quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
Plaats een viddy van een chick die haar ass op de ritme van een beat kan shaken.
its a trap, hij wil in je broekje komenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Mijn baas wilt een parachutesprong cadeau geven aan mij!
Deze chick is nog steeds onovertroffenquote:
kijk maar uit dat het koortje het nog doetquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Hij wilt van je af.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:23 schreef Fanta-stick het volgende:
En wanneer je je omkleedt de touwtjes lossnijden zeker.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Daar heb je bij Fanta geen parachutesprong voor nodig hoor, een malibu-cola volstaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:23 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
its a trap, hij wil in je broekje komen
Drink geen alcoholquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Daar heb je bij Fanta geen parachutesprong voor nodig hoor, een malibu-cola volstaat.
Wat leuk! Geniet er van meis. Wel eng hoor en vergeet geen waterproof mascara op te doen anders loopt alles uitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Jammer dat ze niet normaal danst.quote:
"Ja, ik kijk graag naar meisjes die dansen" En dan twerken niet leuk vinden.quote:
hahahaha maar ze doet nu ramadan toch dan mag ze niet drinkeequote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Daar heb je bij Fanta geen parachutesprong voor nodig hoor, een malibu-cola volstaat.
Ik drink sowieso niet en ben geen moslim.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:49 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
hahahaha maar ze doet nu ramadan toch dan mag ze niet drinkee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |