Oh wow, eventjes een hele reis afgelegd dus. Lekker zonnig ook daar.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:51 schreef betyar het volgende:
Zitten we ook, gisteren om 19.00 vertrokken, vanmorgen waren we er rond 10.00
1288 kilometer, weer is prima! Mooi nieuw strand. Alleen jammer dat de laatste restanten van het vroegere Hongarije nu is verdwenen, die communisten-tentjes waren wel grappigquote:Op zondag 7 juli 2013 12:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wow, eventjes een hele reis afgelegd dus. Lekker zonnig ook daar.
Kan me niet herinneren dat jij zo dik was.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:52 schreef betyar het volgende:
Ik blijf vastzitten in de glijbaan hexagon.....
Nou ja, een nieuw strand is natuurlijk ook wel fijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:54 schreef betyar het volgende:
[..]
1288 kilometer, weer is prima! Mooi nieuw strand. Alleen jammer dat de laatste restanten van het vroegere Hongarije nu is verdwenen, die communisten-tentjes waren wel grappig
Deze etappe is echt niet saai hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 13:23 schreef De_Guidance het volgende:
Wat is de Tour de France ongelofelijk saai zeg.
Als je dit niet mooi vindt, dan is wielrennen gewoon niet aan je besteedt.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:23 schreef De_Guidance het volgende:
Wat is de Tour de France ongelofelijk saai zeg.
Alles behalve.quote:
Kakt een beetje in nu. Hoop stiekem nog wel wat vuurwerk te zien van Mollena of Ten Dam.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 12:24 schreef Friek_ het volgende:
Ik zie Mutant meer als een munāfiq. Zeer duidelijk zelfs.
Moet nog wel gaan lukken. Ze krijgen nog aardig wat voor de kiezen.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kakt een beetje in nu. Hoop stiekem nog wel wat vuurwerk te zien van Mollena of Ten Dam.
geruchten.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bier bij kinderen, een teken van slecht ouderschap.
92 schoon aan de haakquote:Op zondag 7 juli 2013 12:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat jij zo dik was.
Ja, ik hoop snel wat te kunnen laten zien. Baal er zelf ook een beetje van dat dat nog niet echt wilt lukken. Maar komt echt wel goed.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik wacht nog op beelden van je projectje.
Aan de slag Auti!quote:Op zondag 7 juli 2013 14:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik hoop snel wat te kunnen laten zien. Baal er zelf ook een beetje van dat dat nog niet echt wilt lukken. Maar komt echt wel goed.
Ik doe echt mijn best, en ben nu een weekje van de anti-psychotica af en voel me wel al iets beter maar zoals vandaag voel ik mij al de hele dag duizelig en suf. Ik durf echt niet naar buiten en dat is geen grapje, zelfs niet als mijn pa mee gaat. Terwijl ik echt heel erg graag wil want ik heb allemaal leuke ideeen en ik wil ook graag weer gaan fietsen bijvoorbeeld.quote:
Ik dacht dat je juist nieuwe meds had gekregen?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik doe echt mijn best, en ben nu een weekje van de anti-psychotica af en voel me wel al iets beter maar zoals vandaag voel ik mij al de hele dag duizelig en suf. Ik durf echt niet naar buiten en dat is geen grapje, zelfs niet als mijn pa mee gaat. Terwijl ik echt heel erg graag wil want ik heb allemaal leuke ideeen en ik wil ook graag weer gaan fietsen bijvoorbeeld.
Morgen ga ik ook even bellen met de psych, kijken of er misschien iets aan te doen is of dat ik nog even moet doorbijten, misschien bloed prikken.. ik weet het niet. Ik heb kortsluiting in mijn kop of zo.
Ik ga misschien andere meds krijgen, dat is nog niet zeker.. heb ook pas 1 gesprekje gehad, een intake. Het heeft denk ik te maken met snel overprikkelt raken en met angst voor flauw vallen/epilepsie. Ik ben al een tijdje aardig naar de knoppen, en dat gaan we nu aanpakken.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je juist nieuwe meds had gekregen?
Is het niet gewoon een kwestie van wennen en in die stoel in de tuin blijven zitten?
1854 belde inderdaad.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:40 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ben weer de allerallerlaatste in de polonaise, maar ik heb Tom Staal ontdekt van Geenstijl. Haha.
Hier betaal ik graag belasting voor.
Stammen?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:20 schreef Disana het volgende:
Ik begin me steeds meer aan die stammenoorlog in NWS te ergeren.
Die eindigt nog wel een keer ergens in een inrichting ben ik bangquote:Op zondag 7 juli 2013 16:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Een user die van geen ophouden weet. Tribalwars.
Als ie zijn pillen niet slikt wel ja. En het heeft er alle schijn van dat ie categorisch zal weigeren die dingen te slikken.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die eindigt nog wel een keer ergens in een inrichting ben ik bang
De sociale onderklasse roert zich weer massaal in Rotterdam, Henk en Henk samen met Achmed en Fatima hand in hand tegen Jeugdzorg ten strijde.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:40 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ben weer de allerallerlaatste in de polonaise, maar ik heb Tom Staal ontdekt van Geenstijl. Haha.
Hier betaal ik graag belasting voor.
Ik lach gewoon om onze Rotterdamse medemensen. Wat een pauperbende.quote:
Mods bannen niet Koosje. Die doen alleen verzoek tot bannen.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:59 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil wel NWS-mod worden. Dan ga ik effe een flinke lading users bannen.
Ik denk dat je beter bij je baas kunt lobbyen om fok te kopen.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:59 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil wel NWS-mod worden. Dan ga ik effe een flinke lading users bannen.
Niks mis mee hoor.quote:
Jij hebt toch genen waardoor je wel mal je best moet doen om te verbranden?quote:
Ik vind het echt vreselijk asociaal. Kan het niet begrijpen.quote:
Ik verbrand best snel anders. Het plan was ook om even kort naar buiten te gaan, dus niet ingesmeerd, maar dat werd 3 uur.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij hebt toch genen waardoor je wel mal je best moet doen om te verbranden?
Met mijn bleke huidje is het mij gisteren zelfs nauwelijks gelukt om te verbranden
Misschien stonden er eerst 3 naast elkaar.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind het echt vreselijk asociaal. Kan het niet begrijpen.
Daar heb je een punt...quote:Op zondag 7 juli 2013 18:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Je moet ze wel opdrinken, niet alleen verzamelen.
De intentie is tenminste goed.quote:
Geweldige filmsquote:
Die vent is 107 jaarquote:Op zondag 7 juli 2013 19:40 schreef KoosVogels het volgende:
Seagal is een baas. Jammer dat ie z'n staartje eraf heeft gehaald.
Neuh, mijn dag kan niet stuk. Voetbal op tv, Cubaan in de mond, drankje erbij.quote:
Maar toch de behoefte dit duidelijk te maken natuurlijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, mijn dag kan niet stuk. Voetbal op tv, Cubaan in de mond, drankje erbij.
Jouw problemen deren me even niet.
Uiteraard, soms moet het alfamannetje even op de borst slaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar toch de behoefte dit duidelijk te maken natuurlijk.
Dat doe jij door op internet te roepen dat je een sigaartje aan het roken bent en een kut-wedstrijd aan het kijken?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, soms moet het alfamannetje even op de borst slaan.
Jullie vinden die shit in Egypte toch allemaal zo mooi?quote:
Journalistiek interessant op zijn minst.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jullie vinden die shit in Egypte toch allemaal zo mooi?
twitter:fokzaa twitterde op zondag 07-07-2013 om 20:31:03Gerucht: schietpartij, gewonde. Pleiadenplantsoen IJmuiden http://t.co/SXlBGpIdJe reageer retweet
Het is echt stabiel sinds die coup.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar daar kunnen we hier toch zo hard om lachen? Burgers die worden neergemaaid door het leger of elkaar. Lachen toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is echt stabiel sinds die coup.
Zeker, al helemaal omdat we het voorspeld hadden.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar daar kunnen we hier toch zo hard om lachen? Burgers die worden neergemaaid door het leger of elkaar. Lachen toch?
Zoiets, ik heb verder weinig om trots op te zijn, net als al die kanslozen hier. Toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat doe jij door op internet te roepen dat je een sigaartje aan het roken bent en een kut-wedstrijd aan het kijken?
Jullie wilden toch zo graag vrijheid en democratie en noemden iedereen die zei dat het risico op instabiliteit toenam een zwartkijker?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar daar kunnen we hier toch zo hard om lachen? Burgers die worden neergemaaid door het leger of elkaar. Lachen toch?
Met corpskwartetten heb ik de SOA's altijd als eerste compleet.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoiets, ik heb verder weinig om trots op te zijn, net als al die kanslozen hier. Toch?
Ook een zeer nobele prestatie. Heb je de hoofdprijs HIV ook al binnen?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met corpskwartetten heb ik de SOA's altijd als eerste compleet.
Uiteraard, dan hoef ik de vlekjes in mijn gezicht ook niet meer elke dag met make-up te simuleren.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook een zeer nobele prestatie. Heb je de hoofdprijs HIV ook al binnen?
Jij moet al helemaal je bek houden.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jullie wilden toch zo graag vrijheid en democratie en noemden iedereen die zei dat het risico op instabiliteit toenam een zwartkijker?
Maar je hebt wel gelijk, het gaat straks echt genieten worden als Egypte ook in een burgeroorlog verzinkt. Dan heeft 2 jaar streven naar vrijheid en democratie er enkel toe geleid dat de hele regio rondom de Middellandse Zee verder in chaos en oorlog verzinkt.
Troost je echter met de gedachte dat
dergelijk geweld bij de transitie naar democratie hoort.
De staatsgreep is interessant ja, maar ik ga niet applaudiseren bij de aanranding van honderden vrouwen.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er wonen in Egypte over een jaar of 40 denk ik nog hooguit 20 miljoen mensen, waarschijnlijk aanzienlijk minder.. Het eten is op en ze zijn blut. Toeristen komen nu ook niet meer. Ze zijn geen netto exporteurs meer van olie. Hun bevolking is de laatste 60 jaar verviervoudigd. Dat wordt Mad Max in slowmotion daar.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jullie wilden toch zo graag vrijheid en democratie en noemden iedereen die zei dat het risico op instabiliteit toenam een zwartkijker?
Maar je hebt wel gelijk, het gaat straks echt genieten worden als Egypte ook in een burgeroorlog verzinkt. Dan heeft 2 jaar streven naar vrijheid en democratie er enkel toe geleid dat de hele regio rondom de Middellandse Zee verder in chaos en oorlog verzinkt.
Troost je echter met de gedachte dat dergelijk geweld bij de transitie naar democratie hoort.
Aanranden is dan ook suf, met scherpe munitie schieten is tof.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:49 schreef waht het volgende:
[..]
De staatsgreep is interessant ja, maar ik ga niet applaudiseren bij de aanranding van honderden vrouwen.
Over een jaar of 40 is Europa de Sovjet-Unie begin jaren 90.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er wonen in Egypte over een jaar of 40 denk ik nog hooguit 20 miljoen mensen, waarschijnlijk aanzienlijk minder.. Het eten is op en ze zijn blut. Toeristen komen nu ook niet meer. Ze zijn geen netto exporteurs meer van olie. Hun bevolking is de laatste 60 jaar verviervoudigd. Dat wordt Mad Max in slowmotion daar.
Ja hebben Hell's Angels net ook gedaan hier.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Aanranden is dan ook suf, met scherpe munitie schieten is tof.
En terecht, dan moeten jullie ook maar niet demonstreren.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja hebben Hell's Angels net ook gedaan hier.
En het is allemaal de schuld van de ?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:50 schreef waht het volgende:
Ook echt tijdens een interview van een vrouw op dat plein kan een klein kutjoch z'n handen niet thuishouden.
De Franse boeren.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En het is allemaal de schuld van de ?
Mannen.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En het is allemaal de schuld van de ?
Mag ik vragen waarom jij je aangesproken voelt wanneer hij "jullie" zegt?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:49 schreef waht het volgende:
[..]
De staatsgreep is interessant ja, maar ik ga niet applaudiseren bij de aanranding van honderden vrouwen.
Dat mag, vrij land en zulks.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom jij je aangesproken voelt wanneer hij "jullie" zegt?
Dat het interessant is, ligt nogal voor de hand. Hekel vooral de houding ten opzichte van militair ingrijpen. Die is mij net iets te opgetogen.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:49 schreef waht het volgende:
[..]
Omdat waht joods is. Joden denken dat wanneer iets of iemand wordt beledigd, het op de een of andere manier aan hen is gericht.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom jij je aangesproken voelt wanneer hij "jullie" zegt?
Dat zei Hitler ook over 6 juni 1944.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat het interessant is, ligt nogal voor de hand. Hekel vooral de houding ten opzichte van militair ingrijpen. Die is mij net iets te opgetogen.
Oké man.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zei Hitler ook over 6 juni 1944.
Doe nou niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat waht joods is. Joden denken dat wanneer iets of iemand wordt beledigd, het op de een of andere manier aan hen is gericht.
Opgetogen zou ik het niet noemen, dat is een betere omschrijving voor vele Egyptenaren.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat het interessant is, ligt nogal voor de hand. Hekel vooral de houding ten opzichte van militair ingrijpen. Die is mij net iets te opgetogen.
Iemand moet het doen.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat waht joods is. Joden denken dat wanneer iets of iemand wordt beledigd, het op de een of andere manier aan hen is gericht.
Man, ik keek goddomme een keer op in deze SC gekeken toen ik in Frankrijk zat en och jee wat vonden bepaalde lieden hier het toch mooi dat er tanks door de straten van Caïro knalden.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:59 schreef waht het volgende:
[..]
Opgetogen zou ik het niet noemen, dat is een betere omschrijving voor vele Egyptenaren.
Laat die lieden toch hun pleziertje houden.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Man, ik keek goddomme een keer op in deze SC gekeken toen ik in Frankrijk zat en och jee wat vonden bepaalde lieden hier het toch mooi dat er tanks door de straten van Caïro knalden.
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Man, ik keek goddomme een keer op in deze SC gekeken toen ik in Frankrijk zat en och jee wat vonden bepaalde lieden hier het toch mooi dat er tanks door de straten van Caïro knalden.
Moet ik ook doen, maar je moet beseffen dat mij de situatie aldaar goed dwars zit.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Laat die lieden toch hun pleziertje houden.
CNN zou 'fap-tv' moeten worden gedubd met hun Arab coverage.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Neem wat laxeermiddel.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet ik ook doen, maar je moet beseffen dat mij de situatie aldaar goed dwars zit.
Ik ontken alles.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook gewoon niks zeggen tegen dat joch he, mag gewoon z'n gang gaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:50 schreef waht het volgende:
Ook echt tijdens een interview van een vrouw op dat plein kan een klein kutjoch z'n handen niet thuishouden.
Aldus de homo die emo wordt op een forum als men in NWS gemeen doet tegen homo's.quote:
Vertelde jij mij niet eens dat je als homo bij vrouwen ook gewoon je gang kon gaan?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook gewoon niks zeggen tegen dat joch he, mag gewoon z'n gang gaan.
Sorry, nooit geweten dat jij Egyptenaar was.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aldus de homo die emo wordt op een forum als men in NWS gemeen doet tegen homo's.
Je moet het vroeg leren uiteraard.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook gewoon niks zeggen tegen dat joch he, mag gewoon z'n gang gaan.
Mits ze weten dat ik homo ben, maar dat joch deed het in het geniep, de vlerk.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vertelde jij mij niet eens dat je als homo bij vrouwen ook gewoon je gang kon gaan?
Nu nog een spoedcursus stenen werpen en hij kan zo de trainingskampen in.quote:
Zeer juist, echter deed hij het op klaarlichte dag zijnde beginner.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vroeg leren aan te randen en te verkrachten?
Ik snap er nog steeds geen reet van. Maar die loze opiniestukjes van die flutjournalisten zijn ook vaak om te huilen. Van die types die een mening hebben puur om een mening ergens over te hebben.quote:
De ware Egyptenaar doet het dan ook met 200 man tegelijk en dan ook nog messen in de kut duwen aldus die vrouw. Dat jochie is een amateur.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:10 schreef waht het volgende:
[..]
Zeer juist, echter deed hij het op klaarlichte dag zijnde beginner.
POLers.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds geen reet van. Maar die loze opiniestukjes van die flutjournalisten zijn ook vaak om te huilen. Van die types die een mening hebben puur om een mening ergens over te hebben.
Niet zo lullig tegen Koos he, hij werkt tenminste.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds geen reet van. Maar die loze opiniestukjes van die flutjournalisten zijn ook vaak om te huilen. Van die types die een mening hebben puur om een mening ergens over te hebben.
Piet haat de media en wringt zich om die reden in allerlei bochten om een 'punt' te maken.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Partypooper, je doet je UI eer aan.quote:
Negeer hem toch gewoon.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Partypooper, je doet je UI eer aan.
Een Sagannetje.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mits ze weten dat ik homo ben, maar dat joch deed het in het geniep, de vlerk.
Dat zeiden ze ook toen ze Mandela vrijlieten, en kijk welke zooi dát heeft veroorzaakt. Dergelijk kwaad moet je in de kiem smoren jwtz.quote:
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook toen ze Mandela vrijlieten, en kijk welke zooi dát heeft veroorzaakt. Dergelijk kwaad moet je in de kiem smoren jwtz.
Ho-ho, eerst toestemming van vP en mij vragen alvorens onze faciliteiten te gebruiken.quote:
Lekker snoepen van alle opgeslagen ganzenlevers.quote:
Guido's moraalridderschap is schadelijk op lange termijn.quote:
Excuses, ik was vergeten dat in uw kringen 'bunker' codetaal is voor 'darkroom'.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ho-ho, eerst toestemming van vP en mij vragen alvorens onze faciliteiten te gebruiken.
Pssssst, laat ze maar naar de bunker hollen en de deur op slot doen. Dan stoppen wij een grote prop in het luchtkanaal en viola, een paar dagen later heb je geen problemen meer.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ho-ho, eerst toestemming van vP en mij vragen alvorens onze faciliteiten te gebruiken.
Rukbunker.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Excuses, ik was vergeten dat in uw kringen 'bunker' codetaal is voor 'darkroom'.
Dus Mandele vertegenwoordigt het kwaad?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook toen ze Mandela vrijlieten, en kijk welke zooi dát heeft veroorzaakt. Dergelijk kwaad moet je in de kiem smoren jwtz.
Interessant dat je mij als bedreiging ziet. Teveel eer denk ik.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, Mandela wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus Mandele vertegenwoordigt het kwaad?
Enig idee wat die kerel afgelopen weken over Mandela heeft gezegd?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus Mandele vertegenwoordigt het kwaad?
Lullige opmerking weer.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:16 schreef YokiKater het volgende:
Slachtoffer overleden. Gezellige boel weer.
Ik ben z'n stropop.quote:
Dat de beste man een inferieure aap is of iets in die richting?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Enig idee wat die kerel afgelopen weken over Mandela heeft gezegd?
Doe eens samenvatten, ben wel toe aan een goede lachbui.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Enig idee wat die kerel afgelopen weken over Mandela heeft gezegd?
Het is immers loze dreigementen-zondag.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:19 schreef 99.999 het volgende:
Godver stelletje kleuters... Moeten er nu eerst weer een paar tegen een ban aanlopen voor jullie je weer weten te gedragen?
Is dat echt het spelletje dat jullie willen spelen?
Waar erger je je aan?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:19 schreef 99.999 het volgende:
Godver stelletje kleuters... Moeten er nu eerst weer een paar tegen een ban aanlopen voor jullie je weer weten te gedragen?
Nazi's zijn inferieur, die hielden het maar 10 jaar uit.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:20 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, die Boeren hebben na het aantreden van Mandela natuurlijk wel gekregen wat ze hadden verdiend, die nazi's.
Echt geen flauw idee?quote:
Jou is wel meer niet duidelijk, niet verwonderlijk dus.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is mij inderdaad ook niet helemaal duidelijk.
In Zimbabwe hebben ze het blanke probleem veel beter aangepakt.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:20 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, die Boeren hebben na het aantreden van Mandela natuurlijk wel gekregen wat ze hadden verdiend, die nazi's.
Je was toch klaar? Waarom loop je dan door te zuigen?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jou is wel meer niet duidelijk, niet verwonderlijk dus.
Ik moet duke gelijk geven dat jouw gedrag vaak ergerlijk is, maar zelfs dat niet op dit moment. Dus ik weet 't niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jou is wel meer niet duidelijk, niet verwonderlijk dus.
Een goede partner gaat door terwijl je zelf al klaar bent. Niet iedereen heeft dispuut-seks. Dus kudo's voor Guido.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je was toch klaar? Waarom loop je dan door te zuigen?
Dat je het niet snapt is veelzeggend en tekenend.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moet duke gelijk geven dat jouw gedrag vaak ergerlijk is, maar zelfs dat niet op dit moment. Dus ik weet 't niet.
De continue stroom achterlijkheid uitspuwen waar jij samen met een aantal anderen je hobby van gemaakt lijkt te hebben...quote:
Guido is niet mijn partner.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een goede partner gaat door terwijl je zelf al klaar bent. Niet iedereen heeft dispuut-seks. Dus kudo's voor Guido.
Mijn moraal kompas is natuurlijk sowieso niks vergeleken met de uwe.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat je het niet snapt is veelzeggend en tekenend.
Ik ben volgens mij prima in mijn recht als ik mijn mening uit over Mandela.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De continue stroom achterlijkheid uitspuwen waar jij samen met een aantal anderen je hobby van gemaakt lijkt te hebben...
Moreel kompas.quote:
Ligt er een beetje aan wat die mening inhoudt, natuurlijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij prima in mijn recht als ik mijn mening uit over Mandela.
Dat het een ordinaire terrorist was.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat die mening inhoudt, natuurlijk.
Ach beter dan een 1, ik ben content.quote:
Nu geen dommetje gaan spelen...quote:Op zondag 7 juli 2013 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij prima in mijn recht als ik mijn mening uit over Mandela.
Ach, dat waren sommige van onze opa's ook. So what?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat het een ordinaire terrorist was.
Ik wil het goede in je stimuleren, maar erg hoopvol ben ik niet. Daarom een 2.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach beter dan een 1, ik ben content.
Doe ik niet, mijn mening over een politiek figuur mag ik gewoon hebben. Ook al zint het jou niet.quote:
Echter is mijn veroordeling van seksueel geweld oprecht en dat dien ik hier te ventileren volgens de geldende internetregels. Men moet zich niet zo snel laten opjagen, zeker niet door mij.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:28 schreef Reya het volgende:
[..]
U kunt natuurlijk ook best wat minder provoceren.
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, dat waren sommige van onze opa's ook. So what?
Vraag hem eens wat hij van martelen in Guantanomo Bay of bombarderen van burgers in het Midden-Oosten vindt?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, dat waren sommige van onze opa's ook. So what?
Een held dus?quote:
Dat sowieso. Als je je te snel laat provoceren, lijkt POl me niet meteen een al te geschikte plaats om je tijd door te brengen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:29 schreef waht het volgende:
[..]
Echter is mijn veroordeling van seksueel geweld oprecht en dat dien ik hier te ventileren volgens de geldende internetregels. Men moet zich niet zo snel laten opjagen, zeker niet door mij.
Hij niet nee, opa wel.quote:
Het is heel simpel. Mandela is een held en Apartheid was fout. Klaar.quote:
Ik stel voor dat we dit canoniseren.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Mandela is een held en Apartheid was fout. Klaar.
Klopt.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Mandela was fout. Klaar.
Dat is ook niet moeilijk, ik lees enkel wat ik wil lezen zoals het een kritische burger betaamt.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat sowieso. Als je je te snel laat provoceren, lijkt POl me niet meteen een al te geschikte plaats om je tijd door te brengen.
Van dit dreigen word ik moe. Voer het eens daadkrachtig uit.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:19 schreef 99.999 het volgende:
Lekker interessant. Misschien moet u eens ophouden met constant ingaan op Peppie en Kokkie.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:36 schreef De_Guidance het volgende:
99% van Nederland het oneens met Voorschrift.
Nou en?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:36 schreef De_Guidance het volgende:
Jammer dat u niet zo fel bent tegen Peppie en Kokkie.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Lekker interessant. Misschien moet u eens ophouden met constant ingaan op Peppie en Kokkie.
Tja als het niet strikt noodzakelijk is strooi ik niet graag met verbanningen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:36 schreef hexje het volgende:
[..]
Van dit dreigen word ik moe. Voer het eens daadkrachtig uit.
Toet toet boing boing.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Lekker interessant. Misschien moet u eens ophouden met constant ingaan op Peppie en Kokkie.
Dat dan weer niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:39 schreef Monolith het volgende:
Volgens voorschrift was D-day een oorlogsmisdaad.
Volgens Pluskat ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:39 schreef Monolith het volgende:
Volgens voorschrift was D-day een oorlogsmisdaad.
Dat kun je ook helemaal niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja als het niet strikt noodzakelijk is strooi ik niet graag met verbanningen.
Het Drentse bijkantoor zit daar al op, heb ik begrepen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jammer dat u niet zo fel bent tegen Peppie en Kokkie.
Kan gewoon niet door de beugel, weet jij ook.
Pluskat.quote:
Minderjarig.quote:
Geinige armband heeft ze aan.quote:
Zeg dat nou niet, dan gaat Guido nog harder om bloed schreeuwen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Eenmaal aangevraagd worden ze zelden geweigerd
Ik ben eerder mod geweest dan u ben vrijwillig gestopt.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, dan gaat Guido nog harder om bloed schreeuwen.
Die begint over 20min op NET5quote:Op zondag 7 juli 2013 21:45 schreef betyar het volgende:
Dat meisje solliciteert vast voor de hoofdrol voor de remake van "The Blue Lagoon".
U hebt dan ook geen Napoleonsyndroom.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ben eerder mod geweest dan u ben vrijwillig gestopt.
Ik geef u ook een 2 voor Nederlands bij deze.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ben eerder mod geweest dan u ben vrijwillig gestopt.
quote:
Uit eigen werk, het liefstquote:
Ik ben fapmateriaal en nee geen pics.quote:
Bah.quote:
Dat beschouw ik als een compliment.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik geef u ook een 2 voor Nederlands bij deze.
Zuur van binnen hè.quote:
Wat nou weer dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:48 schreef 99.999 het volgende:
VP, denk je ook wat dit betreft een beetje om het niveau?
Was het niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een compliment.
Liever enkel gesluierde vrouwen inderdaad.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:48 schreef 99.999 het volgende:
VP, denk je ook wat dit betreft een beetje om het niveau?
Straks vraagt 'ie of je even de fietsen komt terugbrengen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat nou weer dan?
Geen vrouwen meer delen?
Als ik daar een poster van bestel heb ik qua grootte in ieder geval waar voor m'n geld.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor u vormt enkel Ton Elias fapmateriaal.
Het is zomertijd dus eindeloze herhalingen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:48 schreef betyar het volgende:
[..]
.Alweer? Hoe vaak zendt die zender die film wel niet uit?
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:50 schreef waht het volgende:
[..]
Liever enkel gesluierde vrouwen inderdaad.
Hij is slim genoeg om niet zulke insinuaties te maken.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:51 schreef waht het volgende:
[..]
Straks vraagt 'ie of je even de fietsen komt terugbrengen.
Het is een politieke slowchat, iedere keer dergelijke plaatjes delen heeft weinig met dit onderwerp te maken lijkt me. Een keer kan maar je moet je het niet overdrijven.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat nou weer dan?
Geen vrouwen meer delen?
Ik voorzie nieuwe kledingvoorschriften vanuit Brussel.quote:
Ok, ik zal er rekening mee houden dat je nog in de kast zit, excuus voor mij gedrag.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is een politieke slowchat, iedere keer dergelijke plaatjes delen heeft weinig met dit onderwerp te maken lijkt me. Een keer kan maar je moet je het niet overdrijven.
Dat duurt tenminste niet lang meer.quote:
quote:
Echt?!! sc-topics gaan toch zelden over het forumonderwerp.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is een politieke slowchat, iedere keer dergelijke plaatjes delen heeft weinig met dit onderwerp te maken lijkt me. Een keer kan maar je moet je het niet overdrijven.
KoosVogels is de eerstaangewezen penvoerder op het terrein van kledingvoorschriften voor seksuele minderheden.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik voorzie nieuwe kledingvoorschriften vanuit Brussel.
Doch, met de kledinglijn in de Bible Belt lijkt me dat een prima afwisseling op de live reportages van de mazelen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:55 schreef Reya het volgende:
[..]
KoosVogels is de eerstaangewezen penvoerder op het terrein van kledingvoorschriften voor seksuele minderheden.
Jarenlang was politiek gewoon de rode draad. Dat zakt echter steeds meer weg en dat is jammerquote:Op zondag 7 juli 2013 21:53 schreef hexje het volgende:
[..]
Echt?!! sc-topics gaan toch zelden over het forumonderwerp.
Ik ken op Fok! eigenlijk geen enkele SC die gaat over het topic van het subforum. Ik dacht dat SC's er juist waren zodat de forumdeelnemers ook eens van het topic af kunnen wijken.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jarenlang was politiek gewoon de rode draad. Dat zakt echter steeds meer weg en dat is jammer
Vroeger toen ik nog een ideologie had was discussiëren ook veel makkelijker.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:59 schreef Monolith het volgende:
Op een gegeven moment worden die discussies meer van hetzelfde.
Dat jij de mening van een thuiswonende internetheld zo serieus neemt, begint me ook zorgen te baren. Kap er gewoon eens mee.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:36 schreef De_Guidance het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |