quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:23 schreef Manke het volgende:
sommigen denken een statement te maken als diegene iemand ontvriendt, zo denkt men elkaar hard te straffen tegenwoordig.
quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Van die wijven die pik straf opleggen.Dat soort gebroed
quote:
omfg sorry omfg..quote:
Anders zouden mods geen eindbazen zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
omfg sorry omfg..
Waarom kan je TT's niet veranderen dan wtf is dat voor boelsjit
(y) likequote:Op woensdag 3 juli 2013 20:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
AAAAAAAARGHHHH.
Sinds het Facebook-tijdperk ben ik echt allergisch geworden voor het woord 'genieten'. Mijn god, wat is dat woord de laatste jaren aan inflatie onderhevig. Niet te geloven...
Bij mij allemaal mensen die normaal niet aan dat soort onzin doen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen Tokkies die dat Wilders-filmpje delen
WTF, bij mij ook. Van die mensen waarbij ik normaal wel eens reageer op iets wat ze op FB plaatsenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij allemaal mensen die normaal niet aan dat soort onzin doen.
M'n hele tijdlijn staat vol met dit filmpje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:06 schreef Dimachaerus het volgende:
hahhahah kenne wel pony rijden?!?!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:27 schreef Captainp00face het volgende:
Dat filmpje van Wilders ben ik hier nog niet tegengekomen, linkje?
Oh mijn god wat een bitsquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:06 schreef Castellana het volgende:
Mijn collega heeft het pony drama ook gezien..![]()
[ afbeelding ]
Ik snap niet waarom mensen altijd zo flippen om dierenmishandeling. Het is uiteraard niet goed te keuren, maar die sterke emoties die mensen altijd vertonen op Facebook kan ik echt niet plaatsen. Ik voel er totaal geen emotie bij. Het doet me gewoon niks. Net zoals ik het weliswaar treurig vind dat er in Egypte demonstranten om het leven komen, maar als ik 10 seconde later een leuk plaatje op 9GAG zie ben ik dat weer helemaal kwijt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:06 schreef Castellana het volgende:
Mijn collega heeft het pony drama ook gezien..![]()
[ afbeelding ]
Dierenmishandeling kan ik niet aanzien. Hongerige/zieke/arme kindjes/mensen doen me dan weer niks.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen altijd zo flippen om dierenmishandeling. Het is uiteraard niet goed te keuren, maar die sterke emoties die mensen altijd vertonen op Facebook kan ik echt niet plaatsen. Ik voel er totaal geen emotie bij. Het doet me gewoon niks. Net zoals ik het weliswaar treurig vind dat er in Egypte demonstranten om het leven komen, maar als ik 10 seconde later een leuk plaatje op 9GAG zie ben ik dat weer helemaal kwijt.
Is dat raar? Ik vind zelf van niet. Ik vind het persoonlijk enger dat mensen zo hysterisch kunnen worden om dierenmishandeling terwijl ze zowel de persoon als het dier niet kennen. Waar word je dan nog meer hysterisch om vraag ik me af?
Maarja, dat ben ik.
Dat vind ik dan weer bizar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:21 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dierenmishandeling kan ik niet aanzien. Hongerige/zieke/arme kindjes/mensen doen me dan weer niks.
Waarom? Ik heb het hier wel over de ver-van-mn-bed-show 'share for respect' shit.quote:
Geeft niet hoor, dat heb ik bij geen van beide.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:21 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dierenmishandeling kan ik niet aanzien. Hongerige/zieke/arme kindjes/mensen doen me dan weer niks.
En ver van je bed show dierenleed doet je wel wat?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:24 schreef ZarB het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb het hier wel over de ver-van-mn-bed-show 'share for respect' shit.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dierenleed is enige waar ik me echt over kan opwinden...
Ja. Wat dat betreft vind ik dieren nou eenmaal een stuk leuker.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
En ver van je bed show dierenleed doet je wel wat?
Dat vind ik gewoon gestoord eigenlijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:26 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja. Wat dat betreft vind ik dieren nou eenmaal een stuk leuker.
Ja, sorry for being me..quote:
Het Friek, ik heb net de tent opgezet op Appelhof. Waar blijf je nou man?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dierenleed is enige waar ik me echt over kan opwinden... Kinderen boeit me ook geen kut... Maargoed al die shit heeft niks op facebook te zoeken. Of het nu dat TT meisje in ASsen is of zon monster op een pony.
Ik weet dat t sociaal wenselijk is om te huilen bij hongerige Afrikaantjes. Maar nee, sorryquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon gestoord eigenlijk.Maar ieder z'n ding.
Ik zeg niet dat je bij hongerkindjes moet huilen, maar dat Afrikaanse kindjes je niks doen maar Afrikaanse honden dan weer wel vind ik gewoon raar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:28 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik weet dat t sociaal wenselijk is om te huilen bij hongerige Afrikaantjes. Maar nee, sorry
Het is eigenlijk meer gestoord als je die emotie helemaal niet hebt. Dat maakt ons dan toch iets minder gestoord.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon gestoord eigenlijk.Maar ieder z'n ding.
Ja dat mag je vinden hoor!quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je bij hongerkindjes moet huilen, maar dat Afrikaanse kindjes je niks doen maar Afrikaanse honden dan weer wel vind ik gewoon raar.
Kit helemaal vergeten... Boot zal nu wel niet meer gaan , right?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:27 schreef ZarB het volgende:
[..]
Het Friek, ik heb net de tent opgezet op Appelhof. Waar blijf je nou man?
Genieten, heerlijk, lekker, fijn;quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
AAAAAAAARGHHHH.
Sinds het Facebook-tijdperk ben ik echt allergisch geworden voor het woord 'genieten'. Mijn god, wat is dat woord de laatste jaren aan inflatie onderhevig. Niet te geloven...
Nou echt, we spreken nog eens wat af. Ik heb betaald tot 15 augustus dus ik sta hier nog we ff. Zie je morgen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Kit helemaal vergeten... Boot zal nu wel niet meer gaan , right?
Ja, hier in de provincie zijn we eigenlijk elke dag op vakantie. Wellicht dat het daar mee te maken heeft. Morgenvroeg de eerste boot voor frikandel... Nog spullen meenemen die jij bent vergeten? Blijf tot half juli, ivm andere chillings. Xoxo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou echt, we spreken nog eens wat af. Ik heb betaald tot 15 augustus dus ik sta hier nog we ff. Zie je morgen.
Ja. Kratten Jupiler. Sorry. Ik heb er 32 besteld bij AH aan de Postjesweg (Amsterdam, Noord Holland). Als je die nog ff op wilt pikken voordat je op de boot stapt? Thanks. Xoxoquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, hier in de provincie zijn we eigenlijk elke dag op vakantie. Wellicht dat het daar mee te maken heeft. Morgenvroeg de eerste boot voor frikandel... Nog spullen meenemen die jij bent vergeten? Blijf tot half juli, ivm andere chillings. Xoxo.
Ja, ik was toch al van plan om via Amsterdam richting het waddengebied te rijden..bedenk me net dat ik morgen nog een witte broek moet kopen voor de white party. Gaat toch bootje laten worden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:37 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja. Kratten Jupiler. Sorry. Ik heb er 32 besteld bij AH aan de Postjesweg (Amsterdam, Noord Holland). Als je die nog ff op wilt pikken voordat je op de boot stapt? Thanks. Xoxo
Genieten is het nieuwe respect.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
AAAAAAAARGHHHH.
Same.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:21 schreef ZarB het volgende:
[..]
He choosed the wrong gym!quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:03 schreef Susteren het volgende:
The real question that begs to be answered is what happened to that pony?
choosedquote:
quote:STOMME KUTWOUT VIEZE DIERENMISHANDELAAARR ARGHHHHH
Overstappen naar plus. Alleen gebruikt niemand datquote:Op donderdag 4 juli 2013 03:07 schreef Thomas B. het volgende:
Is het op een of andere manier mogelijk op Facebook om de berichten op je wall te scheiden tussen dingen die geliked hebt en berichten van vrienden? Dus dat je zeg maar twee walls hebt. Vind het een beetje irritant dat alles door elkaar staat.
Die agent deed gewoon z'n werk hoor. En als zo'n halve tamme dan z'n hond niet onder controle heeft... Sowieso zo'n rotweiler wil je niet aan je strot hebben hangen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:16 schreef Susteren het volgende:
Dat filmpje van die agent die die hond neerschiet ook al 100x gezien
[..]![]()
Sowieso, 9/10 van deze mensen eten wel gewoon kilo knaller vlees van dieren die een veel kutter leven hebben gehad dan die hond.
Dus, mijn kat mag niet eten, en die moet ik nu maar in de wei zetten? Dan gaat ze muisjes enzo vangen sielugggggg!quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Mark Rutten
Maar het gaat met name om die reacties (van een persoon).![]()
Het gaat nu nog door, hilarisch en tragisch tegelijk die vent.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dus, mijn kat mag niet eten, en die moet ik nu maar in de wei zetten? Dan gaat ze muisjes enzo vangen sielugggggg!
Show us!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat nu nog door, hilarisch en tragisch tegelijk die vent.
HAHAHAHA WAT HAD DIE ANDER GEREAGEERD DAN? Tragisch en hilarisch haha.quote:
Mark , de broed van Fredquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Mark Rutten
eigenlijk valt het filmpje nog wel mee maar ik zou haar alleen al slaan omdat ze zo dom op dat paardje zit met haar zieke fantasieen terwijl dat dier er duidelijk geen zin in heeft.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:21 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik denk dus serieus dat de meesten zo iets hebben van: "Kijk mij medelijden hebben met dit dier, dit is goed voor mijn imago". Echt een stel schapen heb ik op Facebook, dat Wilders filmpje is al 30x voorbij gekomen en dan dat paardenfilmpje ook nog eens. Meeste van die mensen posten amper iets oer zichzelf maar doen gewoon mee aan het delen van plaatjes en shit omdat hun eigen leven waarschijnlijk niet boeiend is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:59 schreef formerjellybean het volgende:
Bij mij beide niet , ik deel het niet en ik kijk er ook niet naar klik het gewoon weg.
Kijk ik vind het heel erg hoor wat er met die mensen of met die dieren gebeurd maar ik snap de facebook logica nou echt niet , denken ze nou echt dat door te delen die dieren worden gered ?? Of is het meer van oh kijk mij nou eens medelijden hebben met dat dier en oh dat is goed voor mijn imago.
Doe dan iets nuttigs en teken petities ofzo of word lid van dierenbescherming .
Dit is wel weer zo'n klassiek voorbeeld van onderbuiktokkies die zoveel mogelijk leestekens willen gebruiken om zogezegd hun punt te maken. Bijzonder irritant om te lezen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Mark Rutten
Dieren zijn rechtsobjecten!!!!!!!!!! En kunnen derhalve geen drager zijn van rechten en plichten!!!!!!!! Omdat deze het object zijn waarover rechten en plichten zijn!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:38 schreef PepperPotts het volgende:
[..]
Dit is wel weer zo'n klassiek voorbeeld van onderbuiktokkies die zoveel mogelijk leestekens willen gebruiken om zogezegd hun punt te maken. Bijzonder irritant om te lezen.
Wat kan mij dit nou schelen!quote:De dame rechts is de 30 jarige Karen Jongkind.
Karen heeft haar eigen gastouderopvang.
Door verkeerd speurwerk en de ondoordachte domme actie van een facebook member staat haar leven op het punt kapot gemaakt te worden!
Karen Jongkind is 30 jaar oud.
De dikke heks op de foto links is ten tijde van het filmpje zeker de 30 gepasseerd. En dit filmpje is 7-9 jaar geleden opgenomen.
Deel deze foto zoveel mogelijk voordat er onschuldige slachtoffers vallen!
Valt mij tegen dat in het tekstbericht niet staat "Deel dit als je een hart hebt, als je geen hart heb negeer ditquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:21 schreef Nikonlover het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wat kan mij dit nou schelen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Valt mij tegen dat in het tekstbericht niet staat "Deel dit als je een hart hebt, als je geen hart heb negeer dit
Had dus al gereageerd: Een dame om mee te spelen? 18-25 jaar... wat ben je van planquote:Er is een verhaal geschreven voor een nieuwe korte serie! Binnenkort gaan we opnemen! We zijn alleen nog opzoek naar een dame om mee te spelen! Leeftijd tussen de 18 en 25 jaar!
Nou, "oke" is toch geen beledigende reactie?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb daarop gereageerd met "Oke"
Helaas is het al weer verwijderd door de dame in kwestie.
Rot op met zulke nutteloze shit man. Als je nou 5 jaar een relatie hebt, dan snap ik het enigszins, maar 8 maanden is zo'n willekeurig ietsvolgende week zeker "8 maanden en 7 dagen met mijn schatjjjj"
Wat? Ik snap er geen snars van...quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:21 schreef Nikonlover het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wat kan mij dit nou schelen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rewind that, je hebt wel degelijk een punt dat dit niet op FB hoort. Maar om je nou echt op te winden over dierenleed? Kom op zeg.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dierenleed is enige waar ik me echt over kan opwinden... Kinderen boeit me ook geen kut... Maargoed al die shit heeft niks op facebook te zoeken. Of het nu dat TT meisje in ASsen is of zon monster op een pony.
Wat snap je niet? Ben je blond of een belg ofzo?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:23 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Wat? Ik snap er geen snars van...![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Ben je blond of een belg ofzo?
Wat?quote:
Aan jouw ondertitel te zien zal ik er maar niet verder op ingaan...quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:30 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat?
Maar ff serieus... Wat snap je niet dan?
Omdat ze een paard verkracht heeftquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:37 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Aan jouw ondertitel te zien zal ik er maar niet verder op ingaan...
Ik snapte niet waarom er een "heksenjacht" op dat wicht werd gehouden, maar goed, maakt toch niet veel uit.
okquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Omdat ze een paard verkracht heeft
Ja....quote:
Rages hé. Eerst flippo's, enzovoorts; nu dus dikke wijven op pony's. Mijn hele feed staat er vol mee, ook uit eigen stad en omstreken -- met naam en alles nota bene. Deze grootse klopjachten laten echter wel duidelijk al het Sjonnie-en-Anita analfabetenvolk tevoorschijn komen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja....
Nja, je komt die foto's overal tegen.... om gek van te worden.....
Ik denk dat die gozer het een kutactie vond van die wegpiraat, en niet het feit dat zn rijbewijs is ingevorderdquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
We hebben er weer eentje hoor
[ afbeelding ]
Waarom is het een kutactie om iemands rijbewijs af te pakken die 100km/u te hard rijdt? Tis weer die fucking irritante typische doelgroep die maar altijd overal tegenaan moet schoppen. Rij je te hard, dan word je gestraft, klaar. Zeker bij zulke snelheden.
Nee, want ik ken degene die het liked. Die gast zit altijd te kankeren als ie weer een bon heeft gekregen van zo'n 'kutwout'.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat die gozer het een kutactie vond van die wegpiraat, en niet het feit dat zn rijbewijs is ingevorderd
Dan is het idd echt heel triestquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, want ik ken degene die het liked. Die gast zit altijd te kankeren als ie weer een bon heeft gekregen van zo'n 'kutwout'.
Klopt, als men op de radio of tv praat over 'een ongeluk' wordt het al gauw gerelativeerd. Als men beelden uit zou zenden van hoe de slachtoffers er uit zouden zien, zouden ze ongelukken enorm afnemen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan is het idd echt heel triestZag ook eens zo'n filmpje van een motorrijder die met 250 langs een flitsagentje ging, LACHEN HAHAHAH. Duizenden likes natuurlijk. Niemand ziet wat voor ongelukken dat kan veroorzaken echt wtf
Je hebt hem in je 'Vrienden/Favorieten'(met een sterretje erbij)-lijst gezet, waardoor je bij elke update van hem een notificatie krijgt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef Palomar het volgende:
Ik krijg sindskort op mn telefoon (iphone) soms een facebook-notificatie dat een vriend een status update heeft gedaan. Dit lijkt willekeurig en gebeurt heel soms. Mijn naam wordt er verder niet in genoemd ofzo. Iemand een idee wat dat is?
op geiten ook al???quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:46 schreef houdjemond het volgende:
https://www.facebook.com/pages/MELDPUNT/156260237895045
godogod, best triest voor die beestjes hoor, maar al die reacties..
Ik heb ze niet bewust op een vriendenlijst gezet ofzo. Eén waarvan ik laatst zo'n notificatie ontving is een oud collega waarmee ik via Facebook ook weinig interactie heb...quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:44 schreef Slickk het volgende:
[..]
Je hebt hem in je 'Vrienden/Favorieten'(met een sterretje erbij)-lijst gezet, waardoor je bij elke update van hem een notificatie krijgt.
Ik vind het wel handig, heb m'n beste vrienden erin staan en krijg dan een notificatie. Vroeger opende ik tien tabbladen van m'n beste vrienden op Hyves om te zien wat ze hadden gedaan / aan het doen waren, nu krijg ik een notificatie. Het scheelt wel dat ze niet enorm actief zijn op FB dus gebeurt maar een paar keer per week ofzo in totaal. (En nee, dat is niet om ze te controleren)
Oja, zo zitten er hier op Fok! ook een paar ....quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, want ik ken degene die het liked. Die gast zit altijd te kankeren als ie weer een bon heeft gekregen van zo'n 'kutwout'.
Gauw uitschakelen via instellingen ofzo .... Dat je niet op je telefoon of via mail melding wil krijgen van notificaties. Ik had het ook via een "goede vriend"...quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef Palomar het volgende:
Ik krijg sindskort op mn telefoon (iphone) soms een facebook-notificatie dat een vriend een status update heeft gedaan. Dit lijkt willekeurig en gebeurt heel soms. Mijn naam wordt er verder niet in genoemd ofzo. Iemand een idee wat dat is?
Mja, dat soort volk kom je overal tegen. Totdat een familielid wordt aangereden. Dan krijg je weer "Rust zacht lieverd, zal je nooit vergeten" tot in den treurigheid.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
Oja, zo zitten er hier op Fok! ook een paar ....
Waar geniet jij?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:00 schreef exile79 het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor m'n paint scills.
Wel apart dat ze het gedicht in die laatste zin gewoon even uitlegt.quote:
Party in 2013quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:23 schreef Cassius het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me echt quality time ja..
[ afbeelding ]
Thanks, ik heb hem even geleend hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:23 schreef Cassius het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me echt quality time ja..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef Harvest89 het volgende:
[ afbeelding ]
LOL
[ afbeelding ]
Limburgs!!!
Een of andere droeftoeter die daar meerdere reacties heeft geplaatst, is érg slecht in Photoshop en heeft Half Hyves in zijn album staan. Tenenkrommend...quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:46 schreef houdjemond het volgende:
https://www.facebook.com/pages/MELDPUNT/156260237895045
godogod, best triest voor die beestjes hoor, maar al die reacties..
Wel een briljante grap met die Ruttequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:47 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Een of andere droeftoeter die daar meerdere reacties heeft geplaatst, is érg slecht in Photoshop en heeft Half Hyves in zijn album staan. Tenenkrommend...
Die trieste knul schijnt de oprichter te zijn van HET paginaatje..quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:47 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Een of andere droeftoeter die daar meerdere reacties heeft geplaatst, is érg slecht in Photoshop en heeft Half Hyves in zijn album staan. Tenenkrommend...
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die trieste knul schijnt de oprichter te zijn van de het paginaatje..
Serieus ook die mensen die denken dat het echt isquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:47 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
En dan vooral ook die grote bek over Rutte. Maar mocht diezelfde "graaier" of welke naam hij ook meekrijgt ineens voor ze staan om de problemen die er zijn te bespreken, dan staan ze met een bek vol tandenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:02 schreef Finland. het volgende:
[..]
Serieus ook die mensen die denken dat het echt is.
Handig dat erbij wordt vermeld wie Annemieke is en wie Jacco isquote:
Rechter zal het meenemen voor een strafvermindering "omdat die al zwaar genoeg is gestraft".quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit zal de rechter wel meenemen in zijn oordeel ja.
Die jongen moet vrijgesproken worden, wat denkt dacht die kuthoer wel nietquote:
Oh die moet er ook echt onder gepost worden, geniaal.quote:
Inderdaad, het aan de schandpaal hangen van deze gozer zal eerder kwaad dan goed doen. Zie ook het hele proces rondom de 'kopschoppers in Eindhoven(?)'.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:07 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Rechter zal het meenemen voor een strafvermindering "omdat die al zwaar genoeg is gestraft".
Eentje?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:07 schreef maily het volgende:
[..]
Slechts één taalfoutje, hoe is het mogelijk ....
Ja: Bron. Of het ook op Facebook staat, hoogstwaarschijnlijk wel ja, zulke types heb je welquote:
Bah, dat ze dat jong maar lang genoeg opsluitenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja: Bron. Of het ook op Facebook staat, hoogstwaarschijnlijk wel ja, zulke types heb je wel
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:49 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit zulk slecht Engels gelezen
Top idee ik ga even kijken in de facebook APIquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:31 schreef Saysem het volgende:
Heb je niet iets van een plugin voor facebook die automatisch updates kan filteren obv steekwoorden, of bijvoorbeeld een bepaalde hoeveelheid verkleinwoordjes per zin?
Gat in de markt.
Wat een klootzak, was nog zo'n lekker wijfquote:
Ik kan je alleen hieraan helpen: http://unbaby.me/quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:31 schreef Saysem het volgende:
Heb je niet iets van een plugin voor facebook die automatisch updates kan filteren obv steekwoorden, of bijvoorbeeld een bepaalde hoeveelheid verkleinwoordjes per zin?
Gat in de markt.
Ik ken het gezin uit Alkmaar dat nu ondergedoken zit omdat de vader van het gezin is opgepakt, dat was de eigenaar van die website. Op zijn Facebook staan ook de gekste berichtjes van mensen. Grappig detail is dat ergens onderaan zijn pagina een oproep staat voor modellen die kunnen paardrijden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die reacties op die vrouw die op de pony zit zijn echt ziek soms. De ziekste doodsverwensingen en hele verhalen over hoe erg het wel niet is. Van sommigen weet ik dan wel dat ze gewoon vlees etenZo hypokriet
Dus je mag dit alleen erg vinden als je vegetarisch bent? Wat een onzin. Een dier (humaan) afslachten voor voedsel is wel even wat anders dan je vette reet van 100kg op zo'n kleine pony te planten voor de lol en geiligheid van anderen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die reacties op die vrouw die op de pony zit zijn echt ziek soms. De ziekste doodsverwensingen en hele verhalen over hoe erg het wel niet is. Van sommigen weet ik dan wel dat ze gewoon vlees etenZo hypokriet
Inderdaad. Weet ook zeker dat die pony niet direct daarna netjes is geslacht/ingeslapen om toekomstig hem lijden (door de aangerichte schade) te besparen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus je mag dit alleen erg vinden als je vegetarisch bent? Wat een onzin. Een dier (humaan) afslachten voor voedsel is wel even wat anders dan je vette reet van 100kg op zo'n kleine pony planten voor de lol en geiligheid van anderen.
Ik snap het hele gedeelte van 'geil' niet eens in deze. Verbaast me dat hier blijkbaar een markt voor is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus je mag dit alleen erg vinden als je vegetarisch bent? Wat een onzin. Een dier (humaan) afslachten voor voedsel is wel even wat anders dan je vette reet van 100kg op zo'n kleine pony te planten voor de lol en geiligheid van anderen.
Is ook hartstikke ziek.. Maar goed, waar mensen allemaal wel niet geil van kunnen worden.....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:24 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Ik snap het hele gedeelte van 'geil' niet eens in deze. Verbaast me dat hier blijkbaar een markt voor is.
Wel raar dat bij mensen moord (zelfs op een "humane" manier) erger is dan mishandeling, en dat het bij dieren blijkbaar andersom is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus je mag dit alleen erg vinden als je vegetarisch bent? Wat een onzin. Een dier (humaan) afslachten voor voedsel is wel even wat anders dan je vette reet van 100kg op zo'n kleine pony te planten voor de lol en geiligheid van anderen.
Ja, ik heb zelf een hele tijd paardgereden en het viel me wel op dat ik regelmatig de vraag van jongens/mannen kreeg of het klopte dat je een orgasme krijgt van paardrijden. Uhm, nee... Dan zou je wel heel raar moeten zitten. Zou misschien lukken als je er echt voor gaat maar anders, nee... Achterlijke vraag. Moet er niet aan denken...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is ook hartstikke ziek.. Maar goed, waar mensen allemaal wel niet geil van kunnen worden.....
Klopt, maar dat komt omdat het nooit anders geweest is dan dat een dier voor ons voeding is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:27 schreef Saysem het volgende:
[..]
Wel raar dat bij mensen moord (zelfs op een "humane" manier) erger is dan mishandeling, en dat het bij dieren blijkbaar andersom is.
Een humaan leven, dan moet je wel altijd beter leven 3sterren-vlees eten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt omdat het nooit anders geweest is dan dat een dier voor ons voeding is.
Ik heb er minder moeite mee als een koe, die fatsoenlijk in de wei heeft gestaan of z'n ruimte kreeg, een kogel door z'n kop krijgt en in één keer dood is, dan dit soort taferelen puur voor de lol, vunzigheid en gestoordheid van anderen.
En daarnaast heb ik persoonlijk stiekem ook moeite met dat eerste, alleen veroordeel ik het niet en eet ik zelf ook af en toe gewoon vlees.
Je mag best klagen als vleeseter, maar ik vind het hypokriet om zo extreem te reageren en de volgende dag weer te vreten in de mac en de KFC.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Beest leeft gewoon nog, is alleen 9 jaar ouderquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad. Weet ook zeker dat die pony niet direct daarna netjes is geslacht/ingeslapen om toekomstig hem lijden (door de aangerichte schade) te besparen.
Het lijkt er op dat Rutte zijn economie heeft gehaald op het IBN Ghaldoun collegequote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_massaprotest__.html
Nu kom ik overal op mijn facebook een link tegen met een brief van wilders richting de burgemeester van Den Haag om 21 September te gaan protesteren...!
Dat wilders moet Rutte zijn begrijp ik?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat Wilders zijn economie heeft gehaald op het IBN Ghaldoun college!!!!
Beetje offtopic, maar Wilders is weer geniaal grappig
...Jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat wilders moet Rutte zijn begrijp ik?
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
Allebei deze personen zijn te stom om te poepen of niet soms?
Ik ken ze verder ook niet hoor. Ik heb het van de 'domste statussen van Nederland' pagina.quote:
Jezus wat bizar, leek een leuk stelletje en dat het dan op die manier zo eindigd . Brrrrrrrrrr dingen zijn soms echt niet zo als ze lijkenquote:
FB Purityquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:31 schreef Saysem het volgende:
Gat in de markt.
De kat..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:01 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
kan iemand mij uitleggen wat er hier mooi aan is?
Het is Comic Sans dag vandaagquote:
De kat natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:01 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
"Ons wondertje <3"quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:01 schreef A.Jensen het volgende:
Zoek naar "MartinmelanieBaby Zondag"
Kanker in zijn puurste vorm.
Zo dit topic kan weer dicht
quote:#houden van mij man en ons wondertjee!!♥
Dat kan met Facebook Purity, waanzinnige plugin!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:31 schreef Saysem het volgende:
Gat in de markt.
En dan vinden mensen het raar dat Adobe een nieuw verdienmodel voor Photoshop heeft opgezet, zulke mensen mogen gewoon geen illegale versies draaienquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
https://www.facebook.com/moremix/photos
is hij fulltime photoshopper?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
https://www.facebook.com/moremix/photos
is hij fulltime photoshopper?
Dat kan niet serieus zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:01 schreef A.Jensen het volgende:
En ons wondertjeeeeeeuuuuhhhquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:01 schreef A.Jensen het volgende:
wat een paupersquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:01 schreef A.Jensen het volgende:
Die boekentips rechtsonder op die fotoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:01 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een deel van de boeken die ik ingevuld heb bij gelezenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:34 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Die boekentips rechtsonder op die foto![]()
Haha ik vond ze ook wel "toepasselijk" op de foto.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:43 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat is een deel van de boeken die ik ingevuld heb bij gelezen
Waarom doe je ons dit aan?? Pfff. Ik dacht dat ik het ergste al gezien had ondertussen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:01 schreef A.Jensen het volgende:
ik geloof niet dat ik ooit een boek heb gelezen over een gestrande walvis of een volwassen kerel die zijn moeder mamsie noemtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:44 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Haha ik vond ze ook wel "toepasselijk" op de foto.
Former huisvrouw at huisvrouw....nuff said.quote:
werkt nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Dit is niet van FB, maar toch
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Amerikanen.
Probeer het nog eens. Is nu niks te zien.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Amerikanen.
krijg melding "forbidden" ...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Amerikanen.
emilyquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Amerikanen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:39 schreef Moeraskat het volgende:
Sowieso elke status waar het woord "me" verkeerd in voorkomt.
Moet ik dan schrijven: "aan mijn hoela" ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:39 schreef Moeraskat het volgende:
Sowieso elke status waar het woord "me" verkeerd in voorkomt.
Dat is toch 'ammehoela'?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
Moet ik dan schrijven: "aan mijn hoela" ?
Wat een discussiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:24 schreef maily het volgende:
WGR / Foto van een overleden kennis op Facebook
Dat is toch humorquote:
Dat is dan ook de hoofdklacht momenteel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mijn tijdlijn wordt overspoeld door barbecuefoto's met teksten als "wat een heerlijke gezelligheid" en "lekker barbeknoeien hihi"
Dat is nooit serieusquote:
https://twitter.com/Paulo10Pintoquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
https://twitter.com/Paulo10Pinto
Is z'n twitterpagina, hij claimt sarcastisch te zijn geweest gelukkig
Ik twijfel wel eens aan de echtheid van die dingenquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik twijfel wel eens aan de echtheid van die dingen
Of ze niet gewoon geshopt zijn of zoquote:
Tja, dat weet je nooit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of ze niet gewoon geshopt zijn of zo
goh ik ben dus niet de enige die zulke dingen deedquote:
Dat is echt mijn allergrootste Facebook-ergernis.quote:Op zondag 7 juli 2013 08:21 schreef itsvinooo het volgende:
Mensen die werkelijk alle prijsvragen op facebook ( like, share en win ) delen...
Altijd weer dat Engels ertussen... (Doen niet alleen NL'ersquote:Op zondag 7 juli 2013 01:04 schreef wolferl het volgende:
Hij: He died...
Ik: Gaan we allemaal
Hij: Hahaha true
Actually looking forward to that day... (not suicidal, just looking forward)
Hij: Nee, wadan?
Ik: zijn ook figuren die uitkijken naar DIE dag
Hij: Hehehe... DIE
Leuke woordspeling hahaha
Ik: lol je hebt het door
Hij: Nee maar weet je wat het is... de maatschappij bevalt me gewoon niet
Of course dude, I write rhymes!
Waarom als Hollander met twee talen door elkaar praten.
quote:Denk smeer me eens een dag niet in met 50 maar met 30 helemaaaaal verbrand n het doet echt facking pijn..
Deze is wel real trouwensquote:Op zondag 7 juli 2013 13:47 schreef Onama het volgende:
Heleboel van die 9Gag/Failbook plaatjes zijn volgens mij gewoon nep.
Met www.fakebookstatus.com kun je die zo in elkaar zetten.
Jawel, het maakt de conversatie wat losser, duidelijker, speelser.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:05 schreef RuckUngermans het volgende:
En zijn we niet blij dat hashtags nu ook in facebook werken?
#Alleen #is #het #vervelend #dat #sommigen #er #hele #zinnen #mee #maken.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, het maakt de conversatie wat losser, duidelijker, speelser.
Als je bijvoorbeeld zegt "Vanmiddag schoonmoeder op bezoek #help #langedag #jekuntnergensheen"
dan is dat veel helderder dan "Vanmiddag schoonmoeder op bezoek, ik heb hier niet echt zin in".
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, het maakt de conversatie wat losser, duidelijker, speelser.
Als je bijvoorbeeld zegt "Vanmiddag schoonmoeder op bezoek #help #langedag #jekuntnergensheen"
dan is dat veel helderder dan "Vanmiddag schoonmoeder op bezoek, ik heb hier niet echt zin in".
En dat krijgt dan twee likes.quote:in plaats van lekker te gaan barbecuen nu in het ziekenhuis bij paps!
Áls ik zoiets al like, dan bedoel ik dat meer als steun dan als "ik vind het leuk dat ie in het ziekenhuis ligt". Maar goed, in zo'n geval kun je beter een comment plaatsen.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:48 schreef Ceviche het volgende:
Statusupdate:
[..]
En dat krijgt dan twee likes.
Hoe kun je dit nou leuk vinden? Ik snap dit echt niet.
Dit wou natuurlijk iedereen weten.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Deze is wel real trouwens
[ afbeelding ]
Veel mensen liken als steunbetuigingquote:Op zondag 7 juli 2013 18:48 schreef Ceviche het volgende:
Statusupdate:
[..]
En dat krijgt dan twee likes.
Hoe kun je dit nou leuk vinden? Ik snap dit echt niet.
Oh, okee.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Veel mensen liken als steunbetuiging
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:56 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig hyvesvolk-paintshopproject!
U mad dat je niet mee gedaan hebt?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:36 schreef Jivis het volgende:
Al die Color Run hipsters op mijn timeline nu, zum kotsen.
Zoals van "Ik kocht een beeltje voor 50 cent etc...."?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:12 schreef spierbal het volgende:
Bij mij is er een gozer, die plaatst moppen op zijn tijdlijn. Alleen nou is het zo dat hij ze niet zelf verzint maar gewoon van een site afhaalt. Maar hij doet ook nog eens alsof hij het echt heeft gedaan in real life.
How sad
Nee meer van, die jantje grappen wat hij dan "zelf" heeft gedaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:51 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zoals van "Ik kocht een beeltje voor 50 cent etc...."?
Meedoen, grote kans van slagen.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:28 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
In mijn FB-lijst is er iemand die schijnbaar een nieuwe variant poker heeft bedacht:
[ afbeelding ]
Texas Holding![]()
![]()
______
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:31 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze geen relatie had zou dit best fout overkomen
Sowieso een redelijk sneue status-updatequote:Op woensdag 10 juli 2013 00:31 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze geen relatie had zou dit best fout overkomen
Maar heeft Jaap nou nog mogen bangen of niet?quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:00 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maar heeft Jaap nou nog mogen bangen of niet?
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:28 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
In mijn FB-lijst is er iemand die schijnbaar een nieuwe variant poker heeft bedacht:
[ afbeelding ]
Texas Holding![]()
![]()
______
"Just ago"? Klinkt als Photoshopquote:
echt schande dat een moeder rouwt om de dood van haar zoon op zijn verjaardagquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:35 schreef Jerkmaine het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf...
[ link | afbeelding ]
Om eerlijk te zijn vind ik dit vies.. Een soort rouw-exhibitionisme..quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:35 schreef Jerkmaine het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ben jij een zoon verloren? Twee zelfs? Nee, he? Makkelijk oordelen he over een vrouw die verdriet heeft en troost vindt bij belangstelling en aandacht van anderen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:40 schreef z3bra het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik dit vies.. Een soort rouw-exhibitionisme..
Ja, dat is inderdaad makkelijkquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben jij een zoon verloren? Twee zelfs? Nee, he? Makkelijk oordelen he over een vrouw die verdriet heeft en troost vindt bij belangstelling en aandacht van anderen.
Een familielid is haar zoon verloren. Zij heeft veel, heel veel steun gehad aan andermans aandacht, belangstelling. Het doet ze goed te weten dat anderen met ze begaan zijn.quote:
Ik heb dit nooit gezien eerder, maar ik vind dit toch wel heel 'mooi' in een manierquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:35 schreef Jerkmaine het volgende:
[ link | afbeelding ]
Exhibitionistisch is het. Gatverdamme.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben jij een zoon verloren? Twee zelfs? Nee, he? Makkelijk oordelen he over een vrouw die verdriet heeft en troost vindt bij belangstelling en aandacht van anderen.
Het eerste wat ik dacht. Die tekst schrijven is haar manier van het verwerken, prima. Het op het internet zetten, op nota bene het meestgebruikte social network van de lage landen is in mijn optiek wéér vragen om aandacht. Haar leven draait nu natuurlijk om haar twee verloren kids, ons leven niet?quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:40 schreef z3bra het volgende:
[..]
En dát is nu net het probleem van Facebook. Dat delen gebeurt met 2 muisklikken of dmv wat copy/paste-werk zoals in mijn screenshot waardoor het op een pagina staat waar men zich er lekker mee kan bemoeien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:46 schreef vencodark het volgende:
Ik vind het anders wanneer vervolgens half Nederland dit bericht moet delen uit 'medeleven'.
Fake. Er staat een slotje bij de FB post. wat betekend dat het alleen zichtbaar is voor zichzelf. Niemand kan het liken of erop reageren dan. Dus nee het is fout.quote:
Ik zie zelf ook niet de meerwaarde om dergelijke emotionele teksten online te plaatsen. Ook niet op anonieme blogs of iets. Je kan zoiets ook voor jezelf schrijven want wat doet de mening van anderen er dan toe?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:10 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht. Die tekst schrijven is haar manier van het verwerken, prima. Het op het internet zetten, op nota bene het meestgebruikte social network van de lage landen is in mijn optiek wéér vragen om aandacht. Haar leven draait nu natuurlijk om haar twee verloren kids, ons leven niet?
[..]
En dát is nu net het probleem van Facebook. Dat delen gebeurt met 2 muisklikken of dmv wat copy/paste-werk zoals in mijn screenshot waardoor het op een pagina staat waar men zich er lekker mee kan bemoeien.
MAAR HOE MOETEN DE MENSEN DAN WETEN DAT JE EEN HART HEB|T~!~1111!!1?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:46 schreef vencodark het volgende:
Waarom doen mensen dat bij deze vrouw wel? Wat is hun 'voordeel'?
dat gaat ongetwijfeld nog gebeuren ....quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:46 schreef vencodark het volgende:
Ik vind het anders wanneer vervolgens half Nederland dit bericht moet delen uit 'medeleven'.
Iedereen is anders, iedereen verwerkt 't op zijn eigen manier, en iedereen denkt dat zaken door anderen op verschillende manieren worden ontvangenquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:58 schreef Harvest89 het volgende:
Als mij zoiets zou gebeuren zou ik dat ook nooit op Facebook zetten, je rouwt alleen of evt samen met je familie, andere mensen begrijpen je pijn toch niet.
Ik ken alleen bonsaibomen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:43 schreef SEMTEX het volgende:
Ik word moe van al die Monsanto-deel dingen op Facebook door paniekzaaiers. Monsanto is de nieuwe bonsaikitten aan het worden
Eens. Niet zozeer alleen van de moeder, maar vooral van de mensen die het delen. Het is gewoon raar. Het lijkt wel alsof mensen een drang hebben naar emotionele gebeurtenissen, of die emoties nou positief of negatief zijn. Vooral het oneindige delen ('van kinderen blijf je af' deelt het, en iemand deelt dat weer) is gewoon raar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:40 schreef z3bra het volgende:
[..]
Wat afschuwelijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jezus. heb je onder een steen geleefd?http://nl.wikipedia.org/wiki/Bonsaikittens
Komt vast deels door die docu 'food inc'.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:43 schreef SEMTEX het volgende:
Ik word moe van al die Monsanto-deel dingen op Facebook door paniekzaaiers. Monsanto is de nieuwe bonsaikitten aan het worden
Zijn ze gelukkig ook nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Anders zouden mods geen eindbazen zijn.
'poep stinkt'quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eens. Niet zozeer alleen van de moeder, maar vooral van de mensen die het delen. Het is gewoon raar. Het lijkt wel alsof mensen een drang hebben naar emotionele gebeurtenissen, of die emoties nou positief of negatief zijn. Vooral het oneindige delen ('van kinderen blijf je af' deelt het, en iemand deelt dat weer) is gewoon raar.
Tevens de pagina 'van kinderen blijf je af', hoe verzin je het? Dat vindt iedereen wel. What's next: een Facebook-pagina genaamd 'oudere mensen mag je niet beroven'? Wat een volksmennerij over de rug van (voor hen) onbekende kinderen.
quote:Ruben redt het wel, ondanks zijn vroeggeboorte, ik voelde je kracht en je doorzettingsvermogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |