U mad dat je niet mee gedaan hebt?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:36 schreef Jivis het volgende:
Al die Color Run hipsters op mijn timeline nu, zum kotsen.

Zoals van "Ik kocht een beeltje voor 50 cent etc...."?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:12 schreef spierbal het volgende:
Bij mij is er een gozer, die plaatst moppen op zijn tijdlijn. Alleen nou is het zo dat hij ze niet zelf verzint maar gewoon van een site afhaalt. Maar hij doet ook nog eens alsof hij het echt heeft gedaan in real life.
How sad

Nee meer van, die jantje grappen wat hij dan "zelf" heeft gedaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:51 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zoals van "Ik kocht een beeltje voor 50 cent etc...."?

Meedoen, grote kans van slagen.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:28 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
In mijn FB-lijst is er iemand die schijnbaar een nieuwe variant poker heeft bedacht:
[ afbeelding ]
Texas Holding![]()
![]()
______

quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:31 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze geen relatie had zou dit best fout overkomen

Sowieso een redelijk sneue status-updatequote:Op woensdag 10 juli 2013 00:31 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze geen relatie had zou dit best fout overkomen

Maar heeft Jaap nou nog mogen bangen of niet?quote:

quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:00 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maar heeft Jaap nou nog mogen bangen of niet?

quote:Op maandag 8 juli 2013 20:28 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
In mijn FB-lijst is er iemand die schijnbaar een nieuwe variant poker heeft bedacht:
[ afbeelding ]
Texas Holding![]()
![]()
______

"Just ago"? Klinkt als Photoshopquote:

echt schande dat een moeder rouwt om de dood van haar zoon op zijn verjaardagquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:35 schreef Jerkmaine het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf...
[ link | afbeelding ]

Om eerlijk te zijn vind ik dit vies.. Een soort rouw-exhibitionisme..quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:35 schreef Jerkmaine het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf...
[ link | afbeelding ]

Ben jij een zoon verloren? Twee zelfs? Nee, he? Makkelijk oordelen he over een vrouw die verdriet heeft en troost vindt bij belangstelling en aandacht van anderen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:40 schreef z3bra het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik dit vies.. Een soort rouw-exhibitionisme..

Ja, dat is inderdaad makkelijkquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben jij een zoon verloren? Twee zelfs? Nee, he? Makkelijk oordelen he over een vrouw die verdriet heeft en troost vindt bij belangstelling en aandacht van anderen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |