Omnomomomoomom dacht zijn kin.... en vrat zo zijn hals op.quote:
Het begin van het einde!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:12 schreef Dutch piggy het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik heb een tijdje veel krachttraining gedaan (niet dat het resultaat daarvan op deze foto zichtbaar is) maar daar ben ik een tijd terug mee gestopt. Ik kan me tegenwoordig niet meer zo heel erg druk maken om hoe ik eruit zie, dus dan is mijn sportmotivatie ook meteen helemaal weg.
Het enige wat ik nu nog af en toe doe is yoga.
oglum beni dinlequote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het begin van het einde!
Nederlandse meisjes.
Ze heeft wel goed figuur hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het begin van het einde!
Nederlandse meisjes.
Lovelotion togquote:Op zondag 14 juli 2013 01:06 schreef no1uknow het volgende:
kkhomos.
wanneer gaan we nou eens een meet organiseren, wie had ook alweer een gym in z'n garage?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Heb je een snorretje?quote:Op zondag 14 juli 2013 01:54 schreef Levolution het volgende:
Soms blijft er roomboter in mijn snor achter na het eten en begint het te stinken.
Dan denk ik 'wat ruik ik nou?' en besef ik dat ik mijn eigen bovenlip ruik.
Ik scheer gewoon nooit.quote:
Moet je eens met slagroom proberen.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:54 schreef Levolution het volgende:
Soms blijft er roomboter in mijn snor achter na het eten en begint het te stinken.
Dan denk ik 'wat ruik ik nou?' en besef ik dat ik mijn eigen bovenlip ruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |