Neejoh dat is echt nog wel goed te doen!quote:
Jouw gezicht wanneer ik je vertel dat Mike Duz 15 jaar oud is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:13 schreef Fanta-stick het volgende:
Sowieso TT!
Beetje proghouse voor deze mofos hier tog?
Ouat du faque! But its never too late, baby, to be what you could have been! Dus gewoon mengpaneel kopeh, goede programmatjes downloaden en goan!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jouw gezicht wanneer ik je vertel dat Mike Duz 15 jaar oud is.
[ afbeelding ]
Ja draaien kan ik wel hoor op mijn S2'tje, niet zo supergoed maar producen hè. Daar worden ze bekend mee. Tenzij je een gek masker op zet en jezelf BL3ND noemt. Dan niet. Maarja, ben nog n00b in de game hè. Moet nog leren enzo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ouat du faque! But its never too late, baby, to be what you could have been! Dus gewoon mengpaneel kopeh, goede programmatjes downloaden en goan!
doe even normaal joh zo met erge ziektes te sporten!!!!!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:39 schreef Awesome_ het volgende:
Welcome to the jungle bitch!! Jonges ik ga kkhard na de kk vnv. onelove
Je moet altijd propz geven aan de eckte eckte O.G.'squote:
Ach jonge. Pijp jezelfquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
doe even normaal joh zo met erge ziektes te sporten!!!!!
ik zou 88AD-NSB nemenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:44 schreef VMSDKR het volgende:
Mochten we hier in NL maar eigen kentekens kiezen. Zou gwn DY3LFGT neme whaha xD
JIJ BENT ECHT STOER JOH JAJAJA TOT EEN STEL JOODSE NEGERS JE AUTO KAPOT TRAPPEN.quote:
En ze zijn zeker ook nog gay danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
JIJ BENT ECHT STOER JOH JAJAJA TOT EEN STEL JOODSE NEGERS JE AUTO KAPOT TRAPPEN.
Ik doe gewoon BBY LUV69
Vraag eens.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je hebt voor mij echt afgedaan Awesome_, ik tolereer dit niet.
Wat? Of ik een neuk geef. Patsboem!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Nee gek dan trap ik in jouw val.quote:
ja togquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:43 schreef Awesome_ het volgende:
Keek-man ik mag jou wel. Ik had zon m'n twijfels maar mij in m'n ego boosten doet me goed. Onelove
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |