Pssssst, laat ze maar naar de bunker hollen en de deur op slot doen. Dan stoppen wij een grote prop in het luchtkanaal en viola, een paar dagen later heb je geen problemen meer.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ho-ho, eerst toestemming van vP en mij vragen alvorens onze faciliteiten te gebruiken.
Rukbunker.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Excuses, ik was vergeten dat in uw kringen 'bunker' codetaal is voor 'darkroom'.
Dus Mandele vertegenwoordigt het kwaad?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook toen ze Mandela vrijlieten, en kijk welke zooi dát heeft veroorzaakt. Dergelijk kwaad moet je in de kiem smoren jwtz.
Interessant dat je mij als bedreiging ziet. Teveel eer denk ik.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook toen ze Mandela vrijlieten, en kijk welke zooi dát heeft veroorzaakt. Dergelijk kwaad moet je in de kiem smoren jwtz.
Nee, Mandela wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus Mandele vertegenwoordigt het kwaad?
Enig idee wat die kerel afgelopen weken over Mandela heeft gezegd?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus Mandele vertegenwoordigt het kwaad?
Lullige opmerking weer.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:16 schreef YokiKater het volgende:
Slachtoffer overleden. Gezellige boel weer.
Ik ben z'n stropop.quote:
Dat de beste man een inferieure aap is of iets in die richting?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Enig idee wat die kerel afgelopen weken over Mandela heeft gezegd?
Doe eens samenvatten, ben wel toe aan een goede lachbui.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Enig idee wat die kerel afgelopen weken over Mandela heeft gezegd?
Het is immers loze dreigementen-zondag.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:19 schreef 99.999 het volgende:
Godver stelletje kleuters... Moeten er nu eerst weer een paar tegen een ban aanlopen voor jullie je weer weten te gedragen?
Is dat echt het spelletje dat jullie willen spelen?
Waar erger je je aan?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:19 schreef 99.999 het volgende:
Godver stelletje kleuters... Moeten er nu eerst weer een paar tegen een ban aanlopen voor jullie je weer weten te gedragen?
Is dat echt het spelletje dat jullie willen spelen?
Nazi's zijn inferieur, die hielden het maar 10 jaar uit.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:20 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, die Boeren hebben na het aantreden van Mandela natuurlijk wel gekregen wat ze hadden verdiend, die nazi's.
Echt geen flauw idee?quote:
Jou is wel meer niet duidelijk, niet verwonderlijk dus.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is mij inderdaad ook niet helemaal duidelijk.
In Zimbabwe hebben ze het blanke probleem veel beter aangepakt.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:20 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, die Boeren hebben na het aantreden van Mandela natuurlijk wel gekregen wat ze hadden verdiend, die nazi's.
Je was toch klaar? Waarom loop je dan door te zuigen?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jou is wel meer niet duidelijk, niet verwonderlijk dus.
Ik moet duke gelijk geven dat jouw gedrag vaak ergerlijk is, maar zelfs dat niet op dit moment. Dus ik weet 't niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jou is wel meer niet duidelijk, niet verwonderlijk dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |