SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door j0rdiiii op 03-07-2013 22:29:46 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verhaal in de VI over de jeugd.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:47 schreef j0rdiiii het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verhaal in de VI over de jeugd.Thx!
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
Die gaat heel snel naar het eerste en goed ook, alla Fischer.quote:
Die is toch 16 nu? Wel leuk dat er dan aanvallers uit de eigen jeugd komenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die gaat heel snel naar het eerste en goed ook, alla Fischer.
Als er geen echte goeie versterking te vinden is moeten ze maar lekker met Meleg, Sana enzovoort daar spelen.
Eh, bijna volgens mij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is toch 16 nu? Wel leuk dat er dan aanvallers uit de eigen jeugd komen
http://www.ajaxshowtime.c(...)ige-verbintenis.htmlquote:Karlsson tekent snel driejarige verbintenis
Ottar Magnus Karlsson (16) zal hoogstwaarschijnlijk volgende week een driejarig contract tekenen bij Ajax. Zaakwaarnemer Jerry de Koning laat aan Ajax Showtime weten dat drukke ouders de reden zijn dat het officiële moment nog even werd uitgesteld.
Eind april meldde De Telegraaf namelijk al dat Karlsson op weg was naar Ajax. De IJslandse spits had twee stages achter de rug en bij Ajax waren ze unaniem. De Koning verklaarde toen ook al dat er een contract klaar lag, maar destijds moest Karlsson daar eerst nog over nadenken. Na een rondleiding op De Toekomst vertrok de lange aanvaller weer naar zijn club in IJsland: Vikingur.
Tegenover Ajax Showtime verklaart De Koning nu dat het contract nu echt dichtbij is. 'Hij moet nog officieel tekenen. Zijn ouders zijn druk dus dit zal hoogstwaarschijnlijk volgende week gebeuren. Die kans is groot want alles is verder rond en er rest alleen nog een medische keuring', aldus de belangenbehartiger.
De Koning gaat er vanuit dat Karlsson komend seizoen in A1 of A2 uit zal komen. Wat betreft de toekomst, daar is hij heel duidelijk in. 'Het is nog niet bekend in welk team hij precies komt aangezien A1 en A2 gezamenlijk trainen. Hij zal zich moeten bewijzen, maar een buitenlander wordt natuurlijk gehaald om het eerste te halen. Hij is groot, maar wel snel en mobiel.'
Lijkt ook op Robben qua speelstijl las ik overal. Maar ik heb hem ook zien spelen op dat Aegon Future Cup (?). Zou wel tof zijn als hij doorbreektquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eh, bijna volgens mij.
Maar zoals in dat artikel al staat is het misschien wel de beste aangekochte jongen. Kwestie van fysiek klaarmaken en dan staat hij er.
Eerst zien, dan geloven. Zijn al teveel talenten als 'top' binnengekomen en weinig van gezien, zoals Eriksen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eh, bijna volgens mij.
Maar zoals in dat artikel al staat is het misschien wel de beste aangekochte jongen. Kwestie van fysiek klaarmaken en dan staat hij er.
[..]
http://www.ajaxshowtime.c(...)ige-verbintenis.html
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:18 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Zijn al teveel talenten als 'top' binnengekomen en weinig van gezien, zoals Eriksen bijvoorbeeld
Eriksen heeft echt niets laten zienquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:18 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Zijn al teveel talenten als 'top' binnengekomen en weinig van gezien, zoals Eriksen bijvoorbeeld
Dit is een grapje neem ik aan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:18 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Was je erheen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Raffie leek best fit maar nu weet ik niet of dat kwam doordat hij op het veld stond met veteranen of dat hij werkelijk fit was
Was toch in het Olympische stadion? Meer staat er niet eens meer (hihiquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja altijd mooi om die legendes van Ajax aan het werk te zien. Zeker in de prachtige Meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |