Ik heb dit nooit gezien eerder, maar ik vind dit toch wel heel 'mooi' in een manierquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:35 schreef Jerkmaine het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf...
[ link | afbeelding ]
Exhibitionistisch is het. Gatverdamme.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben jij een zoon verloren? Twee zelfs? Nee, he? Makkelijk oordelen he over een vrouw die verdriet heeft en troost vindt bij belangstelling en aandacht van anderen.
Het eerste wat ik dacht. Die tekst schrijven is haar manier van het verwerken, prima. Het op het internet zetten, op nota bene het meestgebruikte social network van de lage landen is in mijn optiek wéér vragen om aandacht. Haar leven draait nu natuurlijk om haar twee verloren kids, ons leven niet?quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:40 schreef z3bra het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik dit vies.. Een soort rouw-exhibitionisme..
En dát is nu net het probleem van Facebook. Dat delen gebeurt met 2 muisklikken of dmv wat copy/paste-werk zoals in mijn screenshot waardoor het op een pagina staat waar men zich er lekker mee kan bemoeien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:46 schreef vencodark het volgende:
Ik vind het anders wanneer vervolgens half Nederland dit bericht moet delen uit 'medeleven'.
Fake. Er staat een slotje bij de FB post. wat betekend dat het alleen zichtbaar is voor zichzelf. Niemand kan het liken of erop reageren dan. Dus nee het is fout.quote:
Ik zie zelf ook niet de meerwaarde om dergelijke emotionele teksten online te plaatsen. Ook niet op anonieme blogs of iets. Je kan zoiets ook voor jezelf schrijven want wat doet de mening van anderen er dan toe?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:10 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht. Die tekst schrijven is haar manier van het verwerken, prima. Het op het internet zetten, op nota bene het meestgebruikte social network van de lage landen is in mijn optiek wéér vragen om aandacht. Haar leven draait nu natuurlijk om haar twee verloren kids, ons leven niet?
[..]
En dát is nu net het probleem van Facebook. Dat delen gebeurt met 2 muisklikken of dmv wat copy/paste-werk zoals in mijn screenshot waardoor het op een pagina staat waar men zich er lekker mee kan bemoeien.
MAAR HOE MOETEN DE MENSEN DAN WETEN DAT JE EEN HART HEB|T~!~1111!!1?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:46 schreef vencodark het volgende:
Waarom doen mensen dat bij deze vrouw wel? Wat is hun 'voordeel'?
dat gaat ongetwijfeld nog gebeuren ....quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:46 schreef vencodark het volgende:
Ik vind het anders wanneer vervolgens half Nederland dit bericht moet delen uit 'medeleven'.
Iedereen is anders, iedereen verwerkt 't op zijn eigen manier, en iedereen denkt dat zaken door anderen op verschillende manieren worden ontvangenquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:58 schreef Harvest89 het volgende:
Als mij zoiets zou gebeuren zou ik dat ook nooit op Facebook zetten, je rouwt alleen of evt samen met je familie, andere mensen begrijpen je pijn toch niet.
Ik ken alleen bonsaibomen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:43 schreef SEMTEX het volgende:
Ik word moe van al die Monsanto-deel dingen op Facebook door paniekzaaiers. Monsanto is de nieuwe bonsaikitten aan het worden
Eens. Niet zozeer alleen van de moeder, maar vooral van de mensen die het delen. Het is gewoon raar. Het lijkt wel alsof mensen een drang hebben naar emotionele gebeurtenissen, of die emoties nou positief of negatief zijn. Vooral het oneindige delen ('van kinderen blijf je af' deelt het, en iemand deelt dat weer) is gewoon raar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:40 schreef z3bra het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik dit vies.. Een soort rouw-exhibitionisme..
Wat afschuwelijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jezus. heb je onder een steen geleefd?http://nl.wikipedia.org/wiki/Bonsaikittens
Komt vast deels door die docu 'food inc'.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:43 schreef SEMTEX het volgende:
Ik word moe van al die Monsanto-deel dingen op Facebook door paniekzaaiers. Monsanto is de nieuwe bonsaikitten aan het worden
Zijn ze gelukkig ook nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Anders zouden mods geen eindbazen zijn.
'poep stinkt'quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eens. Niet zozeer alleen van de moeder, maar vooral van de mensen die het delen. Het is gewoon raar. Het lijkt wel alsof mensen een drang hebben naar emotionele gebeurtenissen, of die emoties nou positief of negatief zijn. Vooral het oneindige delen ('van kinderen blijf je af' deelt het, en iemand deelt dat weer) is gewoon raar.
Tevens de pagina 'van kinderen blijf je af', hoe verzin je het? Dat vindt iedereen wel. What's next: een Facebook-pagina genaamd 'oudere mensen mag je niet beroven'? Wat een volksmennerij over de rug van (voor hen) onbekende kinderen.
quote:Ruben redt het wel, ondanks zijn vroeggeboorte, ik voelde je kracht en je doorzettingsvermogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |