Ja man, is echt iets om te willen op mijn leeftijdquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:18 schreef Elan het volgende:
TS is jaloers dat zij nog geen kinderen heeft.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Mensen die echo foto's plaatsen op FB
Ooit eens een reactie gezien 'Wat een lekker ventje' Het is een fokking embyro
Over een paar jaar loop je ook te pronken met je gipsafdruk. Kun je nu wel stoer doen. Eens ben je net zoquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja man, is echt iets om te willen op mijn leeftijd
Mijn gezicht stond half lachend half huilend. Enige gepaste reactie wat mij betreft.quote:
Spreek jou nog wel weer dan. Ik hoef sowieso geen kinderen, bah.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Over een paar jaar loop je ook te pronken met je gipsafdruk. Kun je nu wel stoer doen. Eens ben je net zo.
Maar goed ook je zit qua gedrag nog minstens half in de pubertijd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
Spreek jou nog wel weer dan. Ik hoef sowieso geen kinderen, bah.
Niet iedereen heeft de drang om voort te planten hé?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar goed ook je zit qua gedrag nog minstens half in de pubertijd.
Zal ineens omslaan zoals bij de meeste van die wijven ineens zien ze het licht als ze 25 zijn dan mot er een babietje komen want kjoet.
Zou best kunnen, weet niet. Desalniettemin zijn de meeste zwangerschapsfoto's om te kotsen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Komen die niet gewoon van akward family photo's?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |