Ik verbrand best snel anders. Het plan was ook om even kort naar buiten te gaan, dus niet ingesmeerd, maar dat werd 3 uur.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij hebt toch genen waardoor je wel mal je best moet doen om te verbranden?
Met mijn bleke huidje is het mij gisteren zelfs nauwelijks gelukt om te verbranden
Misschien stonden er eerst 3 naast elkaar.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind het echt vreselijk asociaal. Kan het niet begrijpen.
Daar heb je een punt...quote:Op zondag 7 juli 2013 18:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Je moet ze wel opdrinken, niet alleen verzamelen.
De intentie is tenminste goed.quote:
Geweldige filmsquote:
Die vent is 107 jaarquote:Op zondag 7 juli 2013 19:40 schreef KoosVogels het volgende:
Seagal is een baas. Jammer dat ie z'n staartje eraf heeft gehaald.
Neuh, mijn dag kan niet stuk. Voetbal op tv, Cubaan in de mond, drankje erbij.quote:
Maar toch de behoefte dit duidelijk te maken natuurlijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, mijn dag kan niet stuk. Voetbal op tv, Cubaan in de mond, drankje erbij.
Jouw problemen deren me even niet.
Uiteraard, soms moet het alfamannetje even op de borst slaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar toch de behoefte dit duidelijk te maken natuurlijk.
Dat doe jij door op internet te roepen dat je een sigaartje aan het roken bent en een kut-wedstrijd aan het kijken?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, soms moet het alfamannetje even op de borst slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |