Probeer het nog eens. Is nu niks te zien.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Dit is niet van FB, maar toch
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Amerikanen.
krijg melding "forbidden" ...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Amerikanen.
emilyquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Amerikanen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:39 schreef Moeraskat het volgende:
Sowieso elke status waar het woord "me" verkeerd in voorkomt.
Moet ik dan schrijven: "aan mijn hoela" ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:39 schreef Moeraskat het volgende:
Sowieso elke status waar het woord "me" verkeerd in voorkomt.
Dat is toch 'ammehoela'?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
Moet ik dan schrijven: "aan mijn hoela" ?
Wat een discussiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:24 schreef maily het volgende:
WGR / Foto van een overleden kennis op Facebook
Dat is toch humorquote:
Dat is dan ook de hoofdklacht momenteel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mijn tijdlijn wordt overspoeld door barbecuefoto's met teksten als "wat een heerlijke gezelligheid" en "lekker barbeknoeien hihi"
Dat is nooit serieusquote:
https://twitter.com/Paulo10Pintoquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
https://twitter.com/Paulo10Pinto
Is z'n twitterpagina, hij claimt sarcastisch te zijn geweest gelukkig
Ik twijfel wel eens aan de echtheid van die dingenquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik twijfel wel eens aan de echtheid van die dingen
Of ze niet gewoon geshopt zijn of zoquote:
Tja, dat weet je nooit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of ze niet gewoon geshopt zijn of zo
goh ik ben dus niet de enige die zulke dingen deedquote:
Dat is echt mijn allergrootste Facebook-ergernis.quote:Op zondag 7 juli 2013 08:21 schreef itsvinooo het volgende:
Mensen die werkelijk alle prijsvragen op facebook ( like, share en win ) delen...
Altijd weer dat Engels ertussen... (Doen niet alleen NL'ersquote:Op zondag 7 juli 2013 01:04 schreef wolferl het volgende:
Hij: He died...
Ik: Gaan we allemaal
Hij: Hahaha true
Actually looking forward to that day... (not suicidal, just looking forward)
Hij: Nee, wadan?
Ik: zijn ook figuren die uitkijken naar DIE dag
Hij: Hehehe... DIE
Leuke woordspeling hahaha
Ik: lol je hebt het door
Hij: Nee maar weet je wat het is... de maatschappij bevalt me gewoon niet
Of course dude, I write rhymes!
Waarom als Hollander met twee talen door elkaar praten.
quote:Denk smeer me eens een dag niet in met 50 maar met 30 helemaaaaal verbrand n het doet echt facking pijn..
Deze is wel real trouwensquote:Op zondag 7 juli 2013 13:47 schreef Onama het volgende:
Heleboel van die 9Gag/Failbook plaatjes zijn volgens mij gewoon nep.
Met www.fakebookstatus.com kun je die zo in elkaar zetten.
Jawel, het maakt de conversatie wat losser, duidelijker, speelser.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:05 schreef RuckUngermans het volgende:
En zijn we niet blij dat hashtags nu ook in facebook werken?
#Alleen #is #het #vervelend #dat #sommigen #er #hele #zinnen #mee #maken.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, het maakt de conversatie wat losser, duidelijker, speelser.
Als je bijvoorbeeld zegt "Vanmiddag schoonmoeder op bezoek #help #langedag #jekuntnergensheen"
dan is dat veel helderder dan "Vanmiddag schoonmoeder op bezoek, ik heb hier niet echt zin in".
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, het maakt de conversatie wat losser, duidelijker, speelser.
Als je bijvoorbeeld zegt "Vanmiddag schoonmoeder op bezoek #help #langedag #jekuntnergensheen"
dan is dat veel helderder dan "Vanmiddag schoonmoeder op bezoek, ik heb hier niet echt zin in".
En dat krijgt dan twee likes.quote:in plaats van lekker te gaan barbecuen nu in het ziekenhuis bij paps!
Áls ik zoiets al like, dan bedoel ik dat meer als steun dan als "ik vind het leuk dat ie in het ziekenhuis ligt". Maar goed, in zo'n geval kun je beter een comment plaatsen.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:48 schreef Ceviche het volgende:
Statusupdate:
[..]
En dat krijgt dan twee likes.
Hoe kun je dit nou leuk vinden? Ik snap dit echt niet.
Dit wou natuurlijk iedereen weten.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Deze is wel real trouwens
[ afbeelding ]
Veel mensen liken als steunbetuigingquote:Op zondag 7 juli 2013 18:48 schreef Ceviche het volgende:
Statusupdate:
[..]
En dat krijgt dan twee likes.
Hoe kun je dit nou leuk vinden? Ik snap dit echt niet.
Oh, okee.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Veel mensen liken als steunbetuiging
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:56 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig hyvesvolk-paintshopproject!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |