Je hebt hem in je 'Vrienden/Favorieten'(met een sterretje erbij)-lijst gezet, waardoor je bij elke update van hem een notificatie krijgt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef Palomar het volgende:
Ik krijg sindskort op mn telefoon (iphone) soms een facebook-notificatie dat een vriend een status update heeft gedaan. Dit lijkt willekeurig en gebeurt heel soms. Mijn naam wordt er verder niet in genoemd ofzo. Iemand een idee wat dat is?
op geiten ook al???quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:46 schreef houdjemond het volgende:
https://www.facebook.com/pages/MELDPUNT/156260237895045
godogod, best triest voor die beestjes hoor, maar al die reacties..
Ik heb ze niet bewust op een vriendenlijst gezet ofzo. Eén waarvan ik laatst zo'n notificatie ontving is een oud collega waarmee ik via Facebook ook weinig interactie heb...quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:44 schreef Slickk het volgende:
[..]
Je hebt hem in je 'Vrienden/Favorieten'(met een sterretje erbij)-lijst gezet, waardoor je bij elke update van hem een notificatie krijgt.
Ik vind het wel handig, heb m'n beste vrienden erin staan en krijg dan een notificatie. Vroeger opende ik tien tabbladen van m'n beste vrienden op Hyves om te zien wat ze hadden gedaan / aan het doen waren, nu krijg ik een notificatie. Het scheelt wel dat ze niet enorm actief zijn op FB dus gebeurt maar een paar keer per week ofzo in totaal. (En nee, dat is niet om ze te controleren)
Oja, zo zitten er hier op Fok! ook een paar ....quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, want ik ken degene die het liked. Die gast zit altijd te kankeren als ie weer een bon heeft gekregen van zo'n 'kutwout'.
Gauw uitschakelen via instellingen ofzo .... Dat je niet op je telefoon of via mail melding wil krijgen van notificaties. Ik had het ook via een "goede vriend"...quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef Palomar het volgende:
Ik krijg sindskort op mn telefoon (iphone) soms een facebook-notificatie dat een vriend een status update heeft gedaan. Dit lijkt willekeurig en gebeurt heel soms. Mijn naam wordt er verder niet in genoemd ofzo. Iemand een idee wat dat is?
Mja, dat soort volk kom je overal tegen. Totdat een familielid wordt aangereden. Dan krijg je weer "Rust zacht lieverd, zal je nooit vergeten" tot in den treurigheid.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
Oja, zo zitten er hier op Fok! ook een paar ....
Waar geniet jij?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:00 schreef exile79 het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor m'n paint scills.
Wel apart dat ze het gedicht in die laatste zin gewoon even uitlegt.quote:
Party in 2013quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:23 schreef Cassius het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me echt quality time ja..
[ afbeelding ]
Thanks, ik heb hem even geleend hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:23 schreef Cassius het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me echt quality time ja..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef Harvest89 het volgende:
[ afbeelding ]
LOL
[ afbeelding ]
Limburgs!!!
Een of andere droeftoeter die daar meerdere reacties heeft geplaatst, is érg slecht in Photoshop en heeft Half Hyves in zijn album staan. Tenenkrommend...quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:46 schreef houdjemond het volgende:
https://www.facebook.com/pages/MELDPUNT/156260237895045
godogod, best triest voor die beestjes hoor, maar al die reacties..
Wel een briljante grap met die Ruttequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:47 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Een of andere droeftoeter die daar meerdere reacties heeft geplaatst, is érg slecht in Photoshop en heeft Half Hyves in zijn album staan. Tenenkrommend...
Die trieste knul schijnt de oprichter te zijn van HET paginaatje..quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:47 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Een of andere droeftoeter die daar meerdere reacties heeft geplaatst, is érg slecht in Photoshop en heeft Half Hyves in zijn album staan. Tenenkrommend...
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die trieste knul schijnt de oprichter te zijn van de het paginaatje..
Serieus ook die mensen die denken dat het echt isquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:47 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
En dan vooral ook die grote bek over Rutte. Maar mocht diezelfde "graaier" of welke naam hij ook meekrijgt ineens voor ze staan om de problemen die er zijn te bespreken, dan staan ze met een bek vol tandenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:02 schreef Finland. het volgende:
[..]
Serieus ook die mensen die denken dat het echt is.
Handig dat erbij wordt vermeld wie Annemieke is en wie Jacco isquote:
Rechter zal het meenemen voor een strafvermindering "omdat die al zwaar genoeg is gestraft".quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit zal de rechter wel meenemen in zijn oordeel ja.
Die jongen moet vrijgesproken worden, wat denkt dacht die kuthoer wel nietquote:
Oh die moet er ook echt onder gepost worden, geniaal.quote:
Inderdaad, het aan de schandpaal hangen van deze gozer zal eerder kwaad dan goed doen. Zie ook het hele proces rondom de 'kopschoppers in Eindhoven(?)'.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:07 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Rechter zal het meenemen voor een strafvermindering "omdat die al zwaar genoeg is gestraft".
Eentje?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:07 schreef maily het volgende:
[..]
Slechts één taalfoutje, hoe is het mogelijk ....
Ja: Bron. Of het ook op Facebook staat, hoogstwaarschijnlijk wel ja, zulke types heb je welquote:
Bah, dat ze dat jong maar lang genoeg opsluitenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja: Bron. Of het ook op Facebook staat, hoogstwaarschijnlijk wel ja, zulke types heb je wel
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:49 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit zulk slecht Engels gelezen
Top idee ik ga even kijken in de facebook APIquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:31 schreef Saysem het volgende:
Heb je niet iets van een plugin voor facebook die automatisch updates kan filteren obv steekwoorden, of bijvoorbeeld een bepaalde hoeveelheid verkleinwoordjes per zin?
Gat in de markt.
Wat een klootzak, was nog zo'n lekker wijfquote:
Ik kan je alleen hieraan helpen: http://unbaby.me/quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:31 schreef Saysem het volgende:
Heb je niet iets van een plugin voor facebook die automatisch updates kan filteren obv steekwoorden, of bijvoorbeeld een bepaalde hoeveelheid verkleinwoordjes per zin?
Gat in de markt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |