Het lijkt me duidelijk dat niemand mag doden, maar de wetenschappelijke consensus of een kind in zo'n vroege fase nog echt leeft is wel wat anders dan de heilige boeken doen vermoeden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:25 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je mag nooit iemand doden. Als je dat verbiedt, dan vind ik dat heel netjes. Ze beschermen het leven dat van boven is gegeven. Dat vind ik sterk
Iets wat leeft, kan doodgaan. Iets wat dood is, kan niet meer levend worden ( behoudens 1 uitzonderingquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat niemand mag doden, maar de wetenschappelijke consensus of een kind in zo'n vroege fase nog echt leeft is wel wat anders dan de heilige boeken doen vermoeden.
Het leven is een gang over de smalle weg. Uiteraard is de mensheid het verstand gegeven om het leven dragelijk te maken. Maar lijden zal er altijd zijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:32 schreef robin007bond het volgende:
Ik geloof niet, maar even for the sake of the argument.
Zou God niet juist willen dat we de middelen gebruiken die hij heeft ons gegeven om het leven dragelijker te maken voor heel veel vrouwen, EG?
Als het geen bewustzijn heeft, kun je dan nog wel spreken over leven?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:33 schreef Webschip het volgende:
[..]
Iets wat leeft, kan doodgaan. Iets wat dood is, kan niet meer levend worden ( behoudens 1 uitzondering)
Een kind is dus altijd levend geweest als het levend geboren kan worden
Ja zeker. Wat dacht je van levende cellen? En planten? Van die laatste is niet eens bekend of ze een bewustzijn hebben. Als we überhaupt weten wat bewustzijn isquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als het geen bewustzijn heeft, kun je dan nog wel spreken over leven?
Dat vind ik geen goed criterium waarop je een partij zou moeten beoordelen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:41 schreef Pokkelmans het volgende:
Neemt overigens niet weg dat ik de SGP wel een bazenpartij vind wegens eigen geluid en schijt aan alles en iedereen.
Het zijn maar cellen..quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:45 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ja zeker. Wat dacht je van levende cellen? En planten? Van die laatste is niet eens bekend of ze een bewustzijn hebben. Als we überhaupt weten wat bewustzijn is
Het is een definitiekwestie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:41 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik kom even halverwege de discussie met de deur in huis vallen, maar wat mij betreft is een vrucht tijdens de periode waarin abortus is toegestaan geen mensenleven. Het is niet in staat om zelfstandig te leven. Zodra het in staat moet worden geacht om buiten de baarmoeder te leven kun je wat mij betreft pas spreken van een mensenleven.
Neemt overigens niet weg dat ik de SGP wel een bazenpartij vind wegens eigen geluid en schijt aan alles en iedereen.
Hoe meer aanbod wat politieke keuze betreft, hoe beter. Dat er mensen zijn die er daadwerkelijk op stemmen vind ik wat minder, maar de inzet van de SGP moet geroemd worden. Zo kan ik elke verkiezingsavond weer in live-statistiekjes zien in welke gemeenten vrouwen nog met de broeksriem de keuken in worden geslagen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat vind ik geen goed criterium waarop je een partij zou moeten beoordelen.
Maar aborteren is toch voor de moeder ook een heel naar iets, waar ze heel haar leven nog last kan hebben?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat vind ik geen goed criterium waarop je een partij zou moeten beoordelen.
[..]
Het zijn maar cellen..
Ik vind de gevolgen van het niet laten aborteren veel naarder. Ouders die hun kind eigenlijk niet echt hadden gewild, kinderen die niet bij hun echte ouders terechtkomen. Zo'n kind kan daar een hele leven last van hebben.
Eh, ja. Wat voegt dat statement toe? Dient het als repliek te dienen?quote:
Klopt, maar geef haar in ieder geval de keuze om dat te doen. Laat de vrouw zelf alle consequenties afwegen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Maar aborteren is toch voor de moeder ook een heel naar iets, waar ze heel haar leven nog last kan hebben?
Niet zo tof.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:43 schreef betyar het volgende:
Godverdomme, hier is ingebroken geldkistje ligt opengebroken in de tuin alle portemonnees zijn leeg. Politie is nu hier en moeten wachten op de technische reserche, ze zijn langs mijn bed geweest en hebben het geldkistje uit het nachtkastje gehaald. Gekker nog, ze zijn over onze kinderen gestapt...........
Balen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:43 schreef betyar het volgende:
Godverdomme, hier is ingebroken geldkistje ligt opengebroken in de tuin alle portemonnees zijn leeg. Politie is nu hier en moeten wachten op de technische reserche, ze zijn langs mijn bed geweest en hebben het geldkistje uit het nachtkastje gehaald. Gekker nog, ze zijn over onze kinderen gestapt...........
Hoe weet je dat het meerdere personen waren?quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:43 schreef betyar het volgende:
Waaruit volgt dat het inbraak is ? zijn er braaksporen ?quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:02 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het meerdere personen waren?
Heavy dronken roes.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:43 schreef betyar het volgende:
Je hebt je welvaart gedeeld met een arme donder die het goed kon gebruiken. Altijd sociaal bezig zie ik.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:43 schreef betyar het volgende:
Zou me niet verbazen...quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:21 schreef Drugshond het volgende:
Is het geen inside job ? Appel valt soms niet ver van de boom.
Niet eens aan het pleiten voor een nekschot?quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je hebt je welvaart gedeeld met een arme donder die het goed kon gebruiken. Altijd sociaal bezig zie ik.
Ik zou daar voor pleiten als het mij was overkomen. Ik heb het niet zo op roof maar Betyar staat bekend om zijn sociale gevoel dus ik weet dat hij blij is dat iemand die het harder nodig heeft dan hij dat geld nu kan gaan uitgeven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet eens aan het pleiten voor een nekschot?
Tot over een maand dan maar weer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:50 schreef KoosVogels het volgende:
De enige mensen die een nekschot verdienen zijn libertariers. Gewoon omdat het om volwassen kerels gaat die in sprookjes geloven. Dan verdien je het.
Dan verlaag je je tot hun niveau. Gekken een nekschot geven is niet echt netjesquote:Op woensdag 10 juli 2013 08:50 schreef KoosVogels het volgende:
De enige mensen die een nekschot verdienen zijn libertariers. Gewoon omdat het om volwassen kerels gaat die in sprookjes geloven. Dan verdien je het.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:50 schreef KoosVogels het volgende:
Ik praat in algemeenheden. Dat mag toch op FOK!?quote:
Dat is nooit leuk en al helemaal niet als je lekker op vakantie bent. Heb je je hond niet mee?quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:43 schreef betyar het volgende:
Alleen bij de buren, en gericht tegen een zekere religieuze groep, heb ik begrepen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik praat in algemeenheden. Dat mag toch op FOK!?
Mensen die hun hond meenemen op vakantiequote:Op woensdag 10 juli 2013 08:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is nooit leuk en al helemaal niet als je lekker op vakantie bent. Heb je je hond niet mee?
Duitsland en Belgie lijkt me geen probleem. Leuke dingen meegemaakt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mensen die hun hond meenemen op vakantie
Dezelfde types stouwen hun kofferbak vol met aardappelen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mensen die hun hond meenemen op vakantie
En Hollandse ontbijtrommel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Dezelfde types stouwen hun kofferbak vol met aardappelen.
Balen zeg, en geen fijn idee dat ze gewoon langs jou en je gezin zijn gestapt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:43 schreef betyar het volgende:
Libertariers zijn de enige die niet in sprookjes geloven. Het grootste sprookje is de maakbare maatschappij..quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:50 schreef KoosVogels het volgende:
Honden stinken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als je er geen tijd voor hebt... true.
Betyar had gister wel aardappelpuree gegeten..quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Dezelfde types stouwen hun kofferbak vol met aardappelen.
Dat zijn een heleboel mensen ook...quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:15 schreef KoosVogels het volgende:
En het zijn natuurlijk gewoon kut-beesten waar je geen hol aan hebt.
Ja, en?quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat zijn een heleboel mensen ook...
Hij bedoelt waarschijnlijk dat je rustig je kinderen met een touw aan een boom kunt knopen in het bos als je op vakantie gaat.quote:
Achter het behang plakken is uit ?quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk dat je rustig je kinderen met een touw aan een boom kunt knopen in het bos als je op vakantie gaat.
Wat libertarisch van hem.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk dat je rustig je kinderen met een touw aan een boom kunt knopen in het bos als je op vakantie gaat.
Best veel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 07:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet zo tof.
Over hoeveel geld praten we ?
Tsja, kinderen heb je zelf geproduceerd, dus dan mag jij ook bepalen we je er mee doet toch?quote:
De welvaart is gedeeld met egoistisch persoon.Die gun ik niks.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je hebt je welvaart gedeeld met een arme donder die het goed kon gebruiken. Altijd sociaal bezig zie ik.
Je kent de dader???quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:28 schreef betyar het volgende:
[..]
De welvaart is gedeeld met egoistisch persoon.Die gun ik niks.
Balen. Succes! Hopelijk is de vakantie niet voor je bedorven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:43 schreef betyar het volgende:
Ik zeg, begin maar bij die geldwolven in Den Haagquote:VVD ziet terugkeer wolf als gevaar.
Als er weer veel wolven in Nederland rondlopen, moet uit veiligheidsoverwegingen voor mensen en dieren, serieus worden overwogen wolven af te schieten, zo vindt de VVD verder.
Dat is dan ook leuk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, ze willen gewoon lekker schieten.
Als de roedels echt terug komen, is dat iets waarop we trots mogen zijn. Niet iets waarop we moeten gaan schietenquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is dan ook leuk.
Maar het duurt volgens onderzoekers nog wel 15 jaar voordat hier roedels rondlopen. Als alles goedgaat.
Hans van Baalen gaat de jacht leiden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
VVD in de bocht. Hebben we meer mooie beesten rondlopen in onze bossen, komt de Fred Teeven-brigade weer aanschijten met de harde hand.
Het waren de Hongaarse buren? Enorm kut wel, even een paar duizend euro lichter door een stel sloebers.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:43 schreef betyar het volgende:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het waren de Hongaarse buren? Enorm kut wel, even een paar duizend euro lichter door een stel zigeuners.
Allemaal afknallen die beesten. Duizend euro voor degene die het lukt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
VVD in de bocht. Hebben we meer mooie beesten rondlopen in onze bossen, komt de Fred Teeven-brigade weer aanschijten met de harde hand.
Het CDA heeft er ook flink wat doorheen gejaagd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:59 schreef GSbrder het volgende:
Rode cijfers voor PvdA en GroenLinks. Hihi.
De huur van de boerenhoeve van Haersma kostte een lieve duit. Om de wielrenfiets nog maar even buiten beschouwing te laten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:45 schreef waht het volgende:
[..]
Het CDA heeft er ook flink wat doorheen gejaagd.
Duizend euro. Driewerf hoera.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:41 schreef waht het volgende:
[..]
Allemaal afknallen die beesten. Duizend euro voor degene die het lukt.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:58 schreef Disana het volgende:
Ik wil wel op volgevreten VVD'ers jagen. Gratis.
doodsverwensing
En die mogen ze niet opeten, de dikzakken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]En als ze gevangen zijn hup in het schavot en dan met rotte tomaten naar ze gooien
quote:Het bekakte studentenaccent het meest irritante accent van Nederland. Op de tweede plaats komt het Twents gevolgd door het Limburgs. Dat blijkt uit een rondvraag onder luisteraars van de ochtendshow op Slam FM.
Een meerderheid van de 247 ondervraagden ergert zich het meest aan het bekakte studentenaccent dat in overvloed wordt gesproken in steden als Amsterdam, Leiden en Groningen. Mensen storen zich voornamelijk aan het arrogante en het 'kijk mij eens interessant zijn'-ondertoontje.
Beter onderzoek dan van Maurice.quote:
Ik zie mogelijkheden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Een ongekende mogelijkheid voor uw oom om zijn inkomsten wat op te krikken.
was dat maar, zaten er wel over te denken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is nooit leuk en al helemaal niet als je lekker op vakantie bent. Heb je je hond niet mee?
Typisch Oost-Europees om met zijn twaalven in een huis te hokkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:26 schreef betyar het volgende:
[..]
was dat maar, zaten er wel over te denken.
Ze denken aan 3 man gezien de sporen. Eentje bij de wagens, eentje beneden en eentje boven. Niemand had wat gehoord.
Twaalf personen in huis.
Een enge gedachte, en erg vervelend. Ik hoop dat jullie toch nog een fijne vakantie kunnen hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:26 schreef betyar het volgende:
[..]
was dat maar, zaten er wel over te denken.
Ze denken aan 3 man gezien de sporen. Eentje bij de wagens, eentje beneden en eentje boven. Niemand had wat gehoord.
Twaalf personen in huis.
Ik heb voor 9000 euro aan gereedschap in de bus liggen, een overkapping moet ik nog maken hier. Gelukkig ligt dat spul in twee grote laden met sloten erop. Maar ja, ons pap zei "Dat nemen ze toch niet mee, daar moeten ze mee werken" de agenten lachen...quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een enge gedachte, en erg vervelend. Ik hoop dat jullie toch nog een fijne vakantie kunnen hebben.
Absoluut, wijsheid komt met de jaren.quote:
Een mild studentenaccent is bij vrouwen bovendien leuk. Qua Twents (en ook Sallands) hebben ze wel een punt.quote:
Haha, daar kan ik ook wel om lachenquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb voor 9000 euro aan gereedschap in de bus liggen, een overkapping moet ik nog maken hier. Gelukkig ligt dat spul in twee grote laden met sloten erop. Maar ja, ons pap zei "Dat nemen ze toch niet mee, daar moeten ze mee werken" de agenten lachen...
Het Amsterdamse accent heb ik altijd als onaangenaam ervaren.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een mild studentenaccent is bij vrouwen bovendien leuk. Qua Twents (en ook Sallands) hebben ze wel een punt.
Iedere volgevretene zou opgejaagd moeten worden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:58 schreef Disana het volgende:
doodsverwensing
Is dat niet gewoon verbasterd Jiddisch?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:28 schreef waht het volgende:
[..]
Het Amsterdamse accent heb ik altijd als onaangenaam ervaren.
Nee, er zitten wel wat woorden in verwerkt natuurlijk maar het accent is anders.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon verbasterd Jiddisch?
Daarom verbasterd. Vrouwen zouden overigens überhaupt hun mond moeten houden in de aanwezigheid van een man.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:31 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, er zitten wel wat woorden in verwerkt natuurlijk maar het accent is anders.
Vooral ook omdat ze het zelf vaak als normaal Nederlands omschrijvenquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:28 schreef waht het volgende:
[..]
Het Amsterdamse accent heb ik altijd als onaangenaam ervaren.
Dat doen ze in Saoedi-Arabië zelfs niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Daarom verbasterd. Vrouwen zouden overigens überhaupt hun mond moeten houden in de aanwezigheid van een man.
Da's langquote:
du_ke zal een meer waarheidsgetrouw vooruitzicht kunnen bieden.quote:
Zegt de ultieme maakbaarheidsdenker hierquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:07 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Libertariers zijn de enige die niet in sprookjes geloven. Het grootste sprookje is de maakbare maatschappij..
Iedereen kan CEO worden! Mot je maar doorleren!quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zegt de ultieme maakbaarheidsdenker hier
Ik hoop op permanente ramadan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:05 schreef waht het volgende:
[..]
du_ke zal een meer waarheidsgetrouw vooruitzicht kunnen bieden.
Eng conservatief kereltje.quote:
Eindelijk wat repressief beleid.quote:
Homoseksualiteit is een ziekte.quote:
En een gekozen levensstijl.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is een ziekte.
Hoppa!
Goed topic voor Paper_Tiger.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:12 schreef waht het volgende:
POL / PVDA-WETHOUDER gepakt vanwege diefstal.
Interessant topic.
Klinkt onheilspellend.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik heb de stille hoop dat ze er iets van leren.
Zo niet dan resteert enkel de goelag.
Once you go sour, you never flower power.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ben een beetje bang dat de verzuring is doorgeslagen bij ze.
Wie zit er achter het toetsenbord van Disanaquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:58 schreef Disana het volgende:
doodsverwensing
Je beseft dat libertarisme alles behalve een maakbaarheidsideaal in zich heeft?quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zegt de ultieme maakbaarheidsdenker hier
Ik besef terdege dat jij een maakbaarheidsdenker pur sang bent.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je beseft dat libertarisme alles behalve een maakbaarheidsideaal in zich heeft?
Vanwaar die verwrongen conclusie?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik besef terdege dat jij een maakbaarheidsdenker pur sang bent.
Ik zat klaar om los te branden tot ik zag dat het in Drenthe was...quote:
Vanwege je grote geloof in een ultiem maakbaarheidsideaalquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Vanwaar die verwrongen conclusie?
Nu ben je aan het trollen. Wat duidt er op dat ik geloof in een maakbaarheidsideaal?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vanwege je grote geloof in een ultiem maakbaarheidsideaal
Je uitspraken in die richting natuurlijk. Je toont je keer op keer een ware gelovige.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nu ben je aan het trollen. Wat duidt er op dat ik geloof in een maakbaarheidsideaal?
Sorry, ik weet niet wat me bezieldequote:Op woensdag 10 juli 2013 15:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Wie zit er achter het toetsenbord van Disana
Ik vind het geen onaardig blad inderdaad.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:27 schreef Friek_ het volgende:
Wellicht is een studentenabonnement op De Groene Amsterdammer geen gek idee voor slechts 10 euro per maand.
Ton Elias vroeg of ik wilde doorgeven dat hij het erg lekker vond.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, ik weet niet wat me bezielde![]()
Maar ik heb vanmiddag ook een groot dik varken geaaid. Dus ik heb het goedgemaakt.
Eens, qua onderzoek een van de betere.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het geen onaardig blad inderdaad.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ton Elias vroeg of ik wilde doorgeven dat hij het erg lekker vond.
Ik moest mijn lach verhullen middels een geforceerd kuchje.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik las genaaid. Mijn beeld van jou is voorgoed veranderdquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik heb vanmiddag ook een groot dik varken geaaid. Dus ik heb het goedgemaakt.
Het moest er een keer van komen, ik kon het niet eeuwig voor me houdenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik las genaaid. Mijn beeld van jou is voorgoed veranderd
Geef eens een concreet voorbeeld want ik begrijp niet waar je het over hebt....quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je uitspraken in die richting natuurlijk. Je toont je keer op keer een ware gelovige.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik heb vanmiddag ook een groot dik varken genaaid. Dus ik heb het goedgemaakt.
Generalisatie, discriminatie en oproep tot het apart zetten/willen doden van een bevolkingsgroep en dan ook nog varkens naaien. Ik had die nooit uit jouw vingers verwachtquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het moest er een keer van komen, ik kon het niet eeuwig voor me houden
Ik ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik las genaaid. Mijn beeld van jou is voorgoed veranderd
Het was iets wat ik al heel lang wilde. Heb jij wel eens een varken geaaid? Borstelige beesten zijn het.quote:
Ton Elias vroeg of ik wilde doorgeven dat hij het erg lekker vond.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het moest er een keer van komen, ik kon het niet eeuwig voor me houden
Ja maar het is in POL hè. In NWS zou ik dat nooit durvenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Generalisatie, discriminatie en oproep tot het apart zetten/willen doden van een bevolkingsgroep en dan ook nog varkens naaien. Ik had die nooit uit jouw vingers verwacht
Oh lord, hebben we een running gag?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Is dat je koosnaampje voor Ton tijdens jullie perverse activiteiten?quote:
Op de kinderboerderij. Ook nog.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat je koosnaampje voor Ton tijdens jullie perverse activiteiten?
Ban.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar het is in POL hè. In NWS zou ik dat nooit durven
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar het is in POL hè. In NWS zou ik dat nooit durven
quote:
Heb jij die snuiten wel eens goed bekeken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:44 schreef Friek_ het volgende:
Gagging met varkens is wellicht wat overdreven, Disana.
Dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind het ergens wel jammer ja, dat ik niet mag posten in NWS.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Deportatie?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:53 schreef Monolith het volgende:
Ik werk met debielen. Gelukkig is dat probleem bijna opgelost.
Dat was het minst efficiënt. Ik heb zelf maar wat anders gezocht.quote:
Wacht maar, nieuwe idioten zullen daar u opwachten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was het minst efficiënt. Ik heb zelf maar wat anders gezocht.
Dat valt mee. De mensen die ik gesproken heb leken mij al een heel stuk capabeler dan mijn huidige collega's.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wacht maar, nieuwe idioten zullen daar u opwachten.
Doen mensen ook op zaterdag. In de shoarmatent stomdronken proberen te slapen op een bakje knoflooksaus.quote:
En dan blijkt dat ze SlamFM op de centrale radio hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat valt mee. De mensen die ik gesproken heb leken mij al een heel stuk capabeler dan mijn huidige collega's.
Ik heb een iPod.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:37 schreef Modus het volgende:
[..]
En dan blijkt dat ze SlamFM op de centrale radio hebben.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:37 schreef Modus het volgende:
[..]
En dan blijkt dat ze SlamFM op de centrale radio hebben.
Ja ik ook maar het was toch echt niet de bedoeling dat ik die tijdens werk op zou doen. Had ook niet echt gewerkt, dan hoor je bijna continu 2 dingen door elkaar.quote:
Ik moet zeggen dat de radio bij mij ook echt onbewust wordt weggefilterd als ik aan het werk ben. Zeker wanneer het niet boeiend is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja ik ook maar het was toch echt niet de bedoeling dat ik die tijdens werk op zou doen. Had ook niet echt gewerkt, dan hoor je bijna continu 2 dingen door elkaar.
Haha, ik zie het zo voor me.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Doen mensen ook op zaterdag. In de shoarmatent stomdronken proberen te slapen op een bakje knoflooksaus.
Oh ik heb daar juist bovengemiddeld veel moeite mee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de radio bij mij ook echt onbewust wordt weggefilterd als ik aan het werk ben. Zeker wanneer het niet boeiend is.
Ik zou het nooit doen eigenlijk. Vindt het vreselijk asociaal, zeker wanneer je in teamverband werkt.quote:
VVD-voorstellen.quote:Dit is trouwens wat ik laatst heb meegemaakt.
Als afgestudeerde WO'er druk ben ik druk op zoek naar een baan. Solliciteer daarbij ook voor functies op zowel VMBO, MBO, HBO als WO-niveau. Van wasserette-medewerker tot glazenwasser.
Zo heb ik dus ook gesolliciteerd als magazijnmedewerker bij een bekende budgetwinkelketen (laten we het Winkel X noemen) in Nederland. Hiervoor was ik afgewezen omdat ik 'niet binnen de bedrijfscultuur pas'. Ondertussen heb ik (na c.a. 30 sollicitaties binnen 2 weken) ook een aanvraag voor een bijstand ingediend (omdat ik als zelfstandige toch mijn huur en andere vaste levensonderhoudskosten moet betalen en ik ga er vanuit dat het tijdelijk is en omdat ik verwacht binnen paar maanden een baan te vinden).
Op gesprek bij het UWV voor het beoordelen van mijn aanvraag, gaf ik aan dat ik A) fysiek 100% in orde ben; B) bereid ben om al het werk aan te nemen wat ze me aanbieden. Toen gaf de medewerkster van het UWV aan dat ze een project (via de gemeente) hebben, waardoor je in het magazijn van Winkel X kan werken. Ik gaf aan dat ik daar al had gesolliciteerd, maar dat ik daarvoor was afgewezen. Maar ik was blij om te horen als ik dan alsnog via dat project alsnog aan het werk kan. Ze wilde me graag aanmelden voor het project. Waarop ik vroeg: "dus je werkt daar gewoon voor het minimumloon he?". Waarop ze de reactie gaf: "Uh, nee. Je werkt voor het behoud van je bijstandsuitkering".![]()
Dat vind ik eigenlijk echt niet kunnen. Via de normale weg (waarbij ik gewoon het minimumloon kan verdienen) ben ik geweigerd, maar via een 'project' willen ze me wel hebben, want doen hoeven ze me niet te betalen. Eigenlijk lijkt het op een moderne vorm van slavernij.
Ja daar was laatst ook al zo'n prachtig idee mbt de thuiszorg in Deventer voor.quote:
Tja, slavernij is het niet. Maar wel behoorlijk krom. Niet alleen voor de medewerker zelf, maar ook voor kleinere bedrijven die zo nog meer concurrentiekracht verliezen tov grote bedrijven die flink gebruik maken van al dit soort door de belastingbetaler betaalde voordeeltjes (en allerhande belastingontwijkende constructies, etc).quote:Eigenlijk lijkt het op een moderne vorm van slavernij.
Mooie is dat er echt tal van VVD'ers zijn die dergelijke dubieuze constructies met alle liefde rechtlullen onder het mom van re-integratie en werkervaring opdoen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tja, slavernij is het niet. Maar wel behoorlijk krom.
"Anders begin je toch gewoon voor jezelf?"quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mooie is dat er echt tal van VVD'ers zijn die dergelijke dubieuze constructies met alle liefde rechtlullen onder het mom van re-integratie en werkervaring opdoen.
Shawshank Redemptionquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tja, slavernij is het niet. Maar wel behoorlijk krom. Niet alleen voor de medewerker zelf, maar ook voor kleinere bedrijven die zo nog meer concurrentiekracht verliezen tov grote bedrijven die flink gebruik maken van al dit soort door de belastingbetaler betaalde voordeeltjes (en allerhande belastingontwijkende constructies, etc).
U zult er snel achter komen dat ook daar de werkvloer volloopt met debielen. Hoe eerder u de realiteit onder ogen zit hoe eerder u deel uit kan gaan maken van die groep. Conformeren aan de norm heet dat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was het minst efficiënt. Ik heb zelf maar wat anders gezocht.
Ik vind dat grote-bedrijven-voortrekken waar ze bij de VVD zo opgewonden van raken inmiddels toch al behoorlijk doorgeschoten corporatisme, tegen het fascistische aan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mooie is dat er echt tal van VVD'ers zijn die dergelijke dubieuze constructies met alle liefde rechtlullen onder het mom van re-integratie en werkervaring opdoen.
Zeg het ze, Perrin!quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vind dat grote-bedrijven-voortrekken waar ze bij de VVD zo opgewonden van raken inmiddels toch al behoorlijk doorgeschoten corporatisme, tegen het fascistische aan.
Ik lees hier weer het typische lolbertarische gebrek, namelijk het onvermogen om te denken in mate van in plaats van binaire classificaties.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:22 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
U zult er snel achter komen dat ook daar de werkvloer volloopt met debielen. Hoe eerder u de realiteit onder ogen zit hoe eerder u deel uit kan gaan maken van die groep. Conformeren aan de norm heet dat.
Ik hoor graag van je hoe de nieuwe collega's je bevallen over een maand of twee....quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik lees hier weer het typische lolbertarische gebrek, namelijk het onvermogen om te denken in mate van in plaats van binaire classificaties.
Jullie stemmen daar overigens zelf voor. Dat is wat de politiek zowel links als rechts doet. Bij een kleine overheid is dat dan weer niet mogelijk.quote:
Daar bestaan inderdaad niet eens bijstandsuitkeringen. Nog beter.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:28 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Jullie stemmen daar overigens zelf voor. Dat is wat de politiek zowel links als rechts doet. Bij een kleine overheid is dat dan weer niet mogelijk.
Zal ik terug tweeten; "Komt Ton Elias het strand aanstampen?"twitter:VVDVelsen twitterde op woensdag 10-07-2013 om 17:07:15Aankomend weekend trilt #IJmuiden op haar grondvesten op het DOE-strand van Nederland. #TurnUpTheBeach @538 Welkom bij HET #BeachDanceFeest. reageer retweet
I.d.d. veel beter. Uitkeringen maken de mens kapot.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar bestaan inderdaad niet eens bijstandsuitkeringen. Nog beter.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou het nooit doen eigenlijk. Vindt het vreselijk asociaal, zeker wanneer je in teamverband werkt.
Dit wordt in een of andere vorm vrij breed gesteund in de politiek hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, dan krijg jij je zin en mogen de onrendabelen gewoon wegrotten in de goot, briljant ideequote:Op woensdag 10 juli 2013 17:28 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Jullie stemmen daar overigens zelf voor. Dat is wat de politiek zowel links als rechts doet. Bij een kleine overheid is dat dan weer niet mogelijk.
Verhongeren als dakloze is inderdaad veel beter voor de mens.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
I.d.d. veel beter. Uitkeringen maken de mens kapot.
In zijn libertarische droomwereld verdient iedereen poen, is werkloosheid non-existent en stromen rivieren van chocola.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Verhongeren als dakloze is inderdaad veel beter voor de mens.
Ik zal je op de hoogte houden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik hoor graag van je hoe de nieuwe collega's je bevallen over een maand of twee....
Onrendabelen bestaan niet in de vrije markt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, dan krijg jij je zin en mogen de onrendabelen gewoon wegrotten in de goot, briljant idee
De vraag is: welke WO-opleiding heeft dit individu genoten?quote:
Vrijetijdsmanagement?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:57 schreef waht het volgende:
[..]
De vraag is: welke WO-opleiding heeft dit individu genoten?
Je spreekt je eerdere uitspraken weer eens tegen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:57 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Onrendabelen bestaan niet in de vrije markt.
Poepen voor gevorderden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:57 schreef waht het volgende:
[..]
De vraag is: welke WO-opleiding heeft dit individu genoten?
Waarom zou een dakloze moeten verhongeren? Er zijn zelfs al voedselbanken op particulier initiatief voor modale mensen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Verhongeren als dakloze is inderdaad veel beter voor de mens.
Hoe zou je Friso kwalificeren in de vrije markt?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:57 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Onrendabelen bestaan niet in de vrije markt.
Onrendabelen bestaan in de huidige maatschappij door een minimumloon vast te stellen. Iedereen die dat niet op kan brengen voor een werkgever is onrendabel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je spreekt je eerdere uitspraken weer eens tegen.
Overheidsfalen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe zou je Friso kwalificeren in de vrije markt?
Dan kan hij aan de slag op een Drents gemeentehuis...quote:
Omdat die nooit genoeg zullen verdienen om te kunnen overleven. Zo zijn zorg, eten, onderdak etc onbetaalbaar. Dat gaat de bedeling door de kerken in ruil voor hun ziel niet oplossen...quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waarom zou een dakloze moeten verhongeren? Er zijn zelfs al voedselbanken op particulier initiatief voor modale mensen.
Als levend lijk. In de huidige markt overigens ook.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe zou je Friso kwalificeren in de vrije markt?
Onzin.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Onrendabelen bestaan in de huidige maatschappij door een minimumloon vast te stellen. Iedereen die dat niet op kan brengen voor een werkgever is onrendabel.
Zonder BTW en belasting is alles spotgoedkoop.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat die nooit genoeg zullen verdienen om te kunnen overleven. Zo zijn zorg, eten, onderdak etc onbetaalbaar. Dat gaat de bedeling door de kerken in ruil voor hun ziel niet oplossen...
Is daar nog een beetje vraag naar?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als levend lijk. In de huidige markt overigens ook.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zonder BTW en belasting is alles spotgoedkoop.
Je weet dat ik gelijk heb. Het woord onrendabel heeft een inhoudelijke betekenis.quote:
Je laatste functionerende organen verkopen om begraven te kunnen worden zal noodzaak zijn in zijn heilstaat.quote:
De overheid heeft het monopolie op belastingheffen, zie daar marktfalen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Krijgen we dit weer. Volgens Tiger houdt de libertarische samenleving zich aan de volgende formule:quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je laat je hele huis schilderen voor hetzelfde bedrag wat jij zelf verdient in dezelfde tijd. Nu kost de schilder een godsvermogen door alle belastingen die er boven op zijn werk komen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]![]()
Je fantasie is wel levendig moet ik toegeven
Nee, je lult weer een eind in de ruimte en verzint je eigen definities.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je weet dat ik gelijk heb. Het woord onrendabel heeft een inhoudelijke betekenis.
Nooit van overhead gehoord?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:05 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je laat je hele huis schilderen voor hetzelfde bedrag wat jij zelf verdient in dezelfde tijd. Nu kost de schilder een godsvermogen door alle belastingen die er boven op zijn werk komen.
-ambtenaren-uitkeringen-verplichte solidariteit-overheidsinstellingen-verplichte zorg-dwang.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Krijgen we dit weer. Volgens Tiger houdt de libertarische samenleving zich aan de volgende formule:
Libertarisme = Huidige maatschappij - belastingen
Er komen echter extra kosten bij vanwege de tol die de schilder moet betalen voor de wegen waarover hij moet rijden, de peperdure private opleidingen die hij moest volgen moeten nog worden afbetaald, enzovoort.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:05 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je laat je hele huis schilderen voor hetzelfde bedrag wat jij zelf verdient in dezelfde tijd. Nu kost de schilder een godsvermogen door alle belastingen die er boven op zijn werk komen.
Echt toepasselijk dat jij een ambtenaar bent.Je verdient 100 Euro en houdt daar na belastingen 50 van over. De schilder ook. Om de schilder 50 Euro te laten verdienen moet je hem er dus 100 betalen. Voor die 100 Euro moet jij er dus 200 verdienen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nooit van overhead gehoord?
Echt bijzonder dat jij beweert een bedrijf te runnen
Nu vergeet je inflatie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Echt toepasselijk dat jij een ambtenaar bent.Je verdient 100 Euro en houdt daar na belastingen 50 van over. De schilder ook. Om de schilder 50 Euro te laten verdienen moet je hem er dus 100 betalen. Voor die 100 Euro moet jij er dus 200 verdienen.
Ok, je bent echt zo achterlijk als je je doet voorkomen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Echt toepasselijk dat jij een ambtenaar bent.Je verdient 100 Euro en houdt daar na belastingen 50 van over. De schilder ook. Om de schilder 50 Euro te laten verdienen moet je hem er dus 100 betalen. Voor die 100 Euro moet jij er dus 200 verdienen.
Inflatie wordt veroorzaakt door de overheid, dus die verdwijnt ook automatisch.quote:
Nee, dat bestaat niet in zijn maakbaarheidsutopia.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er komen echter extra kosten bij vanwege de tol die de schilder moet betalen voor de wegen waarover hij moet rijden, de peperdure private opleidingen die hij moest volgen moeten nog worden afbetaald, enzovoort.
Goud is dan allesquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inflatie wordt veroorzaakt door de overheid, dus die verdwijnt ook automatisch.
Zo zouden we niet meer over elkander praten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ok, je bent echt zo achterlijk als je je doet voorkomen.
Een centrale bank is niet perse onderdeel van de overheid.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inflatie wordt veroorzaakt door de overheid, dus die verdwijnt ook automatisch.
Als je blauw bent kun je er een dubbele moraal op nahouden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:41 schreef waht het volgende:
[..]
Zo zouden we niet meer over elkander praten.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als je blauw bent kun je er een dubbele moraal op nahouden.
Soort van Dr Jekyll and Mr Hyde
En notes van anderen lezen, niet te vergeten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als je blauw bent kun je er een dubbele moraal op nahouden.
Soort van Dr Jekyll and Mr Hyde
Dat is onze hoofdtaak.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:45 schreef waht het volgende:
[..]
En notes van anderen lezen, niet te vergeten.
Theoretisch niet....theoretisch had Griekenland allang uit de EU moeten liggen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:43 schreef waht het volgende:
[..]
Een centrale bank is niet perse onderdeel van de overheid.
Dat weet ik. Ik doelde ook meer op het feit dat mensen met dergelijke denkbeelden ook vaak de goudstandaard weer terug willen en elke vorm van geldcreatie onmogelijk willen maken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:43 schreef waht het volgende:
[..]
Een centrale bank is niet perse onderdeel van de overheid.
Oh en je hebt er wel een paar vermakelijke tussen zitten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:45 schreef waht het volgende:
[..]
En notes van anderen lezen, niet te vergeten.
Wat er in staat zal me een broodrooster wezen... geef eens een aantal op. /mequote:Op woensdag 10 juli 2013 18:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh en je hebt er wel een paar vermakelijke tussen zitten.
Is het dan een onbeveiligd netwerk?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:46 schreef Friek_ het volgende:
Wellicht moet ik mijn nieuwe wireless-netwerk maar 'De bijstandsuitkering' noemen hier tussen de paupers.
Vier dit jaar waarvan drie wegens dikke tietenquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat er in staat zal me een broodrooster wezen... geef eens een aantal op. /me
Laat me raden allemaal gezet door VS.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vier dit jaar waarvan drie wegens dikke tieten
Nee, 42, aantal kan je zelf ook zien in de fokshop dacht ik.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat zweef ik ergens totaal rond de 60-65.
<< Teflon.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, 42, aantal kan je zelf ook zien in de fokshop dacht ik.
OMG, moet niet gekker worden hier.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:52 schreef 99.999 het volgende:
En nee DH, VS plaatste net die ene die niet over tieten ging
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
42 is wel een mooi universeel getal...quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook je eerste note in POL in meer dan vijf jaar zo te zienquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
OMG, moet niet gekker worden hier.
http://en.wikipedia.org/w(...)_Everything_.2842.29quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
42 is wel een mooi universeel getal...
GMTAquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)_Everything_.2842.29
Jullie verzamelen gewoon alle goede grappen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh en je hebt er wel een paar vermakelijke tussen zitten.
Of het netwerk: "Jij! Ik! Wij!" met password: "SP!"quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wel als ik het wachtwoord verander naar 'PvdA'.
Dat zal niemand in uw buurt snappen. Doe dan iets als 'Extra Beveiligd VVD Netwerk'.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:54 schreef Friek_ het volgende:
'Een Ander Joods Signaal' is wellicht ook een goede voor m'n wireless netwerk.
We moeten iets.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:58 schreef waht het volgende:
[..]
Jullie verzamelen gewoon alle goede grappen.
Er gebeurt veel inderdaad.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:20 schreef Friek_ het volgende:
Ah, een kamer in Amsterdam van 8 m² voor slechts 426 euro per maand. Daar doen we het voor mensen, want in Amsterdam, daar gebeurt het!
Ik hoorde ooit eens iemand zeggen dat hij wel in Amsterdam gewoond wilde hebben, want daar kon je zo lekker mee over opscheppen tegen andere mensen.quote:
Dat lijkt me wat overdreven. Als je nou in Londen of Milaan had gewoond kon ik het nog begrijpen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik hoorde ooit eens iemand zeggen dat hij wel in Amsterdam gewoond wilde hebben, want daar kon je zo lekker mee over opscheppen tegen andere mensen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:29 schreef waht het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat overdreven. Als je nou in Londen of Milaan had gewoond kon ik het nog begrijpen.
Een vriend van me vertelde dat hij ook collega's had die inderdaad ook puur in Amsterdam gingen wonen om te kunnen zeggen dat ze in Amsterdam woonden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik hoorde ooit eens iemand zeggen dat hij wel in Amsterdam gewoond wilde hebben, want daar kon je zo lekker mee over opscheppen tegen andere mensen.
Op of naast het station ofzo?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:20 schreef Friek_ het volgende:
Ah, een kamer in Amsterdam van 8 m² voor slechts 426 euro per maand komt voorbij op Facebook. Daar doen we het voor mensen, want in Amsterdam, daar gebeurt het!
Is dat in zo'n peeshokje. Waar je muntjes in moet gooien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:20 schreef Friek_ het volgende:
Ah, een kamer in Amsterdam van 8 m² voor slechts 426 euro per maand komt voorbij op Facebook. Daar doen we het voor mensen, want in Amsterdam, daar gebeurt het!
Ik heb trouwens ook schapen geaaid vandaag. En twee zwarte lammetjesquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)_Everything_.2842.29
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook schapen geaaid vandaag. En twee zwarte lammetjes
Ja voor jou natuurlijk heel gewoon, maar voor mij als stadsmens was het inderdaad een leuke ervaring.quote:
Kan het mij goed voorstellen hoor, en als die schapen een beetje rustig zijn is het nog rustgevend ook.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja voor jou natuurlijk heel gewoon, maar voor mij als stadsmens was het inderdaad een leuke ervaring.
Die fout had ik ooit eens gemaakt.quote:
Zodra Eindhoven eenmaal is aangesloten op het nachtnet vragen huisbazen hier vergelijkbare hurenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:20 schreef Friek_ het volgende:
Het was op een kinderboerderij, dus het waren zeer relaxte schaapjes.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan het mij goed voorstellen hoor, en als die schapen een beetje rustig zijn is het nog rustgevend ook.
Die zaten zeker aan de Ritalin.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was op een kinderboerderij, dus het waren zeer relaxte schaapjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |