Probeer het nog eens. Is nu niks te zien.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Dit is niet van FB, maar toch
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Amerikanen.
krijg melding "forbidden" ...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Amerikanen.
emilyquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Amerikanen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:39 schreef Moeraskat het volgende:
Sowieso elke status waar het woord "me" verkeerd in voorkomt.
Moet ik dan schrijven: "aan mijn hoela" ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:39 schreef Moeraskat het volgende:
Sowieso elke status waar het woord "me" verkeerd in voorkomt.
Dat is toch 'ammehoela'?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
Moet ik dan schrijven: "aan mijn hoela" ?
Wat een discussiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:24 schreef maily het volgende:
WGR / Foto van een overleden kennis op Facebook
Dat is toch humorquote:
Dat is dan ook de hoofdklacht momenteel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mijn tijdlijn wordt overspoeld door barbecuefoto's met teksten als "wat een heerlijke gezelligheid" en "lekker barbeknoeien hihi"
Dat is nooit serieusquote:
https://twitter.com/Paulo10Pintoquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
https://twitter.com/Paulo10Pinto
Is z'n twitterpagina, hij claimt sarcastisch te zijn geweest gelukkig
Ik twijfel wel eens aan de echtheid van die dingenquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik twijfel wel eens aan de echtheid van die dingen
Of ze niet gewoon geshopt zijn of zoquote:
Tja, dat weet je nooit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of ze niet gewoon geshopt zijn of zo
goh ik ben dus niet de enige die zulke dingen deedquote:
Dat is echt mijn allergrootste Facebook-ergernis.quote:Op zondag 7 juli 2013 08:21 schreef itsvinooo het volgende:
Mensen die werkelijk alle prijsvragen op facebook ( like, share en win ) delen...
Altijd weer dat Engels ertussen... (Doen niet alleen NL'ersquote:Op zondag 7 juli 2013 01:04 schreef wolferl het volgende:
Hij: He died...
Ik: Gaan we allemaal
Hij: Hahaha true
Actually looking forward to that day... (not suicidal, just looking forward)
Hij: Nee, wadan?
Ik: zijn ook figuren die uitkijken naar DIE dag
Hij: Hehehe... DIE
Leuke woordspeling hahaha
Ik: lol je hebt het door
Hij: Nee maar weet je wat het is... de maatschappij bevalt me gewoon niet
Of course dude, I write rhymes!
Waarom als Hollander met twee talen door elkaar praten.
quote:Denk smeer me eens een dag niet in met 50 maar met 30 helemaaaaal verbrand n het doet echt facking pijn..
Deze is wel real trouwensquote:Op zondag 7 juli 2013 13:47 schreef Onama het volgende:
Heleboel van die 9Gag/Failbook plaatjes zijn volgens mij gewoon nep.
Met www.fakebookstatus.com kun je die zo in elkaar zetten.
Jawel, het maakt de conversatie wat losser, duidelijker, speelser.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:05 schreef RuckUngermans het volgende:
En zijn we niet blij dat hashtags nu ook in facebook werken?
#Alleen #is #het #vervelend #dat #sommigen #er #hele #zinnen #mee #maken.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, het maakt de conversatie wat losser, duidelijker, speelser.
Als je bijvoorbeeld zegt "Vanmiddag schoonmoeder op bezoek #help #langedag #jekuntnergensheen"
dan is dat veel helderder dan "Vanmiddag schoonmoeder op bezoek, ik heb hier niet echt zin in".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |