Neuh, mijn dag kan niet stuk. Voetbal op tv, Cubaan in de mond, drankje erbij.quote:
Maar toch de behoefte dit duidelijk te maken natuurlijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, mijn dag kan niet stuk. Voetbal op tv, Cubaan in de mond, drankje erbij.
Jouw problemen deren me even niet.
Uiteraard, soms moet het alfamannetje even op de borst slaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar toch de behoefte dit duidelijk te maken natuurlijk.
Dat doe jij door op internet te roepen dat je een sigaartje aan het roken bent en een kut-wedstrijd aan het kijken?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, soms moet het alfamannetje even op de borst slaan.
Jullie vinden die shit in Egypte toch allemaal zo mooi?quote:
Journalistiek interessant op zijn minst.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jullie vinden die shit in Egypte toch allemaal zo mooi?
twitter:fokzaa twitterde op zondag 07-07-2013 om 20:31:03Gerucht: schietpartij, gewonde. Pleiadenplantsoen IJmuiden http://t.co/SXlBGpIdJe reageer retweet
Het is echt stabiel sinds die coup.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar daar kunnen we hier toch zo hard om lachen? Burgers die worden neergemaaid door het leger of elkaar. Lachen toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is echt stabiel sinds die coup.
Zeker, al helemaal omdat we het voorspeld hadden.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar daar kunnen we hier toch zo hard om lachen? Burgers die worden neergemaaid door het leger of elkaar. Lachen toch?
Zoiets, ik heb verder weinig om trots op te zijn, net als al die kanslozen hier. Toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat doe jij door op internet te roepen dat je een sigaartje aan het roken bent en een kut-wedstrijd aan het kijken?
Jullie wilden toch zo graag vrijheid en democratie en noemden iedereen die zei dat het risico op instabiliteit toenam een zwartkijker?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar daar kunnen we hier toch zo hard om lachen? Burgers die worden neergemaaid door het leger of elkaar. Lachen toch?
Met corpskwartetten heb ik de SOA's altijd als eerste compleet.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoiets, ik heb verder weinig om trots op te zijn, net als al die kanslozen hier. Toch?
Ook een zeer nobele prestatie. Heb je de hoofdprijs HIV ook al binnen?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met corpskwartetten heb ik de SOA's altijd als eerste compleet.
Uiteraard, dan hoef ik de vlekjes in mijn gezicht ook niet meer elke dag met make-up te simuleren.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook een zeer nobele prestatie. Heb je de hoofdprijs HIV ook al binnen?
Jij moet al helemaal je bek houden.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jullie wilden toch zo graag vrijheid en democratie en noemden iedereen die zei dat het risico op instabiliteit toenam een zwartkijker?
Maar je hebt wel gelijk, het gaat straks echt genieten worden als Egypte ook in een burgeroorlog verzinkt. Dan heeft 2 jaar streven naar vrijheid en democratie er enkel toe geleid dat de hele regio rondom de Middellandse Zee verder in chaos en oorlog verzinkt.
Troost je echter met de gedachte dat
dergelijk geweld bij de transitie naar democratie hoort.
De staatsgreep is interessant ja, maar ik ga niet applaudiseren bij de aanranding van honderden vrouwen.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er wonen in Egypte over een jaar of 40 denk ik nog hooguit 20 miljoen mensen, waarschijnlijk aanzienlijk minder.. Het eten is op en ze zijn blut. Toeristen komen nu ook niet meer. Ze zijn geen netto exporteurs meer van olie. Hun bevolking is de laatste 60 jaar verviervoudigd. Dat wordt Mad Max in slowmotion daar.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jullie wilden toch zo graag vrijheid en democratie en noemden iedereen die zei dat het risico op instabiliteit toenam een zwartkijker?
Maar je hebt wel gelijk, het gaat straks echt genieten worden als Egypte ook in een burgeroorlog verzinkt. Dan heeft 2 jaar streven naar vrijheid en democratie er enkel toe geleid dat de hele regio rondom de Middellandse Zee verder in chaos en oorlog verzinkt.
Troost je echter met de gedachte dat dergelijk geweld bij de transitie naar democratie hoort.
Aanranden is dan ook suf, met scherpe munitie schieten is tof.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:49 schreef waht het volgende:
[..]
De staatsgreep is interessant ja, maar ik ga niet applaudiseren bij de aanranding van honderden vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |