Deze "chicks" zeker:quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:48 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
krijg altijd zo'n harde als chicks deze dragen
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:48 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
krijg altijd zo'n harde als chicks deze dragen
Hangt er maar net vanaf welkequote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol deze man gaat swekloos door de leven
air max zijn gewoon kkhard vriend
Ja maar AM90's zijn hard.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die linke foto,,photoshop, not even once![]()
big pimpin'quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar AM90's zijn hard.
AM IV / BW is voor gabbers.
Dit lijkt zwaar op een foto uit een Tell-Sell reclame, waar er opzettelijk een belabberde before photo is gebruikt zodat de after-pic die geschoten is beter lijkt dan het werkelijk is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No ass-faking on my watch!we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dit lijkt zwaar op een foto uit een Tell-Sell reclame, waar er opzettelijk een belabberde before photo is gebruikt zodat de after-pic die geschoten is beter lijkt dan het werkelijk is.
Before photo: Frontaal geschoten met shitty cam. Model staat met de rug recht en heeft een slip aan die een groot deel van de glutes bedekt.
After photo: Vanuit een lagere positie geschoten zodat de glutes beter in beeld vallen. Model staat met haar kont naar achter geduwt om de illussie van meer ronding te creeeren en ze draagt een slip die meer van haar ass onthuld.
Of iemand ass heeft kan alleen beoordeeld worden met een pic waarin de dame rechtop staat en grotendeels lateraal richting de camera gepositioneerd staat.heb jij stront in je oge zelf mij oma ziet dat die tweede foto betere reet hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No ass-faking on my watch!
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dit lijkt zwaar op een foto uit een Tell-Sell reclame, waar er opzettelijk een belabberde before photo is gebruikt zodat de after-pic die geschoten is beter lijkt dan het werkelijk is.
Before photo: Frontaal geschoten met shitty cam. Model staat met de rug recht en heeft een slip aan die een groot deel van de glutes bedekt.
After photo: Vanuit een lagere positie geschoten zodat de glutes beter in beeld vallen. Model staat met haar kont naar achter geduwt om de illussie van meer ronding te creeeren en ze draagt een slip die meer van haar ass onthuld.
Of iemand ass heeft kan alleen beoordeeld worden met een pic waarin de dame rechtop staat en grotendeels lateraal richting de camera gepositioneerd staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No ass-faking on my watch!![]()
Ronaldo heeft best een ziek fysiek, komt niemand in dit topic van in de buurtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:49 schreef ZetaOS het volgende:
Voetballers zijn toch wel halve bodybuilders
[ afbeelding ]
Strawman argument. Ik heb nooit gezegd dat er geen vooruitgang is gemaakt. Next!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heb jij stront in je oge zelf mij oma ziet dat die tweede foto betere reet heb
Voetballers zitten ook gewoon aan PED. Worden ze wel getest eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ronaldo heeft best een ziek fysiek, komt niemand in dit topic van in de buurt
[ afbeelding ]
En Ibrahimovic is ook beresterk bijna niet van de bal af te krijgen
Neem deze kennis ook in je op zodat ook jij booty objectief kan beoordelen, young Jedi.quote:
Dat is Coco. Ice-T z'n bish.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:57 schreef slacker_nl het volgende:
... http://www.dumpert.nl/med(...)bij_sportschool.html
Of hardloopschoenen als ik zin heb om te rennen na het liften maar dan doe ik ook geen squats want dan vliegen mijn hielen omhoog.quote:
Hahaha wtf.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:57 schreef slacker_nl het volgende:
... http://www.dumpert.nl/med(...)bij_sportschool.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |