Ik hoop op permanente ramadan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:05 schreef waht het volgende:
[..]
du_ke zal een meer waarheidsgetrouw vooruitzicht kunnen bieden.
Eng conservatief kereltje.quote:
Eindelijk wat repressief beleid.quote:
Homoseksualiteit is een ziekte.quote:
En een gekozen levensstijl.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is een ziekte.
Hoppa!
Goed topic voor Paper_Tiger.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:12 schreef waht het volgende:
POL / PVDA-WETHOUDER gepakt vanwege diefstal.
Interessant topic.
Klinkt onheilspellend.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik heb de stille hoop dat ze er iets van leren.
Zo niet dan resteert enkel de goelag.
Once you go sour, you never flower power.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ben een beetje bang dat de verzuring is doorgeslagen bij ze.
Wie zit er achter het toetsenbord van Disanaquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:58 schreef Disana het volgende:
Ik wil wel op volgevreten VVD'ers jagen. Gratis.
doodsverwensing
Je beseft dat libertarisme alles behalve een maakbaarheidsideaal in zich heeft?quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zegt de ultieme maakbaarheidsdenker hier
Ik besef terdege dat jij een maakbaarheidsdenker pur sang bent.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je beseft dat libertarisme alles behalve een maakbaarheidsideaal in zich heeft?
Vanwaar die verwrongen conclusie?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik besef terdege dat jij een maakbaarheidsdenker pur sang bent.
Ik zat klaar om los te branden tot ik zag dat het in Drenthe was...quote:
Vanwege je grote geloof in een ultiem maakbaarheidsideaalquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Vanwaar die verwrongen conclusie?
Nu ben je aan het trollen. Wat duidt er op dat ik geloof in een maakbaarheidsideaal?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vanwege je grote geloof in een ultiem maakbaarheidsideaal
Je uitspraken in die richting natuurlijk. Je toont je keer op keer een ware gelovige.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nu ben je aan het trollen. Wat duidt er op dat ik geloof in een maakbaarheidsideaal?
Sorry, ik weet niet wat me bezieldequote:Op woensdag 10 juli 2013 15:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Wie zit er achter het toetsenbord van Disana
Ik vind het geen onaardig blad inderdaad.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:27 schreef Friek_ het volgende:
Wellicht is een studentenabonnement op De Groene Amsterdammer geen gek idee voor slechts 10 euro per maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |