Gedeeld door een tante van me. Ontzettend lief mens hoor, daar niet van, maar denk even twee keer na ofzo

.
![304745_4284315461819_843595478_n.jpg]()
Brb even een familieruzie ontketenen want ik kan me niet inhouden niet te reageren

Oké, ik heb dit geschreven maar ik durf het dus niet te posten
Ik ga zeer waarschijnlijk schenen schoppen, maar in het kader van studie-ontwijkend gedrag: stelen is verboden in artikel 310 Sr (eventueel juncto 311 Sr en verder), dus de gevangenis is geen bijzonder gevolg. Een bank is een commerciële instelling (uitzonderingen daargelaten), zij moeten winst maken.
Een bonus kan daarbij ook op een tweeledige manier toegekend worden. De eerste manier is een deel van de winst (wat overigens ook bij de werknemers van de AH gebeurt), of bij het behalen van bepaalde doelen (berekening gebeurt dan bij de hoogte van de risico's). Ze krijgen die bonus dus echt niet door achter hun bureau voor hun uit te staren.
Dat gezegd hebbende, je kan je dan wel weer afvragen in hoeverre het ethisch verantwoord is om zulke bonussen te geven en of deze niet lager kunnen. Alleen een bank is een commerciële instelling en in mijn ogen dient een overheid zich daar niet mee te bemoeien. Tevens is het je eigen keuze je geld naar de bank te brengen, een bankrekening is in beginsel niet verplicht en door je geld naar de bank te brengen maken zij winst en kunnen zij deze bonussen uitkeren
Zo en nu weer verder naar bestuursprocesrecht.[ Bericht 48% gewijzigd door Finland. op 03-07-2013 14:07:47 ]
[b]Op
zondag 27 mei 2012 14:43 schreef
Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat
Russen altijd dronken zijn.
[b]Op
donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef
Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.