Dit. Je kunt ook een foto op je nachtkastje zetten van die persoon.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:50 schreef Ataturko het volgende:
Los van je recht hoor maar je hebt toch gewoon het fatsoen om het dan te verwijderen?
Die memories kan je ook offline hebben.
+ veelquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:50 schreef Ataturko het volgende:
Los van je recht hoor maar je hebt toch gewoon het fatsoen om het dan te verwijderen?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit. Je kunt ook een foto op je nachtkastje zetten van die persoon.
Als de familie liever niet hebt dat een foto van een overledene op internet staat, dan haal je het toch gewoon weg? Ik zou daar niet eens over hoeven nadenken.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:50 schreef Ataturko het volgende:
Inderdaad, print de foto uit en zet 'm op een mooie plek thuis. Opgelost.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:50 schreef Ataturko het volgende:
Dit ....quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:50 schreef Ataturko het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:06 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Die foto moet je er gewoon van af halen als je een beetje fatsoen in je donder hebt.
Als ze jullie profiel hebben opgezocht staat de foto openbaar?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:15 schreef De-Hamster het volgende:
Duidelijk, met tegenzin de foto ervanaf gehaald. Het is namelijk voor ons een hele onschuldige foto waar wij ons in geen enkele mogelijkheid kunnen voorstellen dat mensen die in geen enkele vriendenlijst van ons staan kunnen kwetsen. Zij hebben dus ons profiel opgezocht.
Kan er nog veel over zeggen maar ik begrijp aan de reacties idd dat dit iets persoonlijks is en je moet de familie kennen.
Bedankt voor jullie meningen
Jullie hebben duidelijk wel iemand gekwetst.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:15 schreef De-Hamster het volgende:
Duidelijk, met tegenzin de foto ervanaf gehaald. Het is namelijk voor ons een hele onschuldige foto waar wij ons in geen enkele mogelijkheid kunnen voorstellen dat mensen die in geen enkele vriendenlijst van ons staan kunnen kwetsen.
Prima kleinzerige mensen hebben we allenaal.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:26 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Jullie hebben duidelijk wel iemand gekwetst.
Ik snap je punt niet zogoed. Naar mijn mening doe je er net zo hard aan mee door die foto te laten staan (in eerste instantie). Dus wat dat betreft val jij ook onder de kleinzerige mensen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:28 schreef De-Hamster het volgende:
Prima kleinzerige mensen hebben we allenaal.De betreffende familie heeft jarenlang ruzie gehad met elkaar en er is zelfs uitgesproken dat de enige reden voor het herstellen van het contact de erfenis is.Wellicht dat jullie dan begrijpen dat ik deze ma niet serieus neem, hypocriet vind etc.
Boeit niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:28 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Prima kleinzerige mensen hebben we allenaal.
De betreffende familie heeft jarenlang ruzie gehad met elkaar en er is zelfs uitgesproken dat de enige reden voor het herstellen van het contact de erfenis is.
Wellicht dat jullie dan begrijpen dat ik deze man niet serieus neem, hypocriet vind etc.
Stop er geen energie in. Foto is weg, je hebt je respect getoond. Klaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:15 schreef De-Hamster het volgende:
Duidelijk, met tegenzin de foto ervanaf gehaald. Het is namelijk voor ons een hele onschuldige foto waar wij ons in geen enkele mogelijkheid kunnen voorstellen dat mensen die in geen enkele vriendenlijst van ons staan kunnen kwetsen. Zij hebben dus ons profiel opgezocht.
Kan er nog veel over zeggen maar ik begrijp aan de reacties idd dat dit iets persoonlijks is en je moet de familie kennen.
Bedankt voor jullie meningen
Misschien kwam de dreiging pas na een weigering om de foto er af te halen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:40 schreef StateOfMind het volgende:
Prima om iets uit fatsoen van internet te halen, maar als men meteen begint te dreigen dan kunnen ze in de stront zakken.
Dat gaat niet op als je zelf ook op de foto staatquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:43 schreef _Arthur het volgende:
"Het portretrecht geldt tot 10 jaar na het overlijden van de afgebeelde persoon."
Dus over 3 jaar kan je hem er gewoon op gooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |