yuri toch ook ?quote:Op zondag 14 juli 2013 02:26 schreef Fanta-stick het volgende:
fucking veel turken hier.
Weissman, levo, montelly, dima, ik.
Ja cake-man,yuri ook hoor als je dat graag wilt.quote:
Sowieso, jij met een patron, seksloze huwelijk alles.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik date gewoon die nederlandse boys maar zal trouwen met turk jeweettog?
ik zag hem keer turkse eten postenquote:Op zondag 14 juli 2013 10:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja cake-man,yuri ook hoor als je dat graag wilt.
Vind je wel leuk hé, die taboo onderwerpen ahahahahquote:Op zondag 14 juli 2013 10:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja cake-man,yuri ook hoor als je dat graag wilt.
Wat een geniaal forum dat hababam. Allemaal turken helemaal losgaan op die taboo onderwerpen.
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Sowieso, jij met een patron, seksloze huwelijk alles.
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vind je wel leuk hé, die taboo onderwerpen ahahahahstiekem watertanden achter je pc
Standaard deze subfora ofnie : Jongeren & seksualiteit & Turkse jongeren,Liefde & relaties
Ik post ook wel eens koolaid, ben ik toch ook niet meteen een neger?quote:
halfbloedjesquote:Op zondag 14 juli 2013 10:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik date gewoon die nederlandse boys maar zal trouwen met turk jeweettog?
ik hoef niet te bevallen en moet nog maar zien of ik de kinderen erken, maar daar hebben we het te zijner tijd wel overquote:Op zondag 14 juli 2013 11:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Hoezo IK ALLEEN? WE ZIJN TOCH ZWANGER NIET ALLEEN IK DAN?
HHAAquote:Op zondag 14 juli 2013 11:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ja of die ene Antillianen site, welke was dat ook alweer? Die van "mijn zoon kreeg een bigi bana onder de douche volgens mij is hij boeler".
Ik dacht dat je OM MIJ GAF!quote:Op zondag 14 juli 2013 11:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik hoef niet te bevallen en moet nog maar zien of ik de kinderen erken, maar daar hebben we het te zijner tijd wel over
http://www.mamjo.com/forum/index.php?topic=413705.0quote:Op zondag 14 juli 2013 11:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ja of die ene Antillianen site, welke was dat ook alweer? Die van "mijn zoon kreeg een bigi bana onder de douche volgens mij is hij boeler".
Ja diequote:Op zondag 14 juli 2013 11:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
http://www.mamjo.com/forum/index.php?topic=413705.0
Gewoon bigi bana googlen.
Mager mannetje, we droog ja, geen zyzz en zeker geen bb.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ronaldo heeft best een ziek fysiek, komt niemand in dit topic van in de buurt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2013 12:24:59 ]
je snap wel wat ik bedoel hij praat soms ook turks enzoquote:Op zondag 14 juli 2013 10:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik post ook wel eens koolaid, ben ik toch ook niet meteen een neger?
arki noh topics is daar het bestquote:Op zondag 14 juli 2013 11:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
http://www.mamjo.com/forum/index.php?topic=413705.0
Gewoon bigi bana googlen.
2.5 yildir evliyim ama beraber olamadikquote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 11:25 schreef Sapstengel het volgende:
mag ik je nu aanraken ?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:03 schreef VMSDKR het volgende:
9 augustus naar Porter Robinson in Razzmatazz, Barcelona. Jullie admirerende?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |