Zeg dat nou niet, dan gaat Guido nog harder om bloed schreeuwen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Eenmaal aangevraagd worden ze zelden geweigerd
Ik ben eerder mod geweest dan u ben vrijwillig gestopt.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, dan gaat Guido nog harder om bloed schreeuwen.
Die begint over 20min op NET5quote:Op zondag 7 juli 2013 21:45 schreef betyar het volgende:
Dat meisje solliciteert vast voor de hoofdrol voor de remake van "The Blue Lagoon".
U hebt dan ook geen Napoleonsyndroom.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ben eerder mod geweest dan u ben vrijwillig gestopt.
Ik geef u ook een 2 voor Nederlands bij deze.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ben eerder mod geweest dan u ben vrijwillig gestopt.
quote:
Uit eigen werk, het liefstquote:
Ik ben fapmateriaal en nee geen pics.quote:
Bah.quote:
Dat beschouw ik als een compliment.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik geef u ook een 2 voor Nederlands bij deze.
Zuur van binnen hè.quote:
Wat nou weer dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:48 schreef 99.999 het volgende:
VP, denk je ook wat dit betreft een beetje om het niveau?
Was het niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een compliment.
Liever enkel gesluierde vrouwen inderdaad.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:48 schreef 99.999 het volgende:
VP, denk je ook wat dit betreft een beetje om het niveau?
Straks vraagt 'ie of je even de fietsen komt terugbrengen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat nou weer dan?
Geen vrouwen meer delen?
Als ik daar een poster van bestel heb ik qua grootte in ieder geval waar voor m'n geld.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor u vormt enkel Ton Elias fapmateriaal.
Het is zomertijd dus eindeloze herhalingen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:48 schreef betyar het volgende:
[..]
.Alweer? Hoe vaak zendt die zender die film wel niet uit?
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:50 schreef waht het volgende:
[..]
Liever enkel gesluierde vrouwen inderdaad.
Hij is slim genoeg om niet zulke insinuaties te maken.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:51 schreef waht het volgende:
[..]
Straks vraagt 'ie of je even de fietsen komt terugbrengen.
Het is een politieke slowchat, iedere keer dergelijke plaatjes delen heeft weinig met dit onderwerp te maken lijkt me. Een keer kan maar je moet je het niet overdrijven.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat nou weer dan?
Geen vrouwen meer delen?
Ik voorzie nieuwe kledingvoorschriften vanuit Brussel.quote:
Ok, ik zal er rekening mee houden dat je nog in de kast zit, excuus voor mij gedrag.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is een politieke slowchat, iedere keer dergelijke plaatjes delen heeft weinig met dit onderwerp te maken lijkt me. Een keer kan maar je moet je het niet overdrijven.
Dat duurt tenminste niet lang meer.quote:
quote:
Echt?!! sc-topics gaan toch zelden over het forumonderwerp.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is een politieke slowchat, iedere keer dergelijke plaatjes delen heeft weinig met dit onderwerp te maken lijkt me. Een keer kan maar je moet je het niet overdrijven.
KoosVogels is de eerstaangewezen penvoerder op het terrein van kledingvoorschriften voor seksuele minderheden.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik voorzie nieuwe kledingvoorschriften vanuit Brussel.
Doch, met de kledinglijn in de Bible Belt lijkt me dat een prima afwisseling op de live reportages van de mazelen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:55 schreef Reya het volgende:
[..]
KoosVogels is de eerstaangewezen penvoerder op het terrein van kledingvoorschriften voor seksuele minderheden.
Jarenlang was politiek gewoon de rode draad. Dat zakt echter steeds meer weg en dat is jammerquote:Op zondag 7 juli 2013 21:53 schreef hexje het volgende:
[..]
Echt?!! sc-topics gaan toch zelden over het forumonderwerp.
Ik ken op Fok! eigenlijk geen enkele SC die gaat over het topic van het subforum. Ik dacht dat SC's er juist waren zodat de forumdeelnemers ook eens van het topic af kunnen wijken.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jarenlang was politiek gewoon de rode draad. Dat zakt echter steeds meer weg en dat is jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |