Hoe lang ben jij dan? 1.63?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Langer dan haar gvd
[..]
Ze heeft idd een mooi koppie
In café Thomas op stratum zitten de chicks. Ben je meer van traphousechimis dan moet je naar bermudaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nu ik dar hoor denk ik, klinkt best logisch!![]()
1.57quote:
Aaawww, schattigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dit is een midget gymchick:
[ afbeelding ]
Bermuda.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Iemand uit omgeving Eindhoven?
Waar kun je daar beetje mooi stappen?
2Chainz. De man van de diepgaande lyrics.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:26 schreef McNulty het volgende:
Zoveel donkere dames met bescheiden curves. Zie je niet veel in rapvideos.
Ik zou ze nog steeds raken trouwens.
Ik bespeur sarcasme. Kendrick voor jou.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
2Chainz. De man van de diepgaande lyrics.
goede herinneringen aan Thomasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
In café Thomas op stratum zitten de chicks. Ben je meer van traphousechimis dan moet je naar bermuda
Kan er wel naar luisteren hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik bespeur sarcasme. Kendrick voor jou.
1: msnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een baas
Kendrick Lamar harde baasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik bespeur sarcasme. Kendrick voor jou.
Echt he, chicks die dat niet snappenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:23 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
its a trap, hij wil in je broekje komen
ze lijk me gew leuke meid keertje samen traine ofzoquote:
Het is alsof je een knakworst in een gang gooitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:25 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ze lijk me gew leuke meid keertje samen traine ofzo
Volgens mij ben je gewoon Fanta zelf en wil je ontdekken wie je FB lekt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:25 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ze lijk me gew leuke meid keertje samen traine ofzo
lobiquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon Fanta zelf en wil je ontdekken wie je FB lekt.
oeffffquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Het is alsof je een knakworst in een gang gooit
wat ? ik ga haar niet neuken alleen maar FB checkequote:
ga wel gierig doen broertje er zijn 2 motto's in mijn leven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:41 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
wat ? ik ga haar niet neuken alleen maar FB checke
ga je niet gierig doen toch
je kan haar dm-en for har fbquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:41 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
wat ? ik ga haar niet neuken alleen maar FB checke
ga je niet gierig doen toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |