quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:23 schreef Manke het volgende:
sommigen denken een statement te maken als diegene iemand ontvriendt, zo denkt men elkaar hard te straffen tegenwoordig.
quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Van die wijven die pik straf opleggen.Dat soort gebroed
quote:
omfg sorry omfg..quote:
Anders zouden mods geen eindbazen zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
omfg sorry omfg..
Waarom kan je TT's niet veranderen dan wtf is dat voor boelsjit
(y) likequote:Op woensdag 3 juli 2013 20:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
AAAAAAAARGHHHH.
Sinds het Facebook-tijdperk ben ik echt allergisch geworden voor het woord 'genieten'. Mijn god, wat is dat woord de laatste jaren aan inflatie onderhevig. Niet te geloven...
Bij mij allemaal mensen die normaal niet aan dat soort onzin doen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen Tokkies die dat Wilders-filmpje delen
WTF, bij mij ook. Van die mensen waarbij ik normaal wel eens reageer op iets wat ze op FB plaatsenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij allemaal mensen die normaal niet aan dat soort onzin doen.
M'n hele tijdlijn staat vol met dit filmpje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:06 schreef Dimachaerus het volgende:
hahhahah kenne wel pony rijden?!?!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:27 schreef Captainp00face het volgende:
Dat filmpje van Wilders ben ik hier nog niet tegengekomen, linkje?
Oh mijn god wat een bitsquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:06 schreef Castellana het volgende:
Mijn collega heeft het pony drama ook gezien..![]()
[ afbeelding ]
Ik snap niet waarom mensen altijd zo flippen om dierenmishandeling. Het is uiteraard niet goed te keuren, maar die sterke emoties die mensen altijd vertonen op Facebook kan ik echt niet plaatsen. Ik voel er totaal geen emotie bij. Het doet me gewoon niks. Net zoals ik het weliswaar treurig vind dat er in Egypte demonstranten om het leven komen, maar als ik 10 seconde later een leuk plaatje op 9GAG zie ben ik dat weer helemaal kwijt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:06 schreef Castellana het volgende:
Mijn collega heeft het pony drama ook gezien..![]()
[ afbeelding ]
Dierenmishandeling kan ik niet aanzien. Hongerige/zieke/arme kindjes/mensen doen me dan weer niks.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen altijd zo flippen om dierenmishandeling. Het is uiteraard niet goed te keuren, maar die sterke emoties die mensen altijd vertonen op Facebook kan ik echt niet plaatsen. Ik voel er totaal geen emotie bij. Het doet me gewoon niks. Net zoals ik het weliswaar treurig vind dat er in Egypte demonstranten om het leven komen, maar als ik 10 seconde later een leuk plaatje op 9GAG zie ben ik dat weer helemaal kwijt.
Is dat raar? Ik vind zelf van niet. Ik vind het persoonlijk enger dat mensen zo hysterisch kunnen worden om dierenmishandeling terwijl ze zowel de persoon als het dier niet kennen. Waar word je dan nog meer hysterisch om vraag ik me af?
Maarja, dat ben ik.
Dat vind ik dan weer bizar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:21 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dierenmishandeling kan ik niet aanzien. Hongerige/zieke/arme kindjes/mensen doen me dan weer niks.
Waarom? Ik heb het hier wel over de ver-van-mn-bed-show 'share for respect' shit.quote:
Geeft niet hoor, dat heb ik bij geen van beide.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:21 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dierenmishandeling kan ik niet aanzien. Hongerige/zieke/arme kindjes/mensen doen me dan weer niks.
En ver van je bed show dierenleed doet je wel wat?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:24 schreef ZarB het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb het hier wel over de ver-van-mn-bed-show 'share for respect' shit.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dierenleed is enige waar ik me echt over kan opwinden...
Ja. Wat dat betreft vind ik dieren nou eenmaal een stuk leuker.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
En ver van je bed show dierenleed doet je wel wat?
Dat vind ik gewoon gestoord eigenlijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:26 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja. Wat dat betreft vind ik dieren nou eenmaal een stuk leuker.
Ja, sorry for being me..quote:
Het Friek, ik heb net de tent opgezet op Appelhof. Waar blijf je nou man?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dierenleed is enige waar ik me echt over kan opwinden... Kinderen boeit me ook geen kut... Maargoed al die shit heeft niks op facebook te zoeken. Of het nu dat TT meisje in ASsen is of zon monster op een pony.
Ik weet dat t sociaal wenselijk is om te huilen bij hongerige Afrikaantjes. Maar nee, sorryquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon gestoord eigenlijk.Maar ieder z'n ding.
Ik zeg niet dat je bij hongerkindjes moet huilen, maar dat Afrikaanse kindjes je niks doen maar Afrikaanse honden dan weer wel vind ik gewoon raar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:28 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik weet dat t sociaal wenselijk is om te huilen bij hongerige Afrikaantjes. Maar nee, sorry
Het is eigenlijk meer gestoord als je die emotie helemaal niet hebt. Dat maakt ons dan toch iets minder gestoord.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon gestoord eigenlijk.Maar ieder z'n ding.
Ja dat mag je vinden hoor!quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je bij hongerkindjes moet huilen, maar dat Afrikaanse kindjes je niks doen maar Afrikaanse honden dan weer wel vind ik gewoon raar.
Kit helemaal vergeten... Boot zal nu wel niet meer gaan , right?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:27 schreef ZarB het volgende:
[..]
Het Friek, ik heb net de tent opgezet op Appelhof. Waar blijf je nou man?
Genieten, heerlijk, lekker, fijn;quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
AAAAAAAARGHHHH.
Sinds het Facebook-tijdperk ben ik echt allergisch geworden voor het woord 'genieten'. Mijn god, wat is dat woord de laatste jaren aan inflatie onderhevig. Niet te geloven...
Nou echt, we spreken nog eens wat af. Ik heb betaald tot 15 augustus dus ik sta hier nog we ff. Zie je morgen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Kit helemaal vergeten... Boot zal nu wel niet meer gaan , right?
Ja, hier in de provincie zijn we eigenlijk elke dag op vakantie. Wellicht dat het daar mee te maken heeft. Morgenvroeg de eerste boot voor frikandel... Nog spullen meenemen die jij bent vergeten? Blijf tot half juli, ivm andere chillings. Xoxo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou echt, we spreken nog eens wat af. Ik heb betaald tot 15 augustus dus ik sta hier nog we ff. Zie je morgen.
Ja. Kratten Jupiler. Sorry. Ik heb er 32 besteld bij AH aan de Postjesweg (Amsterdam, Noord Holland). Als je die nog ff op wilt pikken voordat je op de boot stapt? Thanks. Xoxoquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, hier in de provincie zijn we eigenlijk elke dag op vakantie. Wellicht dat het daar mee te maken heeft. Morgenvroeg de eerste boot voor frikandel... Nog spullen meenemen die jij bent vergeten? Blijf tot half juli, ivm andere chillings. Xoxo.
Ja, ik was toch al van plan om via Amsterdam richting het waddengebied te rijden..bedenk me net dat ik morgen nog een witte broek moet kopen voor de white party. Gaat toch bootje laten worden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:37 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja. Kratten Jupiler. Sorry. Ik heb er 32 besteld bij AH aan de Postjesweg (Amsterdam, Noord Holland). Als je die nog ff op wilt pikken voordat je op de boot stapt? Thanks. Xoxo
Genieten is het nieuwe respect.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
AAAAAAAARGHHHH.
Same.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:21 schreef ZarB het volgende:
[..]
He choosed the wrong gym!quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:03 schreef Susteren het volgende:
The real question that begs to be answered is what happened to that pony?
choosedquote:
quote:STOMME KUTWOUT VIEZE DIERENMISHANDELAAARR ARGHHHHH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |