Dat dan weer niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:39 schreef Monolith het volgende:
Volgens voorschrift was D-day een oorlogsmisdaad.
Volgens Pluskat ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:39 schreef Monolith het volgende:
Volgens voorschrift was D-day een oorlogsmisdaad.
Dat kun je ook helemaal niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja als het niet strikt noodzakelijk is strooi ik niet graag met verbanningen.
Het Drentse bijkantoor zit daar al op, heb ik begrepen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jammer dat u niet zo fel bent tegen Peppie en Kokkie.
Kan gewoon niet door de beugel, weet jij ook.
Pluskat.quote:
Minderjarig.quote:
Geinige armband heeft ze aan.quote:
Zeg dat nou niet, dan gaat Guido nog harder om bloed schreeuwen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Eenmaal aangevraagd worden ze zelden geweigerd
Ik ben eerder mod geweest dan u ben vrijwillig gestopt.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, dan gaat Guido nog harder om bloed schreeuwen.
Die begint over 20min op NET5quote:Op zondag 7 juli 2013 21:45 schreef betyar het volgende:
Dat meisje solliciteert vast voor de hoofdrol voor de remake van "The Blue Lagoon".
U hebt dan ook geen Napoleonsyndroom.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ben eerder mod geweest dan u ben vrijwillig gestopt.
Ik geef u ook een 2 voor Nederlands bij deze.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ben eerder mod geweest dan u ben vrijwillig gestopt.
quote:
Uit eigen werk, het liefstquote:
Ik ben fapmateriaal en nee geen pics.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |