Honden stinken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als je er geen tijd voor hebt... true.
Betyar had gister wel aardappelpuree gegeten..quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Dezelfde types stouwen hun kofferbak vol met aardappelen.
Dat zijn een heleboel mensen ook...quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:15 schreef KoosVogels het volgende:
En het zijn natuurlijk gewoon kut-beesten waar je geen hol aan hebt.
Ja, en?quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat zijn een heleboel mensen ook...
Hij bedoelt waarschijnlijk dat je rustig je kinderen met een touw aan een boom kunt knopen in het bos als je op vakantie gaat.quote:
Achter het behang plakken is uit ?quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk dat je rustig je kinderen met een touw aan een boom kunt knopen in het bos als je op vakantie gaat.
Wat libertarisch van hem.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk dat je rustig je kinderen met een touw aan een boom kunt knopen in het bos als je op vakantie gaat.
Best veel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 07:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet zo tof.
Over hoeveel geld praten we ?
Tsja, kinderen heb je zelf geproduceerd, dus dan mag jij ook bepalen we je er mee doet toch?quote:
De welvaart is gedeeld met egoistisch persoon.Die gun ik niks.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je hebt je welvaart gedeeld met een arme donder die het goed kon gebruiken. Altijd sociaal bezig zie ik.
Je kent de dader???quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:28 schreef betyar het volgende:
[..]
De welvaart is gedeeld met egoistisch persoon.Die gun ik niks.
Balen. Succes! Hopelijk is de vakantie niet voor je bedorven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:43 schreef betyar het volgende:
Godverdomme, hier is ingebroken geldkistje ligt opengebroken in de tuin alle portemonnees zijn leeg. Politie is nu hier en moeten wachten op de technische reserche, ze zijn langs mijn bed geweest en hebben het geldkistje uit het nachtkastje gehaald. Gekker nog, ze zijn over onze kinderen gestapt...........
Ik zeg, begin maar bij die geldwolven in Den Haagquote:VVD ziet terugkeer wolf als gevaar.
Als er weer veel wolven in Nederland rondlopen, moet uit veiligheidsoverwegingen voor mensen en dieren, serieus worden overwogen wolven af te schieten, zo vindt de VVD verder.
Dat is dan ook leuk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, ze willen gewoon lekker schieten.
Als de roedels echt terug komen, is dat iets waarop we trots mogen zijn. Niet iets waarop we moeten gaan schietenquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is dan ook leuk.
Maar het duurt volgens onderzoekers nog wel 15 jaar voordat hier roedels rondlopen. Als alles goedgaat.
Hans van Baalen gaat de jacht leiden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
VVD in de bocht. Hebben we meer mooie beesten rondlopen in onze bossen, komt de Fred Teeven-brigade weer aanschijten met de harde hand.
Het waren de Hongaarse buren? Enorm kut wel, even een paar duizend euro lichter door een stel sloebers.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:43 schreef betyar het volgende:
Godverdomme, hier is ingebroken geldkistje ligt opengebroken in de tuin alle portemonnees zijn leeg. Politie is nu hier en moeten wachten op de technische reserche, ze zijn langs mijn bed geweest en hebben het geldkistje uit het nachtkastje gehaald. Gekker nog, ze zijn over onze kinderen gestapt...........
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het waren de Hongaarse buren? Enorm kut wel, even een paar duizend euro lichter door een stel zigeuners.
Allemaal afknallen die beesten. Duizend euro voor degene die het lukt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
VVD in de bocht. Hebben we meer mooie beesten rondlopen in onze bossen, komt de Fred Teeven-brigade weer aanschijten met de harde hand.
Het CDA heeft er ook flink wat doorheen gejaagd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:59 schreef GSbrder het volgende:
Rode cijfers voor PvdA en GroenLinks. Hihi.
De huur van de boerenhoeve van Haersma kostte een lieve duit. Om de wielrenfiets nog maar even buiten beschouwing te laten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:45 schreef waht het volgende:
[..]
Het CDA heeft er ook flink wat doorheen gejaagd.
Duizend euro. Driewerf hoera.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:41 schreef waht het volgende:
[..]
Allemaal afknallen die beesten. Duizend euro voor degene die het lukt.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:58 schreef Disana het volgende:
Ik wil wel op volgevreten VVD'ers jagen. Gratis.
doodsverwensing
En die mogen ze niet opeten, de dikzakken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]En als ze gevangen zijn hup in het schavot en dan met rotte tomaten naar ze gooien
quote:Het bekakte studentenaccent het meest irritante accent van Nederland. Op de tweede plaats komt het Twents gevolgd door het Limburgs. Dat blijkt uit een rondvraag onder luisteraars van de ochtendshow op Slam FM.
Een meerderheid van de 247 ondervraagden ergert zich het meest aan het bekakte studentenaccent dat in overvloed wordt gesproken in steden als Amsterdam, Leiden en Groningen. Mensen storen zich voornamelijk aan het arrogante en het 'kijk mij eens interessant zijn'-ondertoontje.
Beter onderzoek dan van Maurice.quote:
Ik zie mogelijkheden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Een ongekende mogelijkheid voor uw oom om zijn inkomsten wat op te krikken.
was dat maar, zaten er wel over te denken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is nooit leuk en al helemaal niet als je lekker op vakantie bent. Heb je je hond niet mee?
Typisch Oost-Europees om met zijn twaalven in een huis te hokkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:26 schreef betyar het volgende:
[..]
was dat maar, zaten er wel over te denken.
Ze denken aan 3 man gezien de sporen. Eentje bij de wagens, eentje beneden en eentje boven. Niemand had wat gehoord.
Twaalf personen in huis.
Een enge gedachte, en erg vervelend. Ik hoop dat jullie toch nog een fijne vakantie kunnen hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:26 schreef betyar het volgende:
[..]
was dat maar, zaten er wel over te denken.
Ze denken aan 3 man gezien de sporen. Eentje bij de wagens, eentje beneden en eentje boven. Niemand had wat gehoord.
Twaalf personen in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |