Ik draag sowieso altijd een lange broek omdat korte broeken voor faggots zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoe deadlift jij dan als de bar niet tegen je schenen komt?
Ja ik draag ook lange broek.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik draag sowieso altijd een lange broek omdat korte broeken voor faggots zijn.
Verder komt de bar alleen tegen mijn schenen aan als hij stil ligt en als ik hem optil schuurt hij daar niet langs
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat is een broodje aap verhaal. Heeft een van je vriendjes je dat vertelt die HIV had?
Gebruikte naalden is nog steeds een van de grootste HIV verspreiders
Hebben je schoenen platte zolen of zijn het van die hardloop/oid schoenen met zo'n "hoek" erin?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:26 schreef Drinky het volgende:
Tering, ik weet niet waarom maar ik ging m'n deadlift form van de zijkant checken in de spiegel. Nooit -knip-
oh, /dagboek.
Dan alleen als je hommo bent. Straf van God alles.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik ben wel blank maar wat als een neger voor mij die bar heeft gebruikt? (noracial)
Maar waar maak ik me eigenlijk druk om, zie nooit iemand deadliften in mn gym.
en geschoren poezen dat haar zit er niet voor niks, weet je, gewoon om gore ziektes tegen te houden!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat is een broodje aap verhaal. Heeft een van je vriendjes je dat vertelt die HIV had?
Gebruikte naalden is nog steeds een van de grootste HIV verspreiders
A man knowsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dan alleen als je hommo bent. Straf van God alles.
Jij lijkt me zo'n type dat op zijn 35e wordt ontmaagd door een ladyboy in Thailandquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:18 schreef Dimachaerus het volgende:
fuuuck schijnt nog een jongejte te zijn ook
waarom trap ik hier altijd in
op camsites trap ik hier soms in
Goede UI.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jij lijkt me zo'n type dat op zijn 35e wordt ontmaagd door een ladyboy in Thailand
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jij lijkt me zo'n type dat op zijn 35e wordt ontmaagd door een ladyboy in Thailand
wejo mattie ga trug dan naar 2 anders kryg je boete :squote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:52 schreef Drinky het volgende:
Wejo, ik zit gwn 1e klas nu in de trein maar heb voor 2e klas betaald
oh maar het wordt leuker, aansluiting van mijn eerste bus gemist en daardoor 30 min mogen wachten. Net een uur mogen wachten omdat de nachtbus iets te vroeg wegreed en mijn wiet is op.quote:
hoe dan heb toch geen geldquote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:54 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
wejo mattie ga trug dan naar 2 anders kryg je boete :s
ik draag een dikke lange joggingbroek. Zat op de broek gewoon een heel nat stuk vol met bloedquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
Draag voetbalsokken mattie. Dan kan je de bar dicht bij je schenen houden zonder dat je bar bevuilt met je aidsbloed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |