Gelukkig ben je FOK!er, dan heb je daar geen last vanquote:Op zondag 30 juni 2013 21:20 schreef Apotheose het volgende:
[..]
mijn wereld zou ook compleet instorten als mn vriend voor 2 weken op vakantie zou gaan.
Ik rust mijn kaasquote:
Huh, zijn jullie gelovig dat pfffff je zegent?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:50 schreef spierbal het volgende:
Eens een lookje genomen op FB. Zie ik die nicht van me weer eens wat posten. Het veel zegende Pfffff.
ZEGGENDEquote:Op zondag 30 juni 2013 21:58 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Huh, zijn jullie gelovig dat pfffff je zegent?
Help.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:16 schreef Knijpflesje het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet de Journals lezen van iemand die ik heb op Deviantart. Niet FB related maar om bij t slechte engels te blijven:
[..]
[..]
En ze is 17...
She must have a cursus.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:16 schreef Knijpflesje het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet de Journals lezen van iemand die ik heb op Deviantart. Niet FB related maar om bij t slechte engels te blijven:
[..]
[..]
En ze is 17...
wowowowowow. Er zitten daadwerkelijk meer Nederlanders? Op DEVIAN?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:16 schreef Knijpflesje het volgende:
[..]
[..]
[..]
En ze is 17...
Deels bedoel ik inderdaad dit:quote:Op zondag 30 juni 2013 14:43 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er mensen zijn die zo panisch zijn over het feit dat zulke informatie over je terug te vinden is. Het kan mij eerlijk gezegd aan mijn reet roesten of een toekomstige werkgever op internet een foto van mij ziet waarop ik in de kroeg sta of een reactie van mij op Facebook. Als de werkgever daar al problemen mee heeft (mijn priveleven en werkleven zijn 2 aparte dingen) dan wil ik niet eens daar werken.
Maar ik zou als (laten we bij het voorbeeld blijven) werkgever écht wel twee keer nadenken om iemand aan te nemen die dit soort onderbuikgevoelens zo makkelijk vindbaar publiceert op internet - met de bijbehorende spel- en stijlfouten niet te vergeten.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:58 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ik las het meer als dat je later wel eens spijt kan krijgen van je reactie. Ik ben tenminste in 10 jaar tijd behoorlijk veranderd. Toen ik 20 was dacht ik alle wijsheid in pacht te hebben (bij wijze van spreken dan), maar als ik nu terug kijk heb ik toch veel nieuwe inzichten gekregen.
"of dat je familie een beetje gek doet"quote:Op maandag 1 juli 2013 09:12 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Snel liken allemaal hier
sommige reacties :
[..]
Zeker last van de buren
[..]
Op huwelijksreis naar Terschelling
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat moet dat kind met 3000 euroquote:Op maandag 1 juli 2013 12:56 schreef Queens het volgende:
Ik werd vd week toegevoegd door een familielid van mijn nicht (absoluut geen familie van mij dus), dame van tussen de 25 en 30 jaar.
Omdat ik haar live al niet zo snugger vind overkomen heb ik even een blik op haar page geworpen:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Er staat op haar page dat ze bij de La Place werktquote:
dus ze hebben een wietplantage op zolder?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:02 schreef Queens het volgende:
[..]
Er staat op haar page dat ze bij de La Place werkt![]()
En ik weet dat haar moeder al tientallen jaren een uitkering heeft
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:05 schreef Matty___ het volgende:
[..]
dus ze hebben een wietplantage op zolder?
Geef gewoon aan de politie door dat er naar omstandigheden grote hoeveelheden relatief geld in het huis zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:02 schreef Queens het volgende:
[..]
Er staat op haar page dat ze bij de La Place werkt![]()
En ik weet dat haar moeder al tientallen jaren een uitkering heeft
Zo fout maar zo leukquote:Op maandag 1 juli 2013 13:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geef gewoon aan de politie door dat er naar omstandigheden grote hoeveelheden relatief geld in het huis zijn.
Ik snap mensen die geld op hun facebook gooien niet zo.... Ik had er gisteren ook iemand die had een klavertje vier en 100 euro in het bos gevonden, in plaats van dat ze het gewoon verteld gaat ze een foto van de 100 euro dus erop zetten.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:56 schreef Queens het volgende:
Ik werd vd week toegevoegd door een familielid van mijn nicht (absoluut geen familie van mij dus), dame van tussen de 25 en 30 jaar.
Omdat ik haar live al niet zo snugger vind overkomen heb ik even een blik op haar page geworpen:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
3 verschillende meldingen allen van verschillende nummers kan al voldoende voor het aankloppen van de politie. Worden er in de straat ook nog rare pieken in stroomverbruik over vaste periodes van 12 uur gemeten, dan staan ze met volk van essent etc aan je deur voor grondig onderzoek.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geef gewoon aan de politie door dat er naar omstandigheden grote hoeveelheden relatief geld in het huis zijn.
Inderdaad, alsof we niet weten hoe geld eruit zietquote:Op maandag 1 juli 2013 13:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik snap mensen die geld op hun facebook gooien niet zo.... Ik had er gisteren ook iemand die had een klavertje vier en 100 euro in het bos gevonden, in plaats van dat ze het gewoon verteld gaat ze een foto van de 100 euro dus erop zetten.
Ergens vraag ik me dan of mensen die dat doen eigenlijk vragen om bij in gebroken te worden .......
Einde van de maand, salaris/uitkering is gestort...quote:Op maandag 1 juli 2013 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Hoe komt iemand aan zoveel cash?
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik een briefje van 500 en 100 zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |