Ik heb voor 9000 euro aan gereedschap in de bus liggen, een overkapping moet ik nog maken hier. Gelukkig ligt dat spul in twee grote laden met sloten erop. Maar ja, ons pap zei "Dat nemen ze toch niet mee, daar moeten ze mee werken" de agenten lachen...quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een enge gedachte, en erg vervelend. Ik hoop dat jullie toch nog een fijne vakantie kunnen hebben.
Absoluut, wijsheid komt met de jaren.quote:
Een mild studentenaccent is bij vrouwen bovendien leuk. Qua Twents (en ook Sallands) hebben ze wel een punt.quote:
Haha, daar kan ik ook wel om lachenquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb voor 9000 euro aan gereedschap in de bus liggen, een overkapping moet ik nog maken hier. Gelukkig ligt dat spul in twee grote laden met sloten erop. Maar ja, ons pap zei "Dat nemen ze toch niet mee, daar moeten ze mee werken" de agenten lachen...
Het Amsterdamse accent heb ik altijd als onaangenaam ervaren.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een mild studentenaccent is bij vrouwen bovendien leuk. Qua Twents (en ook Sallands) hebben ze wel een punt.
Iedere volgevretene zou opgejaagd moeten worden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:58 schreef Disana het volgende:
Ik wil wel op volgevreten VVD'ers jagen. Gratis.
doodsverwensing
Is dat niet gewoon verbasterd Jiddisch?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:28 schreef waht het volgende:
[..]
Het Amsterdamse accent heb ik altijd als onaangenaam ervaren.
Nee, er zitten wel wat woorden in verwerkt natuurlijk maar het accent is anders.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon verbasterd Jiddisch?
Daarom verbasterd. Vrouwen zouden overigens überhaupt hun mond moeten houden in de aanwezigheid van een man.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:31 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, er zitten wel wat woorden in verwerkt natuurlijk maar het accent is anders.
Vooral ook omdat ze het zelf vaak als normaal Nederlands omschrijvenquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:28 schreef waht het volgende:
[..]
Het Amsterdamse accent heb ik altijd als onaangenaam ervaren.
Dat doen ze in Saoedi-Arabië zelfs niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Daarom verbasterd. Vrouwen zouden overigens überhaupt hun mond moeten houden in de aanwezigheid van een man.
Da's langquote:
du_ke zal een meer waarheidsgetrouw vooruitzicht kunnen bieden.quote:
Zegt de ultieme maakbaarheidsdenker hierquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:07 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Libertariers zijn de enige die niet in sprookjes geloven. Het grootste sprookje is de maakbare maatschappij..
Iedereen kan CEO worden! Mot je maar doorleren!quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zegt de ultieme maakbaarheidsdenker hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |