http://en.wikipedia.org/w(...)_Everything_.2842.29quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
42 is wel een mooi universeel getal...
GMTAquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)_Everything_.2842.29
Jullie verzamelen gewoon alle goede grappen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh en je hebt er wel een paar vermakelijke tussen zitten.
Of het netwerk: "Jij! Ik! Wij!" met password: "SP!"quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wel als ik het wachtwoord verander naar 'PvdA'.
Dat zal niemand in uw buurt snappen. Doe dan iets als 'Extra Beveiligd VVD Netwerk'.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:54 schreef Friek_ het volgende:
'Een Ander Joods Signaal' is wellicht ook een goede voor m'n wireless netwerk.
We moeten iets.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:58 schreef waht het volgende:
[..]
Jullie verzamelen gewoon alle goede grappen.
Er gebeurt veel inderdaad.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:20 schreef Friek_ het volgende:
Ah, een kamer in Amsterdam van 8 m² voor slechts 426 euro per maand. Daar doen we het voor mensen, want in Amsterdam, daar gebeurt het!
Ik hoorde ooit eens iemand zeggen dat hij wel in Amsterdam gewoond wilde hebben, want daar kon je zo lekker mee over opscheppen tegen andere mensen.quote:
Dat lijkt me wat overdreven. Als je nou in Londen of Milaan had gewoond kon ik het nog begrijpen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik hoorde ooit eens iemand zeggen dat hij wel in Amsterdam gewoond wilde hebben, want daar kon je zo lekker mee over opscheppen tegen andere mensen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:29 schreef waht het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat overdreven. Als je nou in Londen of Milaan had gewoond kon ik het nog begrijpen.
Een vriend van me vertelde dat hij ook collega's had die inderdaad ook puur in Amsterdam gingen wonen om te kunnen zeggen dat ze in Amsterdam woonden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik hoorde ooit eens iemand zeggen dat hij wel in Amsterdam gewoond wilde hebben, want daar kon je zo lekker mee over opscheppen tegen andere mensen.
Op of naast het station ofzo?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:20 schreef Friek_ het volgende:
Ah, een kamer in Amsterdam van 8 m² voor slechts 426 euro per maand komt voorbij op Facebook. Daar doen we het voor mensen, want in Amsterdam, daar gebeurt het!
Is dat in zo'n peeshokje. Waar je muntjes in moet gooien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:20 schreef Friek_ het volgende:
Ah, een kamer in Amsterdam van 8 m² voor slechts 426 euro per maand komt voorbij op Facebook. Daar doen we het voor mensen, want in Amsterdam, daar gebeurt het!
Ik heb trouwens ook schapen geaaid vandaag. En twee zwarte lammetjesquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)_Everything_.2842.29
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook schapen geaaid vandaag. En twee zwarte lammetjes
Ja voor jou natuurlijk heel gewoon, maar voor mij als stadsmens was het inderdaad een leuke ervaring.quote:
Kan het mij goed voorstellen hoor, en als die schapen een beetje rustig zijn is het nog rustgevend ook.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja voor jou natuurlijk heel gewoon, maar voor mij als stadsmens was het inderdaad een leuke ervaring.
Die fout had ik ooit eens gemaakt.quote:
Zodra Eindhoven eenmaal is aangesloten op het nachtnet vragen huisbazen hier vergelijkbare hurenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:20 schreef Friek_ het volgende:
Het was op een kinderboerderij, dus het waren zeer relaxte schaapjes.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan het mij goed voorstellen hoor, en als die schapen een beetje rustig zijn is het nog rustgevend ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |