Een goede partner gaat door terwijl je zelf al klaar bent. Niet iedereen heeft dispuut-seks. Dus kudo's voor Guido.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je was toch klaar? Waarom loop je dan door te zuigen?
Dat je het niet snapt is veelzeggend en tekenend.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moet duke gelijk geven dat jouw gedrag vaak ergerlijk is, maar zelfs dat niet op dit moment. Dus ik weet 't niet.
De continue stroom achterlijkheid uitspuwen waar jij samen met een aantal anderen je hobby van gemaakt lijkt te hebben...quote:
Guido is niet mijn partner.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een goede partner gaat door terwijl je zelf al klaar bent. Niet iedereen heeft dispuut-seks. Dus kudo's voor Guido.
Mijn moraal kompas is natuurlijk sowieso niks vergeleken met de uwe.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat je het niet snapt is veelzeggend en tekenend.
Ik ben volgens mij prima in mijn recht als ik mijn mening uit over Mandela.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De continue stroom achterlijkheid uitspuwen waar jij samen met een aantal anderen je hobby van gemaakt lijkt te hebben...
Moreel kompas.quote:
Ligt er een beetje aan wat die mening inhoudt, natuurlijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij prima in mijn recht als ik mijn mening uit over Mandela.
Dat het een ordinaire terrorist was.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat die mening inhoudt, natuurlijk.
Ach beter dan een 1, ik ben content.quote:
Nu geen dommetje gaan spelen...quote:Op zondag 7 juli 2013 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij prima in mijn recht als ik mijn mening uit over Mandela.
Ach, dat waren sommige van onze opa's ook. So what?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat het een ordinaire terrorist was.
Ik wil het goede in je stimuleren, maar erg hoopvol ben ik niet. Daarom een 2.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach beter dan een 1, ik ben content.
Doe ik niet, mijn mening over een politiek figuur mag ik gewoon hebben. Ook al zint het jou niet.quote:
Echter is mijn veroordeling van seksueel geweld oprecht en dat dien ik hier te ventileren volgens de geldende internetregels. Men moet zich niet zo snel laten opjagen, zeker niet door mij.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:28 schreef Reya het volgende:
[..]
U kunt natuurlijk ook best wat minder provoceren.
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, dat waren sommige van onze opa's ook. So what?
Vraag hem eens wat hij van martelen in Guantanomo Bay of bombarderen van burgers in het Midden-Oosten vindt?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, dat waren sommige van onze opa's ook. So what?
Een held dus?quote:
Dat sowieso. Als je je te snel laat provoceren, lijkt POl me niet meteen een al te geschikte plaats om je tijd door te brengen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:29 schreef waht het volgende:
[..]
Echter is mijn veroordeling van seksueel geweld oprecht en dat dien ik hier te ventileren volgens de geldende internetregels. Men moet zich niet zo snel laten opjagen, zeker niet door mij.
Hij niet nee, opa wel.quote:
Het is heel simpel. Mandela is een held en Apartheid was fout. Klaar.quote:
Ik stel voor dat we dit canoniseren.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Mandela is een held en Apartheid was fout. Klaar.
Klopt.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Mandela was fout. Klaar.
Dat is ook niet moeilijk, ik lees enkel wat ik wil lezen zoals het een kritische burger betaamt.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat sowieso. Als je je te snel laat provoceren, lijkt POl me niet meteen een al te geschikte plaats om je tijd door te brengen.
Van dit dreigen word ik moe. Voer het eens daadkrachtig uit.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:19 schreef 99.999 het volgende:
Godver stelletje kleuters... Moeten er nu eerst weer een paar tegen een ban aanlopen voor jullie je weer weten te gedragen?
Is dat echt het spelletje dat jullie willen spelen?
Lekker interessant. Misschien moet u eens ophouden met constant ingaan op Peppie en Kokkie.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:36 schreef De_Guidance het volgende:
99% van Nederland het oneens met Voorschrift.
Nou en?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:36 schreef De_Guidance het volgende:
99% van Nederland het oneens met Voorschrift.
Jammer dat u niet zo fel bent tegen Peppie en Kokkie.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Lekker interessant. Misschien moet u eens ophouden met constant ingaan op Peppie en Kokkie.
Tja als het niet strikt noodzakelijk is strooi ik niet graag met verbanningen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:36 schreef hexje het volgende:
[..]
Van dit dreigen word ik moe. Voer het eens daadkrachtig uit.
Toet toet boing boing.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Lekker interessant. Misschien moet u eens ophouden met constant ingaan op Peppie en Kokkie.
Dat dan weer niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:39 schreef Monolith het volgende:
Volgens voorschrift was D-day een oorlogsmisdaad.
Volgens Pluskat ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:39 schreef Monolith het volgende:
Volgens voorschrift was D-day een oorlogsmisdaad.
Dat kun je ook helemaal niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja als het niet strikt noodzakelijk is strooi ik niet graag met verbanningen.
Het Drentse bijkantoor zit daar al op, heb ik begrepen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jammer dat u niet zo fel bent tegen Peppie en Kokkie.
Kan gewoon niet door de beugel, weet jij ook.
Pluskat.quote:
Minderjarig.quote:
Geinige armband heeft ze aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |