Ton Elias vroeg of ik wilde doorgeven dat hij het erg lekker vond.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, ik weet niet wat me bezielde![]()
Maar ik heb vanmiddag ook een groot dik varken geaaid. Dus ik heb het goedgemaakt.
Eens, qua onderzoek een van de betere.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het geen onaardig blad inderdaad.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ton Elias vroeg of ik wilde doorgeven dat hij het erg lekker vond.
Ik moest mijn lach verhullen middels een geforceerd kuchje.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik las genaaid. Mijn beeld van jou is voorgoed veranderdquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik heb vanmiddag ook een groot dik varken geaaid. Dus ik heb het goedgemaakt.
Het moest er een keer van komen, ik kon het niet eeuwig voor me houdenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik las genaaid. Mijn beeld van jou is voorgoed veranderd
Geef eens een concreet voorbeeld want ik begrijp niet waar je het over hebt....quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je uitspraken in die richting natuurlijk. Je toont je keer op keer een ware gelovige.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik heb vanmiddag ook een groot dik varken genaaid. Dus ik heb het goedgemaakt.
Generalisatie, discriminatie en oproep tot het apart zetten/willen doden van een bevolkingsgroep en dan ook nog varkens naaien. Ik had die nooit uit jouw vingers verwachtquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het moest er een keer van komen, ik kon het niet eeuwig voor me houden
Ik ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik las genaaid. Mijn beeld van jou is voorgoed veranderd
Het was iets wat ik al heel lang wilde. Heb jij wel eens een varken geaaid? Borstelige beesten zijn het.quote:
Ton Elias vroeg of ik wilde doorgeven dat hij het erg lekker vond.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het moest er een keer van komen, ik kon het niet eeuwig voor me houden
Ja maar het is in POL hè. In NWS zou ik dat nooit durvenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Generalisatie, discriminatie en oproep tot het apart zetten/willen doden van een bevolkingsgroep en dan ook nog varkens naaien. Ik had die nooit uit jouw vingers verwacht
Oh lord, hebben we een running gag?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Is dat je koosnaampje voor Ton tijdens jullie perverse activiteiten?quote:
Op de kinderboerderij. Ook nog.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat je koosnaampje voor Ton tijdens jullie perverse activiteiten?
Ban.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar het is in POL hè. In NWS zou ik dat nooit durven
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar het is in POL hè. In NWS zou ik dat nooit durven
quote:
Heb jij die snuiten wel eens goed bekeken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:44 schreef Friek_ het volgende:
Gagging met varkens is wellicht wat overdreven, Disana.
Dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind het ergens wel jammer ja, dat ik niet mag posten in NWS.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |