Zit je bij de vrijwillige brandweer? Hier zijn de handpompen eeuwen geleden al vervangen door elektrische.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:59 schreef Jahr00n het volgende:
hoevaak zijn jullie wezen pompen dit weeken?
13 keer, ga Vnv nog 3 x wilde minstens 20 hale mja soms ff doele bijstellenquote:Op zondag 14 juli 2013 18:59 schreef Jahr00n het volgende:
grappig vriend. pompe in de gym bedoel ik natuurlijkquote:Op zondag 14 juli 2013 19:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Zit je bij de vrijwillige brandweer? Hier zijn de handpompen eeuwen geleden al vervangen door elektrische.
kijk jij ben t gwn hard bezig zo te zienquote:Op zondag 14 juli 2013 19:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
13 keer, ga Vnv nog 3 x wilde minstens 20 hale mja soms ff doele bijstellen
35 inches biceps Brother heb ze 9x gehit, jij dang? Wel icm thaibolquote:Op zondag 14 juli 2013 19:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kijk jij ben t gwn hard bezig zo te zien
wat mete je guns?
40 inch guns vriendquote:Op zondag 14 juli 2013 19:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
35 inches biceps Brother heb ze 9x gehit, hij dan?
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Deze reeks wordt serieus steeds beter en beter.
Zal uiteindelijk de belangrijkste reeks van FOK! worden, tot we een coup plegen.
Daarna openen we een hardcore gym, een camsite, een bordeel en een anabolenwebshop die we aan FOK! koppelen.
Jij bent echt bikkel! Ik heb sinds vasten niet meer getrained.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gaat wel goed eigenlijk. Soms last van duizeligheid maar voor de rest gaat het prima
Nog twee weken, dan ben ik weer in Spanje alwaar zulke Scandi deernes in de gym te vinden zijn.quote:
Wat doen die in Spanje dan??quote:Op zondag 14 juli 2013 19:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nog twee weken, dan ben ik weer in Spanje alwaar zulke Scandi deernes in de gym te vinden zijn.
Vakantie. En er zijn er een hoop die er huizen kopen. Nu dat een berg engelsen weg is door de crisis nemen scandies en russen het stokje over. Japaners ook trouwens.quote:
Wow das bijna eve groot as me tolliequote:Op zondag 14 juli 2013 19:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
40 inch guns vriend
ik wil ze late groeie nog verder maar het lukt me niet vriend wat kan ik er aan doen
my tolie is bijna verschrompeld mara heb wel grote guns vriend dat is wat teltquote:Op zondag 14 juli 2013 19:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wow das bijna eve groot as me tollie
ik zou kkhard rakenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vrouwen hooren een buikje te hebben dit is gewn lelijk vriend afrikaantje
pff...onder douche, zou haar helemaal schoonwassenquote:
haha door mijquote:
Scandi deernes trainen gewoon op vakantie??quote:Op zondag 14 juli 2013 19:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vakantie. En er zijn er een hoop die er huizen kopen. Nu dat een berg engelsen weg is door de crisis nemen scandies en russen het stokje over. Japaners ook trouwens.
goede smaakquote:
ben gwn nog maagd :pquote:Op zondag 14 juli 2013 18:59 schreef Jahr00n het volgende:
feli snakkert, nog vele mods te gaan enzoquote:
Kralingse Plas is maar 12km toch? Of was het 5?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:38 schreef Montelly het volgende:
Ga binnenkort allebei lopen..Kralingseplas is btw fakkin druk![]()
[ afbeelding ]
kralingseplas is 5quote:Op zondag 14 juli 2013 20:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kralingse Plas is maar 12km toch? Of was het 5?
Ja in het begin wel, maar na een tijdje word je ook een beetje numb van nofap.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:48 schreef Bendoe het volgende:
Dag 9 van nofap. Als ik een mooie deerne zie, wil ik fappen, maar meteen daarna denk ik aan mogelijkheden om zo'n deerne te pakken/life of a FA
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als ik wil fap ik een jaar niet... Is dat de leeftijd of ligt het gewoon aan mij?
Bijna 26.quote:
ligt aan jouquote:Op zondag 14 juli 2013 21:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als ik wil fap ik een jaar niet... Is dat de leeftijd of ligt het gewoon aan mij?
Ow oke.quote:
ik moet elke dag wel een trekkie doenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik word nog regelmatig in een "tent" wakker, maar die shit heb ik gelukkig niet meer zo extreem.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik moet elke dag wel een trekkie doen
anders kom ik de dag niet door
alles voor die gainsquote:Op zondag 14 juli 2013 21:15 schreef Jahr00n het volgende:
waarom de neuk zou je een nofap periode willen doen? dat je niet iedere dag je lul afragd kan ik begrijpen maar zo geforceerd een lange periode volhouden kan ik met mijn brein niet bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |