SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door j0rdiiii op 03-07-2013 22:29:46 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verhaal in de VI over de jeugd.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:47 schreef j0rdiiii het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verhaal in de VI over de jeugd.Thx!
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
Die gaat heel snel naar het eerste en goed ook, alla Fischer.quote:
Die is toch 16 nu? Wel leuk dat er dan aanvallers uit de eigen jeugd komenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die gaat heel snel naar het eerste en goed ook, alla Fischer.
Als er geen echte goeie versterking te vinden is moeten ze maar lekker met Meleg, Sana enzovoort daar spelen.
Eh, bijna volgens mij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is toch 16 nu? Wel leuk dat er dan aanvallers uit de eigen jeugd komen
http://www.ajaxshowtime.c(...)ige-verbintenis.htmlquote:Karlsson tekent snel driejarige verbintenis
Ottar Magnus Karlsson (16) zal hoogstwaarschijnlijk volgende week een driejarig contract tekenen bij Ajax. Zaakwaarnemer Jerry de Koning laat aan Ajax Showtime weten dat drukke ouders de reden zijn dat het officiële moment nog even werd uitgesteld.
Eind april meldde De Telegraaf namelijk al dat Karlsson op weg was naar Ajax. De IJslandse spits had twee stages achter de rug en bij Ajax waren ze unaniem. De Koning verklaarde toen ook al dat er een contract klaar lag, maar destijds moest Karlsson daar eerst nog over nadenken. Na een rondleiding op De Toekomst vertrok de lange aanvaller weer naar zijn club in IJsland: Vikingur.
Tegenover Ajax Showtime verklaart De Koning nu dat het contract nu echt dichtbij is. 'Hij moet nog officieel tekenen. Zijn ouders zijn druk dus dit zal hoogstwaarschijnlijk volgende week gebeuren. Die kans is groot want alles is verder rond en er rest alleen nog een medische keuring', aldus de belangenbehartiger.
De Koning gaat er vanuit dat Karlsson komend seizoen in A1 of A2 uit zal komen. Wat betreft de toekomst, daar is hij heel duidelijk in. 'Het is nog niet bekend in welk team hij precies komt aangezien A1 en A2 gezamenlijk trainen. Hij zal zich moeten bewijzen, maar een buitenlander wordt natuurlijk gehaald om het eerste te halen. Hij is groot, maar wel snel en mobiel.'
Lijkt ook op Robben qua speelstijl las ik overal. Maar ik heb hem ook zien spelen op dat Aegon Future Cup (?). Zou wel tof zijn als hij doorbreektquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eh, bijna volgens mij.
Maar zoals in dat artikel al staat is het misschien wel de beste aangekochte jongen. Kwestie van fysiek klaarmaken en dan staat hij er.
Eerst zien, dan geloven. Zijn al teveel talenten als 'top' binnengekomen en weinig van gezien, zoals Eriksen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eh, bijna volgens mij.
Maar zoals in dat artikel al staat is het misschien wel de beste aangekochte jongen. Kwestie van fysiek klaarmaken en dan staat hij er.
[..]
http://www.ajaxshowtime.c(...)ige-verbintenis.html
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:18 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Zijn al teveel talenten als 'top' binnengekomen en weinig van gezien, zoals Eriksen bijvoorbeeld
Eriksen heeft echt niets laten zienquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:18 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Zijn al teveel talenten als 'top' binnengekomen en weinig van gezien, zoals Eriksen bijvoorbeeld
Dit is een grapje neem ik aan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:18 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Was je erheen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Raffie leek best fit maar nu weet ik niet of dat kwam doordat hij op het veld stond met veteranen of dat hij werkelijk fit was
Was toch in het Olympische stadion? Meer staat er niet eens meer (hihiquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja altijd mooi om die legendes van Ajax aan het werk te zien. Zeker in de prachtige Meer
Was rustig in de Meer denk ik?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja altijd mooi om die legendes van Ajax aan het werk te zien. Zeker in de prachtige Meer
Had Litmanen wel willen zien. Nooit zien voetballenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook niet bij zijn terugkomst?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had Litmanen wel willen zien. Nooit zien voetballen
Allemaal op TV gezien. Maar was wel vet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben toen naar de afscheidswedstrijd van Edwin van der Sar geweest, 3 mooie wedstrijden gezien toen.
Die waren toen niet op televisie toch behalve die laatste?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allemaal op TV gezien. Maar was wel vet.
Dat was 2002 toch? Toen was hij 9 (als 93 zijn geboortejaar is). Dus hij zal hem niet echt bewust hebben zien spelen.quote:
Ja en volgens mij samenvattingen van die daarvoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die waren toen niet op televisie toch behalve die laatste?
Alle toppers van de wereld gezien toen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en volgens mij samenvattingen van die daarvoor.
Jammer genoeg niet nee. Net als zoveel van die legendesquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:52 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Dat was 2002 toch? Toen was hij 9 (als 93 zijn geboortejaar is). Dus hij zal hem niet echt bewust hebben zien spelen.
Absolute legende jammer dat je hem nooit hebt zien spelenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had Litmanen wel willen zien. Nooit zien voetballen
Van Basten zal wel op trainingskamp zijn met Heerenveen ofzo? En Litmanen moest verhuizen hoorde ik ofzo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom kwamen Bergkamp, Van Basten en Litmanen niet eigenlijk?
Sowieso jammer dat ik dat hele '95 tijdperk niet heb kunnen meemaken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absolute legende jammer dat je hem nooit hebt zien spelen
Toen ik 9 was kreeg ik het wel mee hoor (niet zo goed als later, maar je bent op die leeftijd ook niet achterlijk)quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:52 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Dat was 2002 toch? Toen was hij 9 (als 93 zijn geboortejaar is). Dus hij zal hem niet echt bewust hebben zien spelen.
Ik was ook maar 9 jaar oud toen Ajax in 1995 de CL won. Niet echt bewust mee gemaakt, maar dat moment vergeet ik nooit meer. Mijn vader die huilend door de kamer danste van vreugde. Ik krijg er nog kippenvel van als ik er aan denk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet nee. Net als zoveel van die legendes
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:54 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik was ook maar 9 jaar oud toen Ajax in 1995 de CL won. Niet echt bewust mee gemaakt, maar dat moment vergeet ik nooit meer. Mijn vader die huilend door de kamer danste van vreugde. Ik krijg er nog kippenvel van als ik er aan denk.
Ja maar ik volgde het gewoon niet. Mijn vader keek nou ook niet bepaald veel voetbal enzo. Toen speelde ik liever buiten enzo. De eerste wedstrijd die ik echt heb gezien van Ajax was in Brugge met de CL volgens mij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:54 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Toen ik 9 was kreeg ik het wel mee hoor (niet zo goed als later, maar je bent op die leeftijd ook niet achterlijk)
Ja toen was ik anderhalfquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:54 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik was ook maar 9 jaar oud toen Ajax in 1995 de CL won. Niet echt bewust mee gemaakt, maar dat moment vergeet ik nooit meer. Mijn vader die huilend door de kamer danste van vreugde. Ik krijg er nog kippenvel van als ik er aan denk.
Bestaat er bij jou ook zoiets als Heerenveen geluk?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Toen Ajax in 2011 kampioen werd dat is mijn grootste Ajax geluk
Dan heb je heel veel gemistquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Ah ok. Mijn eerste (waar ik heenging) was bij het Amsterdam Tournement volgens mij. Met Chelsea, Barca en nog 1.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik volgde het gewoon niet. Mijn vader keek nou ook niet bepaald veel voetbal enzo. Toen speelde ik liever buiten enzo. De eerste wedstrijd die ik echt heb gezien van Ajax was in Brugge met de CL volgens mij.
Mijne ook. Eerste keer dat ik Ajax bewust kampioen heb zien worden. Na al die kutjarenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn eerste Ajax wedstrijd in de Arena was in 2006 tegen PSV. Toen PSV op een gluiperige manier won door een goal van Simonsquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:57 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ah ok. Mijn eerste (waar ik heenging) was bij het Amsterdam Tournement volgens mij. Met Chelsea, Barca en nog 1.
Daar ben ik geweest. Was gezellig haha. Maar wel koud en we verloren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik volgde het gewoon niet. Mijn vader keek nou ook niet bepaald veel voetbal enzo. Toen speelde ik liever buiten enzo. De eerste wedstrijd die ik echt heb gezien van Ajax was in Brugge met de CL volgens mij.
Jep bekerfinale in 2009.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Bestaat er bij jou ook zoiets als Heerenveen geluk?
Ja herinner me nog dat het veld bevroren was enzo. Toen speelde Zlatan nog bij Ajaxquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:57 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Daar ben ik geweest. Was gezellig haha. Maar wel koud en we verloren.
Thuiswedstrijd was toen helemaal prachtig. Leek wel een wildwestshow de hele dag in de stad. Wat een bende. En uiteraard gewonnen van die Belgen door twee goals van Sonck.
Toen durfde je nog wel uit je huis te komenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn eerste Ajax wedstrijd in de Arena was in 2006 tegen PSV. Toen PSV op een gluiperige manier won door een goal van Simons
Laat die man lekker op zijn 75e, johquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef koemleit het volgende:
Totaal niet serieus te nemen die Sjaak Swart.. Doet net alsof ie nog op een niveau voetbalt van heb ik jou daar.. terwijl hij een beetje verloren over het veld hobbelt en de rest langs hem heen rent..
Nog steeds wel hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen durfde je nog wel uit je huis te komen?
Het lijkt me ondanks dat het een icoon is wel iemand die heel lastig wordt naarmate hij ouder wordt... zo'n wijsneuzerige bejaarde zeg maarquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef koemleit het volgende:
Totaal niet serieus te nemen die Sjaak Swart.. Doet net alsof ie nog op een niveau voetbalt van heb ik jou daar.. terwijl hij een beetje verloren over het veld hobbelt en de rest langs hem heen rent..
Hoeveel mannen van 75 zie je nog regelmatig voetballen? Ik zie ze niet zo vaakquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef koemleit het volgende:
Ja hij zal vast gedacht hebben dat iedereen dit zag als een CL finale. Nee jij hebt er kijk op.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef koemleit het volgende:
Moet ik ook doen, in een zwak moment gehaptquote:
Frankquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:59 schreef stoeltafel het volgende:
Mooi stuk http://www.ajaxlife.nl/blog/boetseren
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:39 schreef Sala-adin het volgende:
Kan ik ergens een samenvatting van Swart zijn wedstrijd checken?
Die wedstrijd van de D-tjesquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben toen naar de afscheidswedstrijd van Edwin van der Sar geweest, 3 mooie wedstrijden gezien toen.
Ja Ajax D1 tegen United D1quote:
De D1 die Man United compleet wegspeelde met het Ajax-spelquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja Ajax D1 tegen United D1![]()
Heb ook ooit Ajax D's zien voetballen tegen Chelsea dat was voor de we oefenwedstrijd Ajax - Chelsea paar jaar terug, ook geweldig!
Jammer dat ik dat nooit heb meegemaakt. Alleen de Arena dus, wat gewoon een commerciële bende is. Al keek ik daar ook wel mijn ogen uit toen ik daar voor het eerst kwam, best grootquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:56 schreef Triptamine2 het volgende:
De eerste keer Ajax was het seizoen voor de beroemde CL finale van 95. Ik was een klein mannetje en aan de hand van pa mocht ik mee naar de MeerIk keek mijn ogen uit. De spelers, de volle tribunes, de geur van het stadion en het gekraak dat het gebouw had. Heerlijk. Ik weet niets meer van de wedstrijd(tegenstander? no clue), behalve dan dat Litmanen meedeed, ik was namelijk totaal idolaat van Jari(ik sta ook nog op een foto met hem, als +- 5 jarig knulletje).
Op een of andere manier kan ik de goal van Kluivert in de Finale me wel herinneren, maar dat is denk ik meer omdat ik pa nooit zo gek heb zien doen als doen. Wat een indruk maakte dat, dat een man zo blij kon zijn om een puntertje. Al die kerels eigenlijk, want ze vielen elkaar in de armen en juichte als kinderenPas later realiseerde ik me waarom hij zo blij was.
Maar vooral dat eerste, die dag in de Meer, dat heeft me een Ajacied gemaakt. Dat gevoel wat in dat stadion hing, heb ik nooit meer ergens gevoeld. Wat een apart iets was dat, zelfs voor een kind.
En waarom de neuk hebben ze dat stadion gesloopt?
De ArenA is een prima stadion, vooral toen ik er de 30e mocht meemaken(en dat voor iemand die 2/3 keer in het seizoen gaatquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat nooit heb meegemaakt. Alleen de Arena dus, wat gewoon een commerciële bende is. Al keek ik daar ook wel mijn ogen uit toen ik daar voor het eerst kwam, best groot
Ik was 13 toen ik voor het eerst in de Arena kwam. En ik vond het wel groot en was wel bijzonder om mee te maken natuurlijk. Maar ik kan het niet vergelijkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:02 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
De ArenA is een prima stadion, vooral toen ik er de 30e mocht meemaken(en dat voor iemand die 2/3 keer in het seizoen gaat) is het voor mij in aanzien gestegen.
Maar geloof me, dat gevoel in de meer, en de verbondenheid die zelfs een 5 jarig knulletje voelde toen ie daar liep was overweldigend. Misschien hebben kinderen van nu dat ook met de Arena, dat weet ik niet, maar de Meer is toch wel net even iets, eh.., meer?
quote:
Wat vond je hiervanquote:De Zuid-Afrikaan heeft net de bal verspeeld omdat hij zelf de verkeerde keuze maakte. De trainer snapt er niets van. Zijn stem slaat ervan over. Even later nog een keer. Viel de term 'kutbal' nou wel of niet?
gaat hopelijk volgend jaar naar de A2. Stak met dat toernooitje op de toekomst met 2 koppen boven de rest uit qua techniek.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die gaat heel snel naar het eerste en goed ook, alla Fischer.
Als er geen echte goeie versterking te vinden is moeten ze maar lekker met Meleg, Sana enzovoort daar spelen.
Dat is idd jammer voor wie er niet bij was. Wat een dag was dat, niet normaal, en die ontlading, dat feest, na het feest weer de stad in voor nog een feest, en daarna after 1, en after 2. Die dag staat zo helder voor de geestquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ik de 30e niet heb mee kunnen maken
Ik keek het wel op TVquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:24 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat is idd jammer voor wie er niet bij was. Wat een dag was dat, niet normaal, en die ontlading, dat feest, na het feest weer de stad in voor nog een feest, en daarna after 1, en after 2. Die dag staat zo helder voor de geest
Ben je wel eens naar een belangrijke wedstrijd geweest?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek het wel op TV. Was wel fucking blij enzo. Maar was dus niet in het stadion.
Jahoor. Ajax-PSV, Ajax-AZ, Ajax-Feyenoord. JC-schaal vorig jaar (Oké niet echt belangrijk) en vorig jaar tegen Dortmund in de CL. Wil wel vaker gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben je wel eens naar een belangrijke wedstrijd geweest?
Dat zijn toch de mooiere wedstrijden vroeger ging ik naar bijna alle wedstrijden uit en thuis maar dat is voor mij geen optie meer helaasquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jahoor. Ajax-PSV, Ajax-AZ, Ajax-Feyenoord. JC-schaal vorig jaar (Oké niet echt belangrijk) en vorig jaar tegen Dortmund in de CL. Wil wel vaker gaan.
Ja alleen breng ik geen geluk helaasquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zijn toch de mooiere wedstrijden vroeger ging ik naar bijna alle wedstrijden uit en thuis maar dat is voor mij geen optie meer helaas
Niet meer gaan dan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja alleen breng ik geen geluk helaasAlleen van Vitesse en NAC werd gewonnen toen ik er bij was. Voor de rest gelijke spelen of nederlagen.
Parkeren is goed te doen wachten achteraf is afschuwelijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:58 schreef Ferdii het volgende:
komen er tegenwoordig nog mensen met de auto naar de arena? hoe is dat tegenwoordig te doen kwa parkeren en wachten achteraf om de garage uit te komen?
Ik heb met mijn vader wel eens een uur moeten wachten in de auto om het parkeerterrein af te komen. Met mijn zwager ging dat een stuk sneller toen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:58 schreef Ferdii het volgende:
komen er tegenwoordig nog mensen met de auto naar de arena? hoe is dat tegenwoordig te doen kwa parkeren en wachten achteraf om de garage uit te komen?
Ik denk dat ze hem even laten acclimatiseren in de B1 en dan gelijk door naar de A1.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gaat hopelijk volgend jaar naar de A2. Stak met dat toernooitje op de toekomst met 2 koppen boven de rest uit qua techniek.
Zal ik een seizoenskaart voor je kopen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja alleen breng ik geen geluk helaasAlleen van Vitesse en NAC werd gewonnen toen ik er bij was. Voor de rest gelijke spelen of nederlagen.
Dan moet je niet in de ArenA parkeren. Sta dichtbij en sta nooit na een wedstrijd te wachten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Parkeren is goed te doen wachten achteraf is afschuwelijk
quote:Volgens het Algemeen Dagblad hebben FC Utrecht, Roda JC Kerkrade en RKC Waalwijk laten weten dat zij Hoesen graag wilden inlijven. Ajax heeft de geïnteresseerde clubs echter laten weten dat er van een transfer geen sprake kan zijn: de club wil Hoesen zelfs niet verhuren. De spits moet ook volgend seizoen de concurrentiestrijd aangaan met Sigthórsson.
Ik zat het ook met verbazing te lezen. Ik vind overigens wel dat hij komend seizoen veel moet spelen. Behoorlijk wat talent, maar moet nog veel leren. Maar met het blessure verleden van Siggy moet je ook wel wat achter de hand houden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
denken dat hoesen te koop of te huur is
Ben ook wel beneieuwd hoe die 2 zich gaan ontwikkelen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:13 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik zat het ook met verbazing te lezen. Ik vind overigens wel dat hij komend seizoen veel moet spelen. Behoorlijk wat talent, maar moet nog veel leren. Maar met het blessure verleden van Siggy moet je ook wel wat achter de hand houden.
Over een paar jaar samen met Locadia vechten om de spits positie in oranje. 2 totaal andere voetballers natuurlijk, maar op dit moment wel in dezelfde fase van ontwikkeling. Hoesen technisch stukken verder, Locadia wat fysieker en koeler. Oogt ook wat volwassener, maar dat is alleen mijn mening misschien.
Ik eerlijk gezegd ook, ben nog van geen van tweeën echt overtuigdquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:25 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Ben ook wel beneieuwd hoe die 2 zich gaan ontwikkelen.
Zijn nieuwe vrouw neukt de ballen van zijn lijf, daar wordt je fit vanquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Raffie leek best fit maar nu weet ik niet of dat kwam doordat hij op het veld stond met veteranen of dat hij werkelijk fit was
Heeft ook te maken waar je je auto parkeert, gewoon goed rekening houden met de uitgang, toen ik nog ging bleven we meestal na de wedstrijd hangen met een drankje, dan rijd je er zo uit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dan moet je niet in de ArenA parkeren. Sta dichtbij en sta nooit na een wedstrijd te wachten.
Ik zie weinig grotere talenten, zeker niet in de leeftijd van Locadia, die toch bijna 3 jaar jonger is dan Hoesen. (Januari 1991, en november 1993).quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd ook, ben nog van geen van tweeën echt overtuigd
We gaan het zien, van Locadia nog weinig gezien en als hij erin kwam waren dat wedstrijden die al beslist waren, is dan moeilijk om echt te beoordelen. Hoesen wat aardige invalbeurten maar het is nou niet dat ik de nieuwe Van Basten of Kluivert in hem zie al is dat natuurlijk erg hoog gegrepen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:09 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik zie weinig grotere talenten, zeker niet in de leeftijd van Locadia, die toch bijna 3 jaar jonger is dan Hoesen. (Januari 1991, en november 1993).
Het kon dus geen gelijkspel worden? Apartquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:05 schreef NikeyAjax het volgende:
Met veel plezier gekeken gisteren, want je wist zeker dat Ajax zou winnen.![]()
Viel me op dat v.d. Sar eigenlijk nog steeds een aardige keeper is en dat Overmars nog echt een man is voor de vleugel, er zit zelfs nog een aardige sprint in.
Dat Sjaak zijn team zou winnen stond natuurlijk al vast maar 7-5 had wel leuk geweestquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:18 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Het kon dus geen gelijkspel worden? Apart
Hoesen is ook al 22. Echte toppers in de spits zijn op die leeftijd al veel verder.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het zien, van Locadia nog weinig gezien en als hij erin kwam waren dat wedstrijden die al beslist waren, is dan moeilijk om echt te beoordelen. Hoesen wat aardige invalbeurten maar het is nou niet dat ik de nieuwe Van Basten of Kluivert in hem zie al is dat natuurlijk erg hoog gegrepen.
Hij wordt ook wel beter, maar topspitsen als Kluivert, Nistelrooij, Persie en noem nog maar een hele rits (inter)nationaal op, waren op hun 22 echt beter.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:40 schreef Catch22- het volgende:
Wat een kolder. Je ziet dat hij nog steeds onwijze stappen maakt. Niet iedereen staat er op zijn 17e al hoor.
Als buitenspeler kan dat wel, maar als je speelt als hij heb je een sterk fysiek nodig, naast je techniek. Dat komt pas wat later.
Hij wordt ook wel beter, maar topspitsen als Kluivert, Nistelrooij, Persie en noem nog maar ren hele rits (inter)nationaal op, waren op hun 22 echt beter.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:40 schreef Catch22- het volgende:
Wat een kolder. Je ziet dat hij nog steeds onwijze stappen maakt. Niet iedereen staat er op zijn 17e al hoor.
Als buitenspeler kan dat wel, maar als je speelt als hij heb je een sterk fysiek nodig, naast je techniek. Dat komt pas wat later.
Dat idee heb ik nog niet, maar goed dat gaan we zien dit jaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:52 schreef Catch22- het volgende:
Nee oke, dat hij geen RvP level wordt is duidelijk, maar hij kan wel het nivo van Ajax ontstijgen.
Ik hoop dat hij het kan laten zien, maar dat komt wel goed. Denk dat Siggie en Boilesen weer een wedstrijdje ziekenboeg gaan doenquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat idee heb ik nog niet, maar goed dat gaan we zien dit jaar
Eens. Kijk eens naar het verschil in carrière tussen Kluivert en van Nistelrooij. Zijn op de dag af even oud.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:40 schreef Catch22- het volgende:
van nistelrooy beteijfel ik, die had op zn 22e net 1 seizoen Heerenveen achter de rugquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:51 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hij wordt ook wel beter, maar topspitsen als Kluivert, Nistelrooij, Persie en noem nog maar ren hele rits (inter)nationaal op, waren op hun 22 echt beter.
Prima spits en zo, maar geen wereldtopper in spe.
Maar was toen wel al beter als Hoesen nu. Totaal andere tijden, Eredivisie was toen nog veel sterker.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:05 schreef fathank het volgende:
[..]
van nistelrooy beteijfel ik, die had op zn 22e net 1 seizoen Heerenveen achter de rug
Eredivisie was toen niet bepaald het toonbeeld van een sterke competitie. Alleen Ajax sprong er kort daarvoor ver bovenuit. Geef nu maar gewoon toe dat Van Nistelrooij rond die leeftijd ook gewoon in de luwte voetbalde en op dezelfde leeftijd als Hoesen ook gewoon in de eerste divisie speelde.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:25 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Maar was toen wel al beter als Hoesen nu. Totaal andere tijden, Eredivisie was toen nog veel sterker.
Van Nistelrooij was net 22 geworden toen hij aan het eerste seizoen bij PSV begon en was daar direct de grote man en beslissend. Toch wel wat stapjes verder dan Hoesen nu.
twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 04-07-2013 om 11:14:48'Fischer' en 'De Jong' bekijken de training in Oostenrijk. #trainingskamp http://t.co/GdztvWWd1e reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 04-07-2013 om 11:28:57Het is tijd voor het onderdeel krachttraining. Dat levert mooie beelden op. #trainingskamp #ajax http://t.co/NLPwZlygjF reageer retweet
Zonde van nummer 39 op z'n rug.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:18 schreef Godtje het volgende:
Hihalariscche garp!!!
[ afbeelding ]twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 04-07-2013 om 11:14:48'Fischer' en 'De Jong' bekijken de training in Oostenrijk. #trainingskamp http://t.co/GdztvWWd1e reageer retweet
Dat klopt niet al kan je wel zeggen dat hij er ook niet op z'n 18e stondquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Eredivisie was toen niet bepaald het toonbeeld van een sterke competitie. Alleen Ajax sprong er kort daarvoor ver bovenuit. Geef nu maar gewoon toe dat Van Nistelrooij rond die leeftijd ook gewoon in de luwte voetbalde en op dezelfde leeftijd als Hoesen ook gewoon in de eerste divisie speelde.
Ze squaten wel met erg weinig gewicht. Vooral Siggy is toch veel sterker of zijn ze aan het opwarmen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:33 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 04-07-2013 om 11:28:57Het is tijd voor het onderdeel krachttraining. Dat levert mooie beelden op. #trainingskamp #ajax http://t.co/NLPwZlygjF reageer retweet
Derk!![]()
Hangt ook van de snelheid af etc. maar veel is het inderdaad nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:42 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ze squaten wel met erg weinig gewicht. Vooral Siggy is toch veel sterker of zijn ze aan het opwarmen?
Ze trainen niet om gigantische spieren te kweken, tis een training van 2/3 uur ofzo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:42 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ze squaten wel met erg weinig gewicht. Vooral Siggy is toch veel sterker of zijn ze aan het opwarmen?
Zo lang?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ze trainen niet om gigantische spieren te kweken, tis een training van 2/3 uur ofzo.
tussen 20kg en teveel zit nog heel wat ruimtequote:Op donderdag 4 juli 2013 12:04 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Teveel gewicht maakt je alleen maar langzaam
Lijkt mij 20kgquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:21 schreef Seam het volgende:
Zozo 40kg squatten
Mooie techniek ook van Kolby.
ben geen expert, maar de bekende sets waarbij je maar 3x8 kan doen, zijn vooral bedoeld om volume/massa te kweken. Voor veel doeleinden is meer reps doen beter.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:42 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
ja ok maar echte mannen tellen die niet meequote:Op donderdag 4 juli 2013 12:30 schreef Adames het volgende:
[..]
denk 30, 10 kilo per schijf maar ook zo'n stang weegt al snel 10 kilo
wat wil je daar mee zeggenquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja ok maar echte mannen tellen die niet mee
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:33 schreef Kopsterk het volgende:
Danny = baas. Wordt een echte Ajax-spits denk ik.
Vitesse nam de telefoon niet op. Geld is niet het probleem (was ook niet zo met Maher).quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:41 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Van Ginkel voor 5 miljoen naar Chelsea. Dat had Ajax toch ook wel kunnen betalen?
Als ze de telefoon hadden opgenomen wel ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:41 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Van Ginkel voor 5 miljoen naar Chelsea. Dat had Ajax toch ook wel kunnen betalen?
Makkelijk, maar Vitesse wou v Ginkel niet aan Ajax verkopen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:41 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Vitesse wilde niet meewerken bij Ajax en bij die 5 miljoen zitten ook nog wel wat verborgen voordelen voor Vitesse.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:41 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Daarom, mooie witwas operatiequote:Op donderdag 4 juli 2013 12:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Vitesse wilde niet meewerken bij Ajax en bij die 5 miljoen zitten ook nog wel wat verborgen voordelen voor Vitesse.
Dit inderdaad. Niet alles in deze deel is openbaar. Vitesse had Ajax (als er iemand op kantoor was geweest die geautoriseerd was om de telefoon op te nemen) minimaal het dubbele gevraagd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Vitesse wilde niet meewerken bij Ajax en bij die 5 miljoen zitten ook nog wel wat verborgen voordelen voor Vitesse.
Stang weegt normaal 20 kilo, en dat lijken op gewichten van 15 of 20 kilo kan het niet goed zien. Dus in totaal is het 60 of 50.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:30 schreef Adames het volgende:
[..]
denk 30, 10 kilo per schijf maar ook zo'n stang weegt al snel 10 kilo
Beste voetballer die Feyenoord ooit gehad heeft, die Cruijff. Zijn ze vast heel trots op.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:48 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee man, maar goed doet er niet toequote:Op donderdag 4 juli 2013 12:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Stang weegt normaal 20 kilo, en dat lijken op gewichten van 15 of 20 kilo kan het niet goed zien. Dus in totaal is het 60 of 50.
Daarom had ik hem liever naar Ajax zien gaan. Ik zie liever de concurrent sterker worden, dan de competitie verzwakken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:50 schreef Tarado het volgende:
Toch wel jammer dat zo'n jongen die net boven het maaiveld uitsteekt alweer de competitie verlaat
mee eensquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:52 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Daarom had ik hem liever naar Ajax zien gaan. Ik zie liever de concurrent sterker worden, dan de competitie verzwakken.
Daarom ook vrede met de Bazoer deal. Kut voor mijn club, maar liever dit dan weer een talent verliezen aan de PL die op 22 leeftijd terugkomt en in 5 jaar niets beter is geworden.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:04 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Teveel gewicht maakt je alleen maar langzaam
product van de jeugdopleidingquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:56 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
90-91. Geen wedstrijden in het eerste.
Ziet er niet uit als een olympic bar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja wel dus, een normale barbell voor een squat weegt 20 kilo.
Jij ziet het anders maar lijkt mij 30kg hooguit 40 inclusief stang wat Siggy heeft en Siem zeker niet meer dan 30 inclusief stang.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja wel dus, een normale barbell voor een squat weegt 20 kilo.
Klopt wel. Althans op langere afstanden en als conditie relevant is in de sport. Daarom zijn sprinters ook gespierder dan marathonlopers. Voetballers zitten daar idealiter tussenin.quote:
Zit een kern van waarheid in. Maar zo zwart-wit is het niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:02 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Klopt wel. Althans op langere afstanden en als conditie relevant is in de sport. Daarom zijn sprinters ook gespierder dan marathonlopers. Voetballers zitten daar idealiter tussenin.
Meer als genoeg als je geen bodybuilder-look nastreeft. Teveel voor cardio, genoeg voor spieronderhoud.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij ziet het anders maar lijkt mij 30kg hooguit 40 inclusief stang wat Siggy heeft en Siem zeker niet meer dan 30 inclusief stang.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:04 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Meer als genoeg als je geen bodybuilder-look nastreeft. Teveel voor cardio, genoeg voor spieronderhoud.
We kennen hun schema ook niet. Misschien trainen ze op een ander tijdstip van de dag met ander gewicht.
Ik heb er ook verder geen problemen mee want het gaat natuurlijk om het hele programmaquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:04 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Meer als genoeg als je geen bodybuilder-look nastreeft. Teveel voor cardio, genoeg voor spieronderhoud.
We kennen hun schema ook niet. Misschien trainen ze op een ander tijdstip van de dag met ander gewicht.
Barry Hulshoff lijkt wel een alien op die fotoquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:48 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de sprint misschien, kijk maar naar een Depay. Die zou sneller zijn met minder spieren in zijn borstkas. Ligt ook aan je positie op het veld en speelstijl.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:02 schreef 16meter het volgende:
Voorbeelden genoeg van fysiek sterke voetballers die ook uitblinken qua loopvermogen.
Kom vechten dan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een onzin, ga je maar snel verdiepen in die dingen voordat je onzin gaat verkondigen.
Het is ook raar dat het een sportschool heet. Ze doen daar nauwelijks aan sport. Dat is in elk geval niet de hoofdactiviteit. Kan beter trainingschool of sportondersteunendeschool heten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:08 schreef Seam het volgende:
Haha al die valse profeten hier die zelf nooit in de sportschool komen
Dat is ook weer onzinquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is ook raar dat het een sportschool heet. Ze doen daar nauwelijks aan sport. Dat is in elk geval niet de hoofdactiviteit. Kan beter trainingschool of sportondersteunendeschool heten.
Laat gaan mattie, ze weten niks.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een onzin, ga je maar snel verdiepen in die dingen voordat je onzin gaat verkondigen.
Die zit dan ook elke dag in het krachthonk, zo'n mentaliteit zie je niet vaak.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:33 schreef Tarado het volgende:
Beste voorbeeld is nog Cristiano Ronaldo, je denkt toch niet die zo'n lichaam heeft van alleen trainen met de bal? Hij is nog bloedje snel ook
En deed je dat dan 150x? Nogmaals, je kunt er weinig van zeggen omdat je het programma niet kent. Maar als je 30 of 40 kilo aan het liften bent, dan ben je geen bodybuild-lijf aan het creëren. Dat is gewoon onderdeel van een cardio-programma of spieronderhoud. Kan goed dat ze met 40 kilo beginnen en dan opbouwen. Met 40 kilo bouw je in ieder geval geen Depay-lijf.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:58 schreef Smoofie het volgende:
En erwt , ik ben alles behalve bosybuilder maar voor mn blessure en stop van 2 maanden squatte ik 120.
Nee. Die willen hem niet meer. Ze hebben de scoutingsrapporten gevonden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:06 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe zit het nou met het vertrek van Eriksen? Gaat hij wel of niet naar Dortmund?
Y nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:05 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
En deed je dat dan 150x? Nogmaals, je kunt er weinig van zeggen omdat je het programma niet kent. Maar als je 30 of 40 kilo aan het liften bent, dan ben je geen bodybuild-lijf aan het creëren. Dat is gewoon onderdeel van een cardio-programma of spieronderhoud. Kan goed dat ze met 40 kilo beginnen en dan opbouwen. Met 40 kilo bouw je in ieder geval geen Depay-lijf.
y niet , vooral laag vwt percentage. Cardio is 15-20 herhalingen x 4. Een wielrenner bij kan dat vast wel met 120quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:05 schreef Knalerkwtje het volgende:
[..]
En deed je dat dan 150x? Nogmaals, je kunt er weinig van zeggen omdat je het programma niet kent. Maar als je 30 of 40 kilo aan het liften bent, dan ben je geen bodybuild-lijf aan het creëren. Dat is gewoon onderdeel van een cardio-programma of spieronderhoud. Kan goed dat ze met 40 kilo beginnen en dan opbouwen. Met 40 kilo bouw je in ieder geval geen Depay-lijf.
Haha.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:07 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee. Die willen hem niet meer. Ze hebben de scoutingsrapporten gevonden.
Nee het is meer zo dat ze denken dat ze de vervanging van Gotze binnenshuis kunnen vinden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:07 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee. Die willen hem niet meer. Ze hebben de scoutingsrapporten gevonden.
Zou mooi zijn maar 3 september is nog ver wegquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:58 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Volgens mij blijft iedereen gewoon bij Ajax. Zou mooi zijn als we contracten van Eriksen, De Jong en Alderweireld kunnen verlengen.
Eriksen is ook bij lange na niet van het niveau om Gotze te vervangen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee het is meer zo dat ze denken dat ze de vervanging van Gotze binnenshuis kunnen vinden.
Hij zal best op een lijstje staan maar niet bovenaanquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eriksen is ook bij lange na niet van het niveau om Gotze te vervangen.
Huntelaar was echt ripped bij Milan en er is niets meer van overquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:12 schreef Godtje het volgende:
Kijk nou die huntelaar heeft helemaal geen gewichten! Mietje!
Daarom weet hij de top niet te halen!![]()
[ afbeelding ]
Komt voornamelijk omdat het gewoon een matige spits is. Of hap ik nuquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:12 schreef Godtje het volgende:
Kijk nou die huntelaar heeft helemaal geen gewichten! Mietje!
Daarom weet hij de top niet te halen!![]()
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op donderdag 4 juli 2013 17:15 schreef Dven het volgende:
Wat een homogesprekken over gewichtjes tillen zeg. Goede grutjes
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Echt he![]()
Ik squat 250 maar zit hier ook niet op te scheppen.
Idd tis nog 2 maanden. Net begonnen de transfer periode.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou mooi zijn maar 3 september is nog ver weg
Daar kunnen we pas echt achter komen wanneer hij daadwerkelijk de stap maakt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eriksen is ook bij lange na niet van het niveau om Gotze te vervangen.
Jijquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Echt he![]()
Ik squat 250 maar zit hier ook niet op te scheppen.
HAHAHAHAAHHA GOEIEN GARPJE DIE ZAG NIEMAND AANKOMEN HAHAquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Derk schijnt eruit gevallen te zijn.
Bedankt dat je de grap zo waardeert. Dit zal ik noteren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
HAHAHAHAAHHA GOEIEN GARPJE DIE ZAG NIEMAND AANKOMEN HAHA
Ja, wellicht kan Enoh ook wel mee met Real Madrid. Maar daar komen we pas achter als hij ooit de kans krijgt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Daar kunnen we pas echt achter komen wanneer hij daadwerkelijk de stap maakt.
Niets ernstigs, in februari weer fit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je optimisme is inspirerend.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Daar kunnen we pas echt achter komen wanneer hij daadwerkelijk de stap maakt.
14quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:09 schreef henk3412 het volgende:
welke rugnummer heeft of krijgt fischer ivm shirt bedrukken?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://ajax.bbvms.com/view/default/2190587.html
ik moest lachenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
Op de training draagt hij nummer 7, die nummers zijn alleen nog niet definitief.quote:
Buiten dat is rugnummer 14 buiten gebruik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op de training draagt hij nummer 7, die nummers zijn alleen nog niet definitief.
Zie; http://www.ajaxlife.nl/up(...)ggen-over-rugnummers
Vind ik zo'n onzin maar Cruijff zelf ook geloof ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Buiten dat is rugnummer 14 buiten gebruik.
Cruijff zei dat de beste speler dan maar 14 zou moeten krijgenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik zo'n onzin maar Cruijff zelf ook geloof ik
Idemquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik zo'n onzin maar Cruijff zelf ook geloof ik
Inderdaad een beter eerbetoonquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Cruijff zei dat de beste speler dan maar 14 zou moeten krijgen
Ik vind eigenlijk zo'n eerbetoon al wat onzinnig. Geef hem een standbeeld of zo, maar dit vind ik nergens op slaan.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:44 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk zo'n eerbetoon al wat onzinnig. Geef hem een standbeeld of zo, maar dit vind ik nergens op slaan.
Zeker niet voor een speler die vanwege een salarisconflict bij de aartsrivaal gaat ballen.
Alsof er ook maar enige sprake is van een samenwerkingsverband tussen Ajax en Barcelona?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:52 schreef TIM-846 het volgende:
Ik hoef Krikic niet bij Ajax te zien. Maar het zou een redelijk debiel 'Samenwerkingsverband' zijn als Barcelona meewerkt aan het versterken van Ajax grootste concurrent.
Wordt toch regelmatig gesuggereerd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Alsof er ook maar enige sprake is van een samenwerkingsverband tussen Ajax en Barcelona?Gelukkig niet zeg.
Nogal een groot verschil tussen iets dat gesuggereerd wordt en ook daadwerkelijk is. Er is geen enkele samenwerking tussen Ajax en Barcelona. Dat ze al tientallen jaren goed met elkaar overweg kunnen staat daar verder los van.quote:
Hoe de fuck denk jij dat het een samenwerkingsverband isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:52 schreef TIM-846 het volgende:
Ik hoef Krikic niet bij Ajax te zien. Maar het zou een redelijk debiel 'Samenwerkingsverband' zijn als Barcelona meewerkt aan het versterken van Ajax grootste concurrent.
Bojanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe de fuck denk jij dat het een samenwerkingsverband is. Overmars & de Boer hebben banden met Barça, niets meer niets minder.
Zou Bojan wel bij Ajax willen zien, zit nog erg veel potentie in. Alleen jammer dat het er voor als nog niet uit is gekomen.
Fischer - Hoesen - Bojan![]()
Die is echt wel goed genoeg voor Ajax hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:41 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Mislukt bij Barcelona, mislukt bij Roma. Leuk spelertje maar niet voor Ajax
Wel terecht dat hij daar not amused over is. Was echt een domme actie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:22 schreef tong80 het volgende:
Michael Laudrup heeft weinig begrip voor de advertentie die Ajax onlangs in de krant zette om hem op te sporen voor een naheffing van de belastingdienst. In de advertentie stond ook vermeld dat Laudrup zonder bekende woon- of verblijfplaats was. 'Ik ben dan ook slechts manager in de grootste voetbalcompetitie van de wereld. Misschien wisten ze dat niet...', zegt de Deense manager van Swansea City van vrijdag in De Telegraaf. .
De oud-speler van Ajax overlegt nog met zijn advocaat, of hij op 29 augustus gehoor geeft aan de oproep om voor de rechtbank te verschijnen. 'Het is ongelooflijk. Een zaak van twaalf jaar geleden. Ajax heeft in ieder geval enorm veel publiciteit gehad. Maar ze hadden me ook gewoon even kunnen bellen. Op het moment dat je met zoiets geconfronteerd wordt, irriteert het.'
Laudrup bereidt zich met zijn ploeg in Nederland voor op het nieuwe seizoen.
zal altijd beter zijn dan Boerrigterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:00 schreef Omega het volgende:
[..]
Wel terecht dat hij daar not amused over is. Was echt een domme actie.
Ik zou Bojan wel willen zien, Ondanks dat hij "mislukt" is bij Barca en Milan, hij zou wel eens een positieve verassing kunnen zijn.
Misschien dat David Endt daarom een andere functie krijgt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:00 schreef Omega het volgende:
[..]
Wel terecht dat hij daar not amused over is. Was echt een domme actie.
Bergkamp mislukte bij Inter Milaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:00 schreef Omega het volgende:
Ik zou Bojan wel willen zien, Ondanks dat hij "mislukt" is bij Barca en Milan, hij zou wel eens een positieve verassing kunnen zijn.
Dat je uit je urn opstaat ? Dat je uit de as verrijst.quote:
Bojan is helemaal geen buitenspeler man. Gewoon een spits die redelijk goed in de 16 is maar verder helemaal niet bijzonder is. Heeft geen passeerbeweging.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe de fuck denk jij dat het een samenwerkingsverband is. Overmars & de Boer hebben banden met Barça, niets meer niets minder.
Zou Bojan wel bij Ajax willen zien, zit nog erg veel potentie in. Alleen jammer dat het er voor als nog niet uit is gekomen.
Fischer - Hoesen - Bojan![]()
Die had Beckham ook nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Bojan is helemaal geen buitenspeler man. Gewoon een spits die redelijk goed in de 16 is maar verder helemaal niet bijzonder is. Heeft geen passeerbeweging.
Die had dat ook niet nodig met zijn trap. Ik hoop dat hij iig niet naar Ajax komt.quote:
Als middenvelder minder belangrijk om dat niet te hebben.quote:
Ik denk dat hij bij Ajax echt wel van meerwaarde kan zijn maar we zien wel of hij komtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die had dat ook niet nodig met zijn trap. Ik hoop dat hij iig niet naar Ajax komt.
Wie mag er van jou dan wel naar komen? Je kunt ook doorslaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die had dat ook niet nodig met zijn trap. Ik hoop dat hij iig niet naar Ajax komt.
Ik zou je niet echt een geschikte haalbare rechtsbuiten kunnen opnoemen. Ik hoop dat Meleg onze Tadic wordt, dan ben ik dik tevreden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wie mag er van jou dan wel naar komen? Je kunt ook doorslaan.
Technogym spul. Schijven van 10 kg, en de barbell weegt 10,8 kg (als het een technogym barbell is). 30 kg dus.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Stang weegt normaal 20 kilo, en dat lijken op gewichten van 15 of 20 kilo kan het niet goed zien. Dus in totaal is het 60 of 50.
Meleg is nog geen materiaal om mee aan te komen in de Cl. Je moet iemand hebben die er direct staat..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zou je niet echt een geschikte haalbare rechtsbuiten kunnen opnoemen. Ik hoop dat Meleg onze Tadic wordt, dan ben ik dik tevreden.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Meleg is nog geen materiaal om mee aan te komen in de Cl. Je moet iemand hebben die er direct staat..
Scheelt een paar miljoen euro ja. Daarbij hebben we geen goede rechtsbuiten en wel goede middenveldersquote:
Geef mij ook zo een glazen bolquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Meleg is nog geen materiaal om mee aan te komen in de Cl. Je moet iemand hebben die er direct staat..
Wie weet staat hij er wel direct. Ik laat mij iig graag verrassen. Bojan heeft al jaren niets gepresteerd. Overhyped tot de max en zal zeker niet goedkoop zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee spits, lijkt me ook allemaal lulkoek.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:33 schreef Reemi het volgende:
Bojan lijkt me ook eigenlijk helemaal geen rechtsbuiten...
grote onzin.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:45 schreef ejfaar het volgende:
Volgens de nieuwste geruchten vanaf De Toekomst gaat Van der Vaart deze zomer terugkeren bij Ajax
quote:Van der Vaart wil carrière afsluiten bij HSV
Rafael van der Vaart heeft het zo naar zin in Hamburg dat hij zijn carrière graag bij HSV zou afsluiten. De dertigjarige middenvelder denkt dat hij met zijn huidige werkgever weer kan doorstoten naar de top van Duitsland.
Van der Vaart keerde afgelopen zomer terug bij HSV en loodste de club vanuit de degradatiezone terug naar de subtop van de Bundesliga. Hoewel de voormalige Duitse topclub met grote financiële problemen kampt, is de Heemskerker van plan om nog jaren in Hamburg te blijven.
''HSV is een club die thuishoort in de top van Duitsland. Zo lang ik hier speel, zal ik mij daar voor honderd procent voor inzetten. Het liefste zou ik hier mijn carrière afsluiten en niet vertrekken'', zegt Van der Vaart tegen Bild.
Hoewel de 105-voudig international vorig seizoen 27 duels in actie kwam voor Hamburger SV en vijf doelpunten maakte, kreeg hij de nodige kritiek te verwerken.
''Ik begrijp het als mensen niet helemaal tevreden over mij zijn. Dat ben ik namelijk ook niet. Ik moet nog veel beter spelen.''
Van der Vaart is de voorbereiding met HSV op het nieuwe seizoen net gestart, maar was afgelopen woensdag ook aanwezig tijdens de jubileumwedstrijd van Sjaak Swart. De middenvelder scoorde driemaal en vond het een grote eer dat hij met Johan Cruijff op één veld stond.
''Samen met een legende zoals Cruijff in een team spelen. Dat was één van de hoogtepunten van mijn loopbaan.''
Volg al het transfernieuws in Transfertumult
Lees al het transfernieuws op het katern transferperikelen
Bron: nu.nl
bron?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:53 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hsv wil hem kwijt, ondanks dat hij wil blijven.
zal wel geld zijn dan, dus ook moeilijk voor Ajax.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:53 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hsv wil hem kwijt, ondanks dat hij wil blijven.
Dat is waar, maar Ajax schijnt voor hem een uitzondering te willen maken mbt salarisplafondquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:00 schreef Adames het volgende:
[..]
zal wel geld zijn dan, dus ook moeilijk voor Ajax.
Dan nog komt Ajax niet in de buurt qua salaris.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:00 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Ajax schijnt voor hem een uitzondering te willen maken mbt salarisplafond
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens bronnen op de toekomst is er een kans dat Lionel Messi aan Ajax wordt verhuurd!!!!!!1!!1!1!!!!!!!!!!1!!!
We zullen het zienquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog komt Ajax niet in de buurt qua salaris.
Die past niet in het systeemquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens bronnen op de toekomst is er een kans dat Lionel Messi aan Ajax wordt verhuurd!!!!!!1!!1!1!!!!!!!!!!1!!!
Zo, maak jij je even belachelijk. Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Ik denk dat iemand je in het ootje neemt. Of jij ons, dat kan ook natuurlijk.quote:
Blijf dat maar denkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:20 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Zo, maak jij je even belachelijk. Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Ik denk dat iemand je in het ootje neemt. Of jij ons, dat kan ook natuurlijk.
ben je weer in een vervelende bui vandaag omdat je van je moeder vroeg het bed uit moest?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:24 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Binnen twee weken dus hè? En wat ga je doen als het dan niet gebeurt? Een kutsmoes bedenken?
Ga lekker naar het psvtopic fappen op Maher ofzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:24 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Binnen twee weken dus hè? En wat ga je doen als het dan niet gebeurt? Een kutsmoes bedenken?
Mijn moederquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:26 schreef Adames het volgende:
[..]
ben je weer in een vervelende bui vandaag omdat je van je moeder vroeg het bed uit moest?
quote:Ajax heeft in hoofdlijnen overeenstemming bereikt met FC Utrecht en Mike van der Hoorn over zijn overgang naar Ajax. Het akkoord is onder voorbehoud van de medische keuring en de vervulling van een aantal administratieve voorwaarden. De verdediger tekent daarna een contract dat direct ingaat en een looptijd heeft van vier seizoenen, tot en met 30 juni 2017.
Van der Hoorn werd op 15 oktober 1992 geboren in Almere. Hij doorliep de jeugdopleiding van FC Utrecht en debuteerde op 15 mei 2011 in het eerste elftal. Sindsdien zit hij bij de A-selectie. Van der Hoorn is tevens jeugdinternational, hij maakte deel uit van de selectie van Jong Oranje, die deze zomer deelnam aan het Europees Kampioenschap in Israël.
Als 8 miljoen de max. is met een salaris een miljoen, dan gaat je dat niet lukkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |