Geen foto erbij?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:27 schreef Moeraskat het volgende:
Facebook Status;
[..]
Wie zet er nu op Facebook dat je man Gordelroos heeft?![]()
Ik zou me echt kapot schamen
Misschien komt dat nogquote:
DAT IS SERIEUS BRADDIE OVER 20 jaar als hij dan nog niet dood is tenminstequote:
Aaah krabbels!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:21 schreef Finland. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[img Moment ik ben even niet capabel genoeg in painten[/img]
Is dat zo raar?quote:
Kyano, Jordy, je verwacht het niet hè.. Maar Oedine? Is dat iets Fries ofzo?quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:09 schreef kami124 het volgende:
Ik heb weer een pareltje gevonden:
Ze heeft een kind van nog geen drie jaar uit een vorige relatie en sinds kort weer een nieuwe relatie:
[ afbeelding ]
En ja als je een relatie hebt moet je natuurlijk direct zonder anticonceptie neuken
[ afbeelding ]
En ze werkt bij de Mcdonalds :p
disclaimer: Ik heb haar niet in m'n vrienden lijst staan, maar haar Facebook staat gewoon wagenwijd open.
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/verklaring/naam/Oedinequote:Op woensdag 3 juli 2013 00:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kyano, Jordy, je verwacht het niet hè.. Maar Oedine? Is dat iets Fries ofzo?
Ze wonen in Zeelandquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kyano, Jordy, je verwacht het niet hè.. Maar Oedine? Is dat iets Fries ofzo?
Dat zeg ik toch ook niet, ik kom er zelf ook vandaanquote:
Het was maar een gebbetje hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:57 schreef kami124 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet, ik kom er zelf ook vandaan. Echter werd er gesuggereerd naar Friesland, terwijl Zeeland zowat het meest tegenovergesteld daarvan is
.
De rubrieken wetenschap en gezondheid zijn ook geniaal.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Lezen jullie ook weleens de reacties op nu.nl en RTL nieuws (de app, reageren gaat via Facebook).
Ik moet soms zo huilen
De comment sections van sites behalve Fok! mijd ik als de pest. Wordt er altijd of droevig en / of geïrriteerd van.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:14 schreef -0- het volgende:
[..]
De rubrieken wetenschap en gezondheid zijn ook geniaal.
Elk onderzoek wordt standaard afgedaan als geldverspilling want dat wisten ze toch al lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |