Foto's van vetzakken bij de McDonald's is nog niet eens zo'n slecht ideequote:
Klopt het niet wat Copthorne schrijft dan? Ik heb werkelijk nog nooit iemand gehoord die aangifte had gedaan van een misdrijf waarbij de politie het erg serieus nam.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je reageert nu net als alle Henk en Ingrid tokkies die hier voorbij komen op pagina's als 'Nederland mijn Vaderland'.
Ik snap niet waarom er mensen zijn die zo panisch zijn over het feit dat zulke informatie over je terug te vinden is. Het kan mij eerlijk gezegd aan mijn reet roesten of een toekomstige werkgever op internet een foto van mij ziet waarop ik in de kroeg sta of een reactie van mij op Facebook. Als de werkgever daar al problemen mee heeft (mijn priveleven en werkleven zijn 2 aparte dingen) dan wil ik niet eens daar werken.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:49 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Alhoewel ik het sentiment snap, verbaas ik me er toch over dat mensen via Facebook, met voor- en achternaam, voor elke (potentiële) werkgever/instantie terug te vinden, dezelfde reacties plaatsen. Snappen ze niet dat dit soort reactie voor altijd op internet blijven staan? Als je jezelf over 50 jaar googelt kan dit bij wijze van spreke de eerst hit zijn die je krijgt: "Wat een tering wijf zeg dat doe je toch niet bij je kinderen ze mag blij zijn dat dr dochter ut in ieder geval heeft geprobeerd gadver ik walg van dat wijf ik moet dr niet tegen komen dan prop ik ff iets in haar bek een stuk stormt ofzo (...)"
Ik las het meer als dat je later wel eens spijt kan krijgen van je reactie. Ik ben tenminste in 10 jaar tijd behoorlijk veranderd. Toen ik 20 was dacht ik alle wijsheid in pacht te hebben (bij wijze van spreken dan), maar als ik nu terug kijk heb ik toch veel nieuwe inzichten gekregen.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:43 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er mensen zijn die zo panisch zijn over het feit dat zulke informatie over je terug te vinden is. Het kan mij eerlijk gezegd aan mijn reet roesten of een toekomstige werkgever op internet een foto van mij ziet waarop ik in de kroeg sta of een reactie van mij op Facebook. Als de werkgever daar al problemen mee heeft (mijn priveleven en werkleven zijn 2 aparte dingen) dan wil ik niet eens daar werken.
quote:Op zondag 30 juni 2013 09:52 schreef Knijpflesje het volgende:
[..]
Nu wel:
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_op_TT_Assen__.html
Goede journalistiek, Facebook als enige bron.quote:Op zondag 30 juni 2013 09:52 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ook op GeenStijl: http://www.geenstijl.nl/m(...)oor_naw_flessen.html.
Ja die komt bij mij dus ook al veelvuldig langs.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:40 schreef Finland. het volgende:
[ afbeelding ]
Oh weer zo'n heerlijke klopjacht. Ken de persoon niet, maar is al meerdere keren voorbij gekomen op mijn timeline. Nou ja, beter dat hij een beloning uitdeelt dan dat hij oproept voor eigenrichting.
Oh ja, inclusief ranzige foto's.
En het is niet eens veilig, de APK is al 5 maanden verlopenquote:
Dat kind wil zelf ook dat het gedeeld wordt en dat het onder zoveel mogelijk mensen komt. Puur om de dader op te sporen. Lijkt mij terecht ook. En niet zo gek of gevaarlijk. Misschien komt d'r werkelijk een dader uit, krijgt iemand schuldgevoel, weten mensen wie met een wijnfles heeft gegooid etc.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:05 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Je zou je eigen dochter in zo'n kwetsbare staat over alle sociale media laten gaan?
Wie weet hoe dat kind zich schaamt...
Ongetwijfeld blij dat ze nu te boek staat als "getekend voor het leven" en damaged goods...
Kinderen lokken met klapdeuren?quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 18:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En het is niet eens veilig, de APK is al 5 maanden verlopen
Vroeger lokten ze kinderen nog met snoepjes, nu met klapdeuren.quote:
Het viel mij ook al op ja.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:17 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Kinderen lokken met klapdeuren?![]()
"Dag kinderen!"
-"Heeft u snoep, meneer?"
"Nee, maar ik heb wel twee hele mooie klapdeuren aan mijn busje"
-"Oooh mogen we kijken!!!!??"![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:49 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit zulk slecht Engels gelezen
Ik welquote:Op zondag 30 juni 2013 20:49 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet je maar niet de Journals lezen van iemand die ik heb op Deviantart. Niet FB related maar om bij t slechte engels te blijven:quote:Op zondag 30 juni 2013 20:49 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:seriously wen you have those moment of oh lets draw sameting but no inspiration :I
Varvara and Yaëlla cen't seem to leave my head :I
I'm staring at my tabled thinking what to draw :I i alwees seem to have ideas wen i'm sleeping sameone throw same ideas to me please! ;n;
En ze is 17...quote:today is a Fucky kut dag!!!!
i'm just so sad to dow aniting,i'm rilly crying rilly hard......
and thare is nating you cen do about it.
I was expelled from the stables because i ddint wanto dow samting evter ji sad that he sayd al kinds of tinhs i did wrong and i sayd what are you now saying its al my fault.
evter that i cent rember and i walkt awey and he sayd just go home and i grapt my stuf and he sayd that i cent come back intil i sayd sorry but he hello what the heck did i do wrong????
i sayd i'm not saying sorry for you.
i m rilly sad, you heve no idee how mutch!
its hope lesss that i cen came back and i dont want to!!!
De mijne 24quote:Op zondag 30 juni 2013 21:16 schreef Knijpflesje het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet de Journals lezen van iemand die ik heb op Deviantart. Niet FB related maar om bij t slechte engels te blijven:
[..]
[..]
En ze is 17...
mijn wereld zou ook compleet instorten als mn vriend voor 2 weken op vakantie zou gaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:49 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |