Ton Elias vroeg of ik wilde doorgeven dat hij het erg lekker vond.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, ik weet niet wat me bezielde![]()
Maar ik heb vanmiddag ook een groot dik varken geaaid. Dus ik heb het goedgemaakt.
Eens, qua onderzoek een van de betere.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het geen onaardig blad inderdaad.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ton Elias vroeg of ik wilde doorgeven dat hij het erg lekker vond.
Ik moest mijn lach verhullen middels een geforceerd kuchje.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik las genaaid. Mijn beeld van jou is voorgoed veranderdquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik heb vanmiddag ook een groot dik varken geaaid. Dus ik heb het goedgemaakt.
Het moest er een keer van komen, ik kon het niet eeuwig voor me houdenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik las genaaid. Mijn beeld van jou is voorgoed veranderd
Geef eens een concreet voorbeeld want ik begrijp niet waar je het over hebt....quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je uitspraken in die richting natuurlijk. Je toont je keer op keer een ware gelovige.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik heb vanmiddag ook een groot dik varken genaaid. Dus ik heb het goedgemaakt.
Generalisatie, discriminatie en oproep tot het apart zetten/willen doden van een bevolkingsgroep en dan ook nog varkens naaien. Ik had die nooit uit jouw vingers verwachtquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het moest er een keer van komen, ik kon het niet eeuwig voor me houden
Ik ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik las genaaid. Mijn beeld van jou is voorgoed veranderd
Het was iets wat ik al heel lang wilde. Heb jij wel eens een varken geaaid? Borstelige beesten zijn het.quote:
Ton Elias vroeg of ik wilde doorgeven dat hij het erg lekker vond.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het moest er een keer van komen, ik kon het niet eeuwig voor me houden
Ja maar het is in POL hè. In NWS zou ik dat nooit durvenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Generalisatie, discriminatie en oproep tot het apart zetten/willen doden van een bevolkingsgroep en dan ook nog varkens naaien. Ik had die nooit uit jouw vingers verwacht
Oh lord, hebben we een running gag?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Is dat je koosnaampje voor Ton tijdens jullie perverse activiteiten?quote:
Op de kinderboerderij. Ook nog.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat je koosnaampje voor Ton tijdens jullie perverse activiteiten?
Ban.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar het is in POL hè. In NWS zou ik dat nooit durven
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar het is in POL hè. In NWS zou ik dat nooit durven
quote:
Heb jij die snuiten wel eens goed bekeken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:44 schreef Friek_ het volgende:
Gagging met varkens is wellicht wat overdreven, Disana.
Dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind het ergens wel jammer ja, dat ik niet mag posten in NWS.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Deportatie?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:53 schreef Monolith het volgende:
Ik werk met debielen. Gelukkig is dat probleem bijna opgelost.
Dat was het minst efficiënt. Ik heb zelf maar wat anders gezocht.quote:
Wacht maar, nieuwe idioten zullen daar u opwachten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was het minst efficiënt. Ik heb zelf maar wat anders gezocht.
Dat valt mee. De mensen die ik gesproken heb leken mij al een heel stuk capabeler dan mijn huidige collega's.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wacht maar, nieuwe idioten zullen daar u opwachten.
Doen mensen ook op zaterdag. In de shoarmatent stomdronken proberen te slapen op een bakje knoflooksaus.quote:
En dan blijkt dat ze SlamFM op de centrale radio hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat valt mee. De mensen die ik gesproken heb leken mij al een heel stuk capabeler dan mijn huidige collega's.
Ik heb een iPod.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:37 schreef Modus het volgende:
[..]
En dan blijkt dat ze SlamFM op de centrale radio hebben.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:37 schreef Modus het volgende:
[..]
En dan blijkt dat ze SlamFM op de centrale radio hebben.
Ja ik ook maar het was toch echt niet de bedoeling dat ik die tijdens werk op zou doen. Had ook niet echt gewerkt, dan hoor je bijna continu 2 dingen door elkaar.quote:
Ik moet zeggen dat de radio bij mij ook echt onbewust wordt weggefilterd als ik aan het werk ben. Zeker wanneer het niet boeiend is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja ik ook maar het was toch echt niet de bedoeling dat ik die tijdens werk op zou doen. Had ook niet echt gewerkt, dan hoor je bijna continu 2 dingen door elkaar.
Haha, ik zie het zo voor me.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Doen mensen ook op zaterdag. In de shoarmatent stomdronken proberen te slapen op een bakje knoflooksaus.
Oh ik heb daar juist bovengemiddeld veel moeite mee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de radio bij mij ook echt onbewust wordt weggefilterd als ik aan het werk ben. Zeker wanneer het niet boeiend is.
Ik zou het nooit doen eigenlijk. Vindt het vreselijk asociaal, zeker wanneer je in teamverband werkt.quote:
VVD-voorstellen.quote:Dit is trouwens wat ik laatst heb meegemaakt.
Als afgestudeerde WO'er druk ben ik druk op zoek naar een baan. Solliciteer daarbij ook voor functies op zowel VMBO, MBO, HBO als WO-niveau. Van wasserette-medewerker tot glazenwasser.
Zo heb ik dus ook gesolliciteerd als magazijnmedewerker bij een bekende budgetwinkelketen (laten we het Winkel X noemen) in Nederland. Hiervoor was ik afgewezen omdat ik 'niet binnen de bedrijfscultuur pas'. Ondertussen heb ik (na c.a. 30 sollicitaties binnen 2 weken) ook een aanvraag voor een bijstand ingediend (omdat ik als zelfstandige toch mijn huur en andere vaste levensonderhoudskosten moet betalen en ik ga er vanuit dat het tijdelijk is en omdat ik verwacht binnen paar maanden een baan te vinden).
Op gesprek bij het UWV voor het beoordelen van mijn aanvraag, gaf ik aan dat ik A) fysiek 100% in orde ben; B) bereid ben om al het werk aan te nemen wat ze me aanbieden. Toen gaf de medewerkster van het UWV aan dat ze een project (via de gemeente) hebben, waardoor je in het magazijn van Winkel X kan werken. Ik gaf aan dat ik daar al had gesolliciteerd, maar dat ik daarvoor was afgewezen. Maar ik was blij om te horen als ik dan alsnog via dat project alsnog aan het werk kan. Ze wilde me graag aanmelden voor het project. Waarop ik vroeg: "dus je werkt daar gewoon voor het minimumloon he?". Waarop ze de reactie gaf: "Uh, nee. Je werkt voor het behoud van je bijstandsuitkering".![]()
Dat vind ik eigenlijk echt niet kunnen. Via de normale weg (waarbij ik gewoon het minimumloon kan verdienen) ben ik geweigerd, maar via een 'project' willen ze me wel hebben, want doen hoeven ze me niet te betalen. Eigenlijk lijkt het op een moderne vorm van slavernij.
Ja daar was laatst ook al zo'n prachtig idee mbt de thuiszorg in Deventer voor.quote:
Tja, slavernij is het niet. Maar wel behoorlijk krom. Niet alleen voor de medewerker zelf, maar ook voor kleinere bedrijven die zo nog meer concurrentiekracht verliezen tov grote bedrijven die flink gebruik maken van al dit soort door de belastingbetaler betaalde voordeeltjes (en allerhande belastingontwijkende constructies, etc).quote:Eigenlijk lijkt het op een moderne vorm van slavernij.
Mooie is dat er echt tal van VVD'ers zijn die dergelijke dubieuze constructies met alle liefde rechtlullen onder het mom van re-integratie en werkervaring opdoen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tja, slavernij is het niet. Maar wel behoorlijk krom.
"Anders begin je toch gewoon voor jezelf?"quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mooie is dat er echt tal van VVD'ers zijn die dergelijke dubieuze constructies met alle liefde rechtlullen onder het mom van re-integratie en werkervaring opdoen.
Shawshank Redemptionquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tja, slavernij is het niet. Maar wel behoorlijk krom. Niet alleen voor de medewerker zelf, maar ook voor kleinere bedrijven die zo nog meer concurrentiekracht verliezen tov grote bedrijven die flink gebruik maken van al dit soort door de belastingbetaler betaalde voordeeltjes (en allerhande belastingontwijkende constructies, etc).
U zult er snel achter komen dat ook daar de werkvloer volloopt met debielen. Hoe eerder u de realiteit onder ogen zit hoe eerder u deel uit kan gaan maken van die groep. Conformeren aan de norm heet dat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was het minst efficiënt. Ik heb zelf maar wat anders gezocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |