Ja, da's toch logisch? Wat was jouw reactie dan toen je het las: "De dader moet twee jaar de gevangenis in"?quote:Op zondag 30 juni 2013 01:57 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
De onderbuiken vieren weer hoogtij!
[...]
Nu wel:quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:50 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg. Is hier ergens een nieuwsbericht van?
Ook op GeenStijl: http://www.geenstijl.nl/m(...)oor_naw_flessen.html.quote:Op zondag 30 juni 2013 09:52 schreef Knijpflesje het volgende:
[..]
Nu wel:
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_op_TT_Assen__.html
Ik zou het ook doen als ik een dochter had die dit was overkomen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:40 schreef Finland. het volgende:
[ afbeelding ]
Oh weer zo'n heerlijke klopjacht. [...]
Je zou je eigen dochter in zo'n kwetsbare staat over alle sociale media laten gaan?quote:Op zondag 30 juni 2013 10:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zou het ook doen als ik een dochter had die dit was overkomen.
Ik neem aan dat haar vader het met haar erover gehad zal hebben.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:05 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Je zou je eigen dochter in zo'n kwetsbare staat over alle sociale media laten gaan?
Wie weet hoe dat kind zich schaamt...
Ongetwijfeld blij dat ze nu te boek staat als "getekend voor het leven" en damaged goods...
Goede woordgrapquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:16 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Om deze moest ik vandaag hard lachen. Duidelijk iemand die niet van halve maatregelen houdt.
[..]
Vervolgens doet hij er in de reacties nog een schepje bovenop:
[..]
En tenslotte nog de uitsmijter:
[..]
Vader had haar naam weg kunnen laten en/of de foto deels kunnen blurren waardoor de beelden nog steeds schokkend zijn maar zij onherkenbaar.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:09 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik neem aan dat haar vader het met haar erover gehad zal hebben.
Bovendien is de kans nu veel groter dat de dader wordt gepakt, dan wanneer je het aan de politie zou overlaten. Die hebben andere prioriteiten (verkeersboetes uitschrijven).
Precies, ik denk dat dat het inderdaad is.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:23 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Maar ja van een afstandje is het makkelijk oordelen. Ik denk dat beiden zo furieus zijn dat ze geen rationele beslissingen kunnen nemen op dit moment...
Dit soort klopjachten zijn bijzonder gevaarlijk. Elke keer dat je zo'n bericht deelt kun je ervoor zorgen dat iemand een onschuldig persoon hiervoor de schuld geeft en aanvalt. Dit soort dingen moet je gewoon aan de politie overlaten. En de politie die hiermee bezig gaat is geen verkeerspolitie, dus vind boetes uitschrijven niet belangrijker.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:09 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik neem aan dat haar vader het met haar erover gehad zal hebben.
Bovendien is de kans nu veel groter dat de dader wordt gepakt, dan wanneer je het aan de politie zou overlaten. Die hebben andere prioriteiten (verkeersboetes uitschrijven).
Ik zei het niet goed. Ik bedoelde niet met die foto's. Ik bedoel dat ik zou proberen te achterhalen wie het had gedaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:05 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Je zou je eigen dochter in zo'n kwetsbare staat over alle sociale media laten gaan?
Wie weet hoe dat kind zich schaamt...
Ongetwijfeld blij dat ze nu te boek staat als "getekend voor het leven" en damaged goods...
Tegenwoordig zijn Facebook en Twitter toch aan elkaar gekoppeld?quote:
Het mijne absoluut niet en alle mensen die wel hun Twitter aan FB hebben gekoppeld heb ik geblokkeerd (het Twitterdeel dan, de rest zie ik wel).quote:Op zondag 30 juni 2013 11:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn Facebook en Twitter toch aan elkaar gekoppeld?
Je reageert nu net als alle Henk en Ingrid tokkies die hier voorbij komen op pagina's als 'Nederland mijn Vaderland'.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:09 schreef Copthorne het volgende:
De reactie was inderdaad vrij ongenuanceerd.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je reageert nu net als alle Henk en Ingrid tokkies die hier voorbij komen op pagina's als 'Nederland mijn Vaderland'.
Voor het leven getekend hoeft niet perse om het uiterlijk te gaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 09:55 schreef Copthorne het volgende:
Is "voor het leven getekend" in dit verband trouwens niet een beetje overdreven?
Een gebroken neus heelt weer en zo'n snijwond op den duur ook.
Natuurlijk nog steeds heel erg vervelend voor dat meisje.
Alhoewel ik het sentiment snap, verbaas ik me er toch over dat mensen via Facebook, met voor- en achternaam, voor elke (potentiële) werkgever/instantie terug te vinden, dezelfde reacties plaatsen. Snappen ze niet dat dit soort reactie voor altijd op internet blijven staan? Als je jezelf over 50 jaar googelt kan dit bij wijze van spreke de eerst hit zijn die je krijgt: "Wat een tering wijf zeg dat doe je toch niet bij je kinderen ze mag blij zijn dat dr dochter ut in ieder geval heeft geprobeerd gadver ik walg van dat wijf ik moet dr niet tegen komen dan prop ik ff iets in haar bek een stuk stormt ofzo (...)"quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou ik weet het niet hoor, maar ik ga hier ook spontaan van over mijn nek, dit soort shit kan je niet in scene zetten, je kind dr eigen kots op laten eten?
Ben nooit zo'n mietje, rotten.com kijk ik rustig terwijl ik een bordje spaghetti wegkauw, maar hier word ik dus wel echt heel erg naar van, ik mag hopen dat het een ziek soort reclame/aandachtsvragen/whatever is, met een rekeningnummer incluis, maar anders ram ik dat wijf wel ff wat kots door haar strot heen, pardon my french !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |