijne vond lijken.
Ik zwijg!quote:
Deze reeks wordt serieus steeds beter en beter.quote:
Gefeliciteerd Snakeyquote:
quote:
Ik ben vandaag 5 geworden.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Snakey![]()
Moge je nog vele jaren liften en yoghurt van Spaanse deernes consumeren.
Niet jarig-jarig?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Ik ben vandaag 5 geworden.![]()
Vandaag precies 5 jaar FA. Mmm...
maar wel je blote kont posten,lolquote:Op zondag 14 juli 2013 16:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gozer voel eens aan je voorhoofd, Je gaat toch geen fb posten van iemand op fok. Iets met privacy.
Dan kun je nog steeds prive blijven. Was geen blote kont trouwens. Ben je weer ruzie aan het zoeken joh, ouwe?quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Deze reeks wordt serieus steeds beter en beter.
Zal uiteindelijk de belangrijkste reeks van FOK! worden, tot we een coup plegen.
Daarna openen we een hardcore gym, een camsite, een bordeel en een anabolenwebshop die we aan FOK! koppelen.
Gratz Snakey!quote:
nee hoor, ik vond het nogal dubbelzinnige post.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan kun je nog steeds prive blijven. Was geen blote kont trouwens. Ben je weer ruzie aan het zoeken joh, ouwe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |