te fokken achter je pc, net als ikquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:40 schreef VMSDKR het volgende:
20 jaar oud mensen, net als ik. Wat doe ik met mijn leven.
Bij een tankstation werken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:40 schreef VMSDKR het volgende:
20 jaar oud mensen, net als ik. Wat doe ik met mijn leven.
Komt goed broeder. Dan denk je gewoon aan PR.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar ik ben geboren voor GROTE dingen vriend.
[..]
Ja, morgen weer (zin in)
Miguel staat ook op het podium die dag.quote:
Draag voetbalsokken mattie. Dan kan je de bar dicht bij je schenen houden zonder dat je bar bevuilt met je aidsbloed.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:26 schreef Drinky het volgende:
Tering, ik weet niet waarom maar ik ging m'n deadlift form van de zijkant checken in de spiegel. Nooit last gehad van mijn form, onderrug nooit pijn gedaan ofzo. Het viel me op dat m'n rug niet helemaal recht was, ondanks het feit dat hoofd omhoog en schouders neutraal, dus steeds lager en verticaler gaan zitten, gewicht fors omlaag gooien en steeds die kutspiegel instaren. Lukte gewoon voor geen meter. Ook nog eens heel m'n been opengehaald en m'n broek besmeurd met aidsbloed.
Daarna gingen mijn power cleans ook gewoon slecht, geen zin meer om gewicht rustig neer te zetten dus gewoon van hoog laten vallen (wel oly schijven en rubberen mat) tot ieders ergenis daar
Squats maar vermeden omdat de rest al zo brak ging, vervangen voor lunges en leg extensions.
Enige positieve punt is dat ik merk dat sinds ik m'n kcals met nog eens 200 omhoog heb gegooid ik wel eindelijk begin te groeien, hetzij niet helemaal clean (moet verdomme mijn buik aanspannen wil ik nog abs zien), maar de weegschaal gaat eindelijk omhoog ipv omlaag. Even opletten of ik niet in een dreamerbulk terecht kom, maar met 2800kcal lijkt mij dat stug
oh, /dagboek.
Jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:05 schreef Sapstengel het volgende:
Als iemand met deadlifts bloed aan de stang maakt en die persoon heeft aids, krijg jij het dan ook als je scheen open gaat?
srs
Ja ik zag het.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Miguel staat ook op het podium die dag.
Ultra.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:59 schreef McNulty het volgende:
Of naar Ultra of naar Kazantip. Je mag maar een kiezen wat wordt het?
Hoeft niet per se. Virus overleeft nauwelijks buiten het lichaam.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:05 schreef Sapstengel het volgende:
Als iemand met deadlifts bloed aan de stang maakt en die persoon heeft aids, krijg jij het dan ook als je scheen open gaat?
srs
Zou me meer zorgen maken om Hepatitis en Gonnorheaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:05 schreef Sapstengel het volgende:
srs
FANTA WAT IS DEZE????quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:24 schreef maxburger het volgende:
Ik had hetzelfde met Fanta-stick. Die reageerde gewoon niet meer nadat ik een duidelijke foto van mijn hoofd stuurde.
Alleen als je niet blank bent. Srs.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:05 schreef Sapstengel het volgende:
srs
Hoe deadlift jij dan als de bar niet tegen je schenen komt?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zou me meer zorgen maken om Hepatitis en Gonnorhea
Sowieso hoe krijg je het voor elkaar je scheen open te halen met deadliften
Dat is een broodje aap verhaal. Heeft een van je vriendjes je dat vertelt die HIV had?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Virus overleeft nauwelijks buiten het lichaam.
Ja ik ben wel blank maar wat als een neger voor mij die bar heeft gebruikt? (noracial)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:26 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Alleen als je niet blank bent. Srs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |