Vertelde jij mij niet eens dat je als homo bij vrouwen ook gewoon je gang kon gaan?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook gewoon niks zeggen tegen dat joch he, mag gewoon z'n gang gaan.
Sorry, nooit geweten dat jij Egyptenaar was.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aldus de homo die emo wordt op een forum als men in NWS gemeen doet tegen homo's.
Je moet het vroeg leren uiteraard.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook gewoon niks zeggen tegen dat joch he, mag gewoon z'n gang gaan.
Mits ze weten dat ik homo ben, maar dat joch deed het in het geniep, de vlerk.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vertelde jij mij niet eens dat je als homo bij vrouwen ook gewoon je gang kon gaan?
Nu nog een spoedcursus stenen werpen en hij kan zo de trainingskampen in.quote:
Zeer juist, echter deed hij het op klaarlichte dag zijnde beginner.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vroeg leren aan te randen en te verkrachten?
Ik snap er nog steeds geen reet van. Maar die loze opiniestukjes van die flutjournalisten zijn ook vaak om te huilen. Van die types die een mening hebben puur om een mening ergens over te hebben.quote:
De ware Egyptenaar doet het dan ook met 200 man tegelijk en dan ook nog messen in de kut duwen aldus die vrouw. Dat jochie is een amateur.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:10 schreef waht het volgende:
[..]
Zeer juist, echter deed hij het op klaarlichte dag zijnde beginner.
POLers.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds geen reet van. Maar die loze opiniestukjes van die flutjournalisten zijn ook vaak om te huilen. Van die types die een mening hebben puur om een mening ergens over te hebben.
Niet zo lullig tegen Koos he, hij werkt tenminste.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds geen reet van. Maar die loze opiniestukjes van die flutjournalisten zijn ook vaak om te huilen. Van die types die een mening hebben puur om een mening ergens over te hebben.
Piet haat de media en wringt zich om die reden in allerlei bochten om een 'punt' te maken.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Laat die lieden toch hun pleziertje houden.
Partypooper, je doet je UI eer aan.quote:
Negeer hem toch gewoon.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Partypooper, je doet je UI eer aan.
Een Sagannetje.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mits ze weten dat ik homo ben, maar dat joch deed het in het geniep, de vlerk.
Dat zeiden ze ook toen ze Mandela vrijlieten, en kijk welke zooi dát heeft veroorzaakt. Dergelijk kwaad moet je in de kiem smoren jwtz.quote:
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook toen ze Mandela vrijlieten, en kijk welke zooi dát heeft veroorzaakt. Dergelijk kwaad moet je in de kiem smoren jwtz.
Ho-ho, eerst toestemming van vP en mij vragen alvorens onze faciliteiten te gebruiken.quote:
Lekker snoepen van alle opgeslagen ganzenlevers.quote:
Guido's moraalridderschap is schadelijk op lange termijn.quote:
Excuses, ik was vergeten dat in uw kringen 'bunker' codetaal is voor 'darkroom'.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ho-ho, eerst toestemming van vP en mij vragen alvorens onze faciliteiten te gebruiken.
Pssssst, laat ze maar naar de bunker hollen en de deur op slot doen. Dan stoppen wij een grote prop in het luchtkanaal en viola, een paar dagen later heb je geen problemen meer.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ho-ho, eerst toestemming van vP en mij vragen alvorens onze faciliteiten te gebruiken.
Rukbunker.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Excuses, ik was vergeten dat in uw kringen 'bunker' codetaal is voor 'darkroom'.
Dus Mandele vertegenwoordigt het kwaad?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook toen ze Mandela vrijlieten, en kijk welke zooi dát heeft veroorzaakt. Dergelijk kwaad moet je in de kiem smoren jwtz.
Interessant dat je mij als bedreiging ziet. Teveel eer denk ik.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, Mandela wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus Mandele vertegenwoordigt het kwaad?
Enig idee wat die kerel afgelopen weken over Mandela heeft gezegd?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus Mandele vertegenwoordigt het kwaad?
Lullige opmerking weer.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:16 schreef YokiKater het volgende:
Slachtoffer overleden. Gezellige boel weer.
Ik ben z'n stropop.quote:
Dat de beste man een inferieure aap is of iets in die richting?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Enig idee wat die kerel afgelopen weken over Mandela heeft gezegd?
Doe eens samenvatten, ben wel toe aan een goede lachbui.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Enig idee wat die kerel afgelopen weken over Mandela heeft gezegd?
Het is immers loze dreigementen-zondag.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:19 schreef 99.999 het volgende:
Godver stelletje kleuters... Moeten er nu eerst weer een paar tegen een ban aanlopen voor jullie je weer weten te gedragen?
Is dat echt het spelletje dat jullie willen spelen?
Waar erger je je aan?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:19 schreef 99.999 het volgende:
Godver stelletje kleuters... Moeten er nu eerst weer een paar tegen een ban aanlopen voor jullie je weer weten te gedragen?
Nazi's zijn inferieur, die hielden het maar 10 jaar uit.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:20 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, die Boeren hebben na het aantreden van Mandela natuurlijk wel gekregen wat ze hadden verdiend, die nazi's.
Echt geen flauw idee?quote:
Jou is wel meer niet duidelijk, niet verwonderlijk dus.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is mij inderdaad ook niet helemaal duidelijk.
In Zimbabwe hebben ze het blanke probleem veel beter aangepakt.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:20 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, die Boeren hebben na het aantreden van Mandela natuurlijk wel gekregen wat ze hadden verdiend, die nazi's.
Je was toch klaar? Waarom loop je dan door te zuigen?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jou is wel meer niet duidelijk, niet verwonderlijk dus.
Ik moet duke gelijk geven dat jouw gedrag vaak ergerlijk is, maar zelfs dat niet op dit moment. Dus ik weet 't niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jou is wel meer niet duidelijk, niet verwonderlijk dus.
Een goede partner gaat door terwijl je zelf al klaar bent. Niet iedereen heeft dispuut-seks. Dus kudo's voor Guido.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je was toch klaar? Waarom loop je dan door te zuigen?
Dat je het niet snapt is veelzeggend en tekenend.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moet duke gelijk geven dat jouw gedrag vaak ergerlijk is, maar zelfs dat niet op dit moment. Dus ik weet 't niet.
De continue stroom achterlijkheid uitspuwen waar jij samen met een aantal anderen je hobby van gemaakt lijkt te hebben...quote:
Guido is niet mijn partner.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een goede partner gaat door terwijl je zelf al klaar bent. Niet iedereen heeft dispuut-seks. Dus kudo's voor Guido.
Mijn moraal kompas is natuurlijk sowieso niks vergeleken met de uwe.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat je het niet snapt is veelzeggend en tekenend.
Ik ben volgens mij prima in mijn recht als ik mijn mening uit over Mandela.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De continue stroom achterlijkheid uitspuwen waar jij samen met een aantal anderen je hobby van gemaakt lijkt te hebben...
Moreel kompas.quote:
Ligt er een beetje aan wat die mening inhoudt, natuurlijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij prima in mijn recht als ik mijn mening uit over Mandela.
Dat het een ordinaire terrorist was.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat die mening inhoudt, natuurlijk.
Ach beter dan een 1, ik ben content.quote:
Nu geen dommetje gaan spelen...quote:Op zondag 7 juli 2013 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij prima in mijn recht als ik mijn mening uit over Mandela.
Ach, dat waren sommige van onze opa's ook. So what?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat het een ordinaire terrorist was.
Ik wil het goede in je stimuleren, maar erg hoopvol ben ik niet. Daarom een 2.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach beter dan een 1, ik ben content.
Doe ik niet, mijn mening over een politiek figuur mag ik gewoon hebben. Ook al zint het jou niet.quote:
Echter is mijn veroordeling van seksueel geweld oprecht en dat dien ik hier te ventileren volgens de geldende internetregels. Men moet zich niet zo snel laten opjagen, zeker niet door mij.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:28 schreef Reya het volgende:
[..]
U kunt natuurlijk ook best wat minder provoceren.
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, dat waren sommige van onze opa's ook. So what?
Vraag hem eens wat hij van martelen in Guantanomo Bay of bombarderen van burgers in het Midden-Oosten vindt?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, dat waren sommige van onze opa's ook. So what?
Een held dus?quote:
Dat sowieso. Als je je te snel laat provoceren, lijkt POl me niet meteen een al te geschikte plaats om je tijd door te brengen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:29 schreef waht het volgende:
[..]
Echter is mijn veroordeling van seksueel geweld oprecht en dat dien ik hier te ventileren volgens de geldende internetregels. Men moet zich niet zo snel laten opjagen, zeker niet door mij.
Hij niet nee, opa wel.quote:
Het is heel simpel. Mandela is een held en Apartheid was fout. Klaar.quote:
Ik stel voor dat we dit canoniseren.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Mandela is een held en Apartheid was fout. Klaar.
Klopt.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Mandela was fout. Klaar.
Dat is ook niet moeilijk, ik lees enkel wat ik wil lezen zoals het een kritische burger betaamt.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat sowieso. Als je je te snel laat provoceren, lijkt POl me niet meteen een al te geschikte plaats om je tijd door te brengen.
Van dit dreigen word ik moe. Voer het eens daadkrachtig uit.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:19 schreef 99.999 het volgende:
Lekker interessant. Misschien moet u eens ophouden met constant ingaan op Peppie en Kokkie.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:36 schreef De_Guidance het volgende:
99% van Nederland het oneens met Voorschrift.
Nou en?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:36 schreef De_Guidance het volgende:
99% van Nederland het oneens met Voorschrift.
Jammer dat u niet zo fel bent tegen Peppie en Kokkie.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Lekker interessant. Misschien moet u eens ophouden met constant ingaan op Peppie en Kokkie.
Tja als het niet strikt noodzakelijk is strooi ik niet graag met verbanningen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:36 schreef hexje het volgende:
[..]
Van dit dreigen word ik moe. Voer het eens daadkrachtig uit.
Toet toet boing boing.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Lekker interessant. Misschien moet u eens ophouden met constant ingaan op Peppie en Kokkie.
Dat dan weer niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:39 schreef Monolith het volgende:
Volgens voorschrift was D-day een oorlogsmisdaad.
Volgens Pluskat ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:39 schreef Monolith het volgende:
Volgens voorschrift was D-day een oorlogsmisdaad.
Dat kun je ook helemaal niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja als het niet strikt noodzakelijk is strooi ik niet graag met verbanningen.
Het Drentse bijkantoor zit daar al op, heb ik begrepen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jammer dat u niet zo fel bent tegen Peppie en Kokkie.
Kan gewoon niet door de beugel, weet jij ook.
Pluskat.quote:
Minderjarig.quote:
Geinige armband heeft ze aan.quote:
Zeg dat nou niet, dan gaat Guido nog harder om bloed schreeuwen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Eenmaal aangevraagd worden ze zelden geweigerd
Ik ben eerder mod geweest dan u ben vrijwillig gestopt.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, dan gaat Guido nog harder om bloed schreeuwen.
Die begint over 20min op NET5quote:Op zondag 7 juli 2013 21:45 schreef betyar het volgende:
Dat meisje solliciteert vast voor de hoofdrol voor de remake van "The Blue Lagoon".
U hebt dan ook geen Napoleonsyndroom.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ben eerder mod geweest dan u ben vrijwillig gestopt.
Ik geef u ook een 2 voor Nederlands bij deze.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ben eerder mod geweest dan u ben vrijwillig gestopt.
quote:
Uit eigen werk, het liefstquote:
Ik ben fapmateriaal en nee geen pics.quote:
Bah.quote:
Dat beschouw ik als een compliment.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik geef u ook een 2 voor Nederlands bij deze.
Zuur van binnen hè.quote:
Wat nou weer dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:48 schreef 99.999 het volgende:
VP, denk je ook wat dit betreft een beetje om het niveau?
Was het niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een compliment.
Liever enkel gesluierde vrouwen inderdaad.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:48 schreef 99.999 het volgende:
VP, denk je ook wat dit betreft een beetje om het niveau?
Straks vraagt 'ie of je even de fietsen komt terugbrengen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat nou weer dan?
Geen vrouwen meer delen?
Als ik daar een poster van bestel heb ik qua grootte in ieder geval waar voor m'n geld.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor u vormt enkel Ton Elias fapmateriaal.
Het is zomertijd dus eindeloze herhalingen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:48 schreef betyar het volgende:
[..]
.Alweer? Hoe vaak zendt die zender die film wel niet uit?
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:50 schreef waht het volgende:
[..]
Liever enkel gesluierde vrouwen inderdaad.
Hij is slim genoeg om niet zulke insinuaties te maken.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:51 schreef waht het volgende:
[..]
Straks vraagt 'ie of je even de fietsen komt terugbrengen.
Het is een politieke slowchat, iedere keer dergelijke plaatjes delen heeft weinig met dit onderwerp te maken lijkt me. Een keer kan maar je moet je het niet overdrijven.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat nou weer dan?
Geen vrouwen meer delen?
Ik voorzie nieuwe kledingvoorschriften vanuit Brussel.quote:
Ok, ik zal er rekening mee houden dat je nog in de kast zit, excuus voor mij gedrag.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is een politieke slowchat, iedere keer dergelijke plaatjes delen heeft weinig met dit onderwerp te maken lijkt me. Een keer kan maar je moet je het niet overdrijven.
Dat duurt tenminste niet lang meer.quote:
quote:
Echt?!! sc-topics gaan toch zelden over het forumonderwerp.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is een politieke slowchat, iedere keer dergelijke plaatjes delen heeft weinig met dit onderwerp te maken lijkt me. Een keer kan maar je moet je het niet overdrijven.
KoosVogels is de eerstaangewezen penvoerder op het terrein van kledingvoorschriften voor seksuele minderheden.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik voorzie nieuwe kledingvoorschriften vanuit Brussel.
Doch, met de kledinglijn in de Bible Belt lijkt me dat een prima afwisseling op de live reportages van de mazelen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:55 schreef Reya het volgende:
[..]
KoosVogels is de eerstaangewezen penvoerder op het terrein van kledingvoorschriften voor seksuele minderheden.
Jarenlang was politiek gewoon de rode draad. Dat zakt echter steeds meer weg en dat is jammerquote:Op zondag 7 juli 2013 21:53 schreef hexje het volgende:
[..]
Echt?!! sc-topics gaan toch zelden over het forumonderwerp.
Ik ken op Fok! eigenlijk geen enkele SC die gaat over het topic van het subforum. Ik dacht dat SC's er juist waren zodat de forumdeelnemers ook eens van het topic af kunnen wijken.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jarenlang was politiek gewoon de rode draad. Dat zakt echter steeds meer weg en dat is jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |