quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
Plaats een viddy van een chick die haar ass op de ritme van een beat kan shaken.
its a trap, hij wil in je broekje komenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Mijn baas wilt een parachutesprong cadeau geven aan mij!
Deze chick is nog steeds onovertroffenquote:
kijk maar uit dat het koortje het nog doetquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Hij wilt van je af.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:23 schreef Fanta-stick het volgende:
En wanneer je je omkleedt de touwtjes lossnijden zeker.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Daar heb je bij Fanta geen parachutesprong voor nodig hoor, een malibu-cola volstaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:23 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
its a trap, hij wil in je broekje komen
Drink geen alcoholquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Daar heb je bij Fanta geen parachutesprong voor nodig hoor, een malibu-cola volstaat.
Wat leuk! Geniet er van meis. Wel eng hoor en vergeet geen waterproof mascara op te doen anders loopt alles uitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Jammer dat ze niet normaal danst.quote:
"Ja, ik kijk graag naar meisjes die dansen" En dan twerken niet leuk vinden.quote:
hahahaha maar ze doet nu ramadan toch dan mag ze niet drinkeequote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Daar heb je bij Fanta geen parachutesprong voor nodig hoor, een malibu-cola volstaat.
Ik drink sowieso niet en ben geen moslim.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:49 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
hahahaha maar ze doet nu ramadan toch dan mag ze niet drinkee
Twerken is geen dansen, dat is gewoon debiel je kont schudden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
"Ja, ik kijk graag naar meisjes die dansen" En dan twerken niet leuk vinden.
Batty man no like di women bumbum.
Nee, het is ritmisch bewegen vanuit de heupen om een van de meest lustopwekkende lichaamsdelen van een vrouw te benadrukken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Twerken is geen dansen, dat is gewoon debiel je kont schudden.
Dankewelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:34 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wat leuk! Geniet er van meis. Wel eng hoor en vergeet geen waterproof mascara op te doen anders loopt alles uit![]()
Ik val op billen maar vind twerken echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nee, het is ritmisch bewegen vanuit de heupen om een van de meest lustopwekkende lichaamsdelen van een vrouw te benadrukken.
Het is noracial.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik val op billen maar vind twerken echt helemaal niks.
Het is gewoon een ordinaire primatendans (noracist)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |