Over een jaar of 40 is Europa de Sovjet-Unie begin jaren 90.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er wonen in Egypte over een jaar of 40 denk ik nog hooguit 20 miljoen mensen, waarschijnlijk aanzienlijk minder.. Het eten is op en ze zijn blut. Toeristen komen nu ook niet meer. Ze zijn geen netto exporteurs meer van olie. Hun bevolking is de laatste 60 jaar verviervoudigd. Dat wordt Mad Max in slowmotion daar.
Ja hebben Hell's Angels net ook gedaan hier.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Aanranden is dan ook suf, met scherpe munitie schieten is tof.
En terecht, dan moeten jullie ook maar niet demonstreren.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja hebben Hell's Angels net ook gedaan hier.
En het is allemaal de schuld van de ?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:50 schreef waht het volgende:
Ook echt tijdens een interview van een vrouw op dat plein kan een klein kutjoch z'n handen niet thuishouden.
De Franse boeren.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En het is allemaal de schuld van de ?
Mannen.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En het is allemaal de schuld van de ?
Mag ik vragen waarom jij je aangesproken voelt wanneer hij "jullie" zegt?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:49 schreef waht het volgende:
[..]
De staatsgreep is interessant ja, maar ik ga niet applaudiseren bij de aanranding van honderden vrouwen.
Dat mag, vrij land en zulks.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom jij je aangesproken voelt wanneer hij "jullie" zegt?
Dat het interessant is, ligt nogal voor de hand. Hekel vooral de houding ten opzichte van militair ingrijpen. Die is mij net iets te opgetogen.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:49 schreef waht het volgende:
[..]
De staatsgreep is interessant ja, maar ik ga niet applaudiseren bij de aanranding van honderden vrouwen.
Omdat waht joods is. Joden denken dat wanneer iets of iemand wordt beledigd, het op de een of andere manier aan hen is gericht.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom jij je aangesproken voelt wanneer hij "jullie" zegt?
Dat zei Hitler ook over 6 juni 1944.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat het interessant is, ligt nogal voor de hand. Hekel vooral de houding ten opzichte van militair ingrijpen. Die is mij net iets te opgetogen.
Oké man.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zei Hitler ook over 6 juni 1944.
Doe nou niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat waht joods is. Joden denken dat wanneer iets of iemand wordt beledigd, het op de een of andere manier aan hen is gericht.
Opgetogen zou ik het niet noemen, dat is een betere omschrijving voor vele Egyptenaren.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat het interessant is, ligt nogal voor de hand. Hekel vooral de houding ten opzichte van militair ingrijpen. Die is mij net iets te opgetogen.
Iemand moet het doen.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat waht joods is. Joden denken dat wanneer iets of iemand wordt beledigd, het op de een of andere manier aan hen is gericht.
Man, ik keek goddomme een keer op in deze SC gekeken toen ik in Frankrijk zat en och jee wat vonden bepaalde lieden hier het toch mooi dat er tanks door de straten van Caïro knalden.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:59 schreef waht het volgende:
[..]
Opgetogen zou ik het niet noemen, dat is een betere omschrijving voor vele Egyptenaren.
Laat die lieden toch hun pleziertje houden.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Man, ik keek goddomme een keer op in deze SC gekeken toen ik in Frankrijk zat en och jee wat vonden bepaalde lieden hier het toch mooi dat er tanks door de straten van Caïro knalden.
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Man, ik keek goddomme een keer op in deze SC gekeken toen ik in Frankrijk zat en och jee wat vonden bepaalde lieden hier het toch mooi dat er tanks door de straten van Caïro knalden.
Moet ik ook doen, maar je moet beseffen dat mij de situatie aldaar goed dwars zit.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Laat die lieden toch hun pleziertje houden.
CNN zou 'fap-tv' moeten worden gedubd met hun Arab coverage.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Laat die lieden toch hun pleziertje houden.
Neem wat laxeermiddel.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet ik ook doen, maar je moet beseffen dat mij de situatie aldaar goed dwars zit.
Ik ontken alles.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook gewoon niks zeggen tegen dat joch he, mag gewoon z'n gang gaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:50 schreef waht het volgende:
Ook echt tijdens een interview van een vrouw op dat plein kan een klein kutjoch z'n handen niet thuishouden.
Aldus de homo die emo wordt op een forum als men in NWS gemeen doet tegen homo's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |