Hoe lang ben jij dan? 1.63?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Langer dan haar gvd
[..]
Ze heeft idd een mooi koppie
In café Thomas op stratum zitten de chicks. Ben je meer van traphousechimis dan moet je naar bermudaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nu ik dar hoor denk ik, klinkt best logisch!![]()
1.57quote:
Aaawww, schattigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dit is een midget gymchick:
[ afbeelding ]
Bermuda.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Iemand uit omgeving Eindhoven?
Waar kun je daar beetje mooi stappen?
2Chainz. De man van de diepgaande lyrics.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:26 schreef McNulty het volgende:
Zoveel donkere dames met bescheiden curves. Zie je niet veel in rapvideos.
Ik zou ze nog steeds raken trouwens.
Ik bespeur sarcasme. Kendrick voor jou.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
2Chainz. De man van de diepgaande lyrics.
goede herinneringen aan Thomasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
In café Thomas op stratum zitten de chicks. Ben je meer van traphousechimis dan moet je naar bermuda
Kan er wel naar luisteren hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik bespeur sarcasme. Kendrick voor jou.
1: msnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een baas
Kendrick Lamar harde baasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik bespeur sarcasme. Kendrick voor jou.
Echt he, chicks die dat niet snappenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:23 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
its a trap, hij wil in je broekje komen
ze lijk me gew leuke meid keertje samen traine ofzoquote:
Het is alsof je een knakworst in een gang gooitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:25 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ze lijk me gew leuke meid keertje samen traine ofzo
Volgens mij ben je gewoon Fanta zelf en wil je ontdekken wie je FB lekt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:25 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ze lijk me gew leuke meid keertje samen traine ofzo
lobiquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon Fanta zelf en wil je ontdekken wie je FB lekt.
oeffffquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Het is alsof je een knakworst in een gang gooit
wat ? ik ga haar niet neuken alleen maar FB checkequote:
ga wel gierig doen broertje er zijn 2 motto's in mijn leven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:41 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
wat ? ik ga haar niet neuken alleen maar FB checke
ga je niet gierig doen toch
je kan haar dm-en for har fbquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:41 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
wat ? ik ga haar niet neuken alleen maar FB checke
ga je niet gierig doen toch
fok jou manquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ga wel gierig doen broertje er zijn 2 motto's in mijn leven.
1. vertel nooit alles wat je weet.
snap je
ze traint altijd alleen, dus pech voor jouquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:47 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
fok jou man
heb al gekregen van sapstengel
ach fok haar joh ze heb al kapsones in dmquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze traint altijd alleen, dus pech voor jou
Joh ze is mocro.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:52 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ach fok haar joh ze heb al kapsones in dm
eat pussy make money - dat is mijn motto
heb geen haterz nodig
ze houdt ook niet van apenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:52 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ach fok haar joh ze heb al kapsones in dm
eat pussy make money - dat is mijn motto
heb geen haterz nodig
Ik hoop dan dat ze klem komt te zitten onder de barbell.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze traint altijd alleen, dus pech voor jou
Mirin so hard.quote:
quote:
tot die tijd..larry graham..quote:
wie is datquote:
jupiler erbij...ogen dicht, speakers op 27..quote:
Iedereen heeft wel een kutdag.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:26 schreef Drinky het volgende:
Tering, ik weet niet waarom maar ik ging m'n deadlift form van de zijkant checken in de spiegel. Nooit last gehad van mijn form, onderrug nooit pijn gedaan ofzo. Het viel me op dat m'n rug niet helemaal recht was, ondanks het feit dat hoofd omhoog en schouders neutraal, dus steeds lager en verticaler gaan zitten, gewicht fors omlaag gooien en steeds die kutspiegel instaren. Lukte gewoon voor geen meter. Ook nog eens heel m'n been opengehaald en m'n broek besmeurd met aidsbloed.
Daarna gingen mijn power cleans ook gewoon slecht, geen zin meer om gewicht rustig neer te zetten dus gewoon van hoog laten vallen (wel oly schijven en rubberen mat) tot ieders ergenis daar
Squats maar vermeden omdat de rest al zo brak ging, vervangen voor lunges en leg extensions.
Enige positieve punt is dat ik merk dat sinds ik m'n kcals met nog eens 200 omhoog heb gegooid ik wel eindelijk begin te groeien, hetzij niet helemaal clean (moet verdomme mijn buik aanspannen wil ik nog abs zien), maar de weegschaal gaat eindelijk omhoog ipv omlaag. Even opletten of ik niet in een dreamerbulk terecht kom, maar met 2800kcal lijkt mij dat stug
oh, /dagboek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |