Ah ok. Mijn eerste (waar ik heenging) was bij het Amsterdam Tournement volgens mij. Met Chelsea, Barca en nog 1.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik volgde het gewoon niet. Mijn vader keek nou ook niet bepaald veel voetbal enzo. Toen speelde ik liever buiten enzo. De eerste wedstrijd die ik echt heb gezien van Ajax was in Brugge met de CL volgens mij.
Mijne ook. Eerste keer dat ik Ajax bewust kampioen heb zien worden. Na al die kutjarenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Toen Ajax in 2011 kampioen werd dat is mijn grootste Ajax geluk
Mijn eerste Ajax wedstrijd in de Arena was in 2006 tegen PSV. Toen PSV op een gluiperige manier won door een goal van Simonsquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:57 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ah ok. Mijn eerste (waar ik heenging) was bij het Amsterdam Tournement volgens mij. Met Chelsea, Barca en nog 1.
Daar ben ik geweest. Was gezellig haha. Maar wel koud en we verloren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik volgde het gewoon niet. Mijn vader keek nou ook niet bepaald veel voetbal enzo. Toen speelde ik liever buiten enzo. De eerste wedstrijd die ik echt heb gezien van Ajax was in Brugge met de CL volgens mij.
Jep bekerfinale in 2009.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Bestaat er bij jou ook zoiets als Heerenveen geluk?
Ja herinner me nog dat het veld bevroren was enzo. Toen speelde Zlatan nog bij Ajaxquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:57 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Daar ben ik geweest. Was gezellig haha. Maar wel koud en we verloren.
Thuiswedstrijd was toen helemaal prachtig. Leek wel een wildwestshow de hele dag in de stad. Wat een bende. En uiteraard gewonnen van die Belgen door twee goals van Sonck.
Toen durfde je nog wel uit je huis te komenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn eerste Ajax wedstrijd in de Arena was in 2006 tegen PSV. Toen PSV op een gluiperige manier won door een goal van Simons
Laat die man lekker op zijn 75e, johquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef koemleit het volgende:
Totaal niet serieus te nemen die Sjaak Swart.. Doet net alsof ie nog op een niveau voetbalt van heb ik jou daar.. terwijl hij een beetje verloren over het veld hobbelt en de rest langs hem heen rent..
Nog steeds wel hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen durfde je nog wel uit je huis te komen?
Het lijkt me ondanks dat het een icoon is wel iemand die heel lastig wordt naarmate hij ouder wordt... zo'n wijsneuzerige bejaarde zeg maarquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef koemleit het volgende:
Totaal niet serieus te nemen die Sjaak Swart.. Doet net alsof ie nog op een niveau voetbalt van heb ik jou daar.. terwijl hij een beetje verloren over het veld hobbelt en de rest langs hem heen rent..
Hoeveel mannen van 75 zie je nog regelmatig voetballen? Ik zie ze niet zo vaakquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef koemleit het volgende:
Ja hij zal vast gedacht hebben dat iedereen dit zag als een CL finale. Nee jij hebt er kijk op.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef koemleit het volgende:
Moet ik ook doen, in een zwak moment gehaptquote:
Frankquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:59 schreef stoeltafel het volgende:
Mooi stuk http://www.ajaxlife.nl/blog/boetseren
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:39 schreef Sala-adin het volgende:
Kan ik ergens een samenvatting van Swart zijn wedstrijd checken?
Die wedstrijd van de D-tjesquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben toen naar de afscheidswedstrijd van Edwin van der Sar geweest, 3 mooie wedstrijden gezien toen.
Ja Ajax D1 tegen United D1quote:
De D1 die Man United compleet wegspeelde met het Ajax-spelquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja Ajax D1 tegen United D1![]()
Heb ook ooit Ajax D's zien voetballen tegen Chelsea dat was voor de we oefenwedstrijd Ajax - Chelsea paar jaar terug, ook geweldig!
Jammer dat ik dat nooit heb meegemaakt. Alleen de Arena dus, wat gewoon een commerciële bende is. Al keek ik daar ook wel mijn ogen uit toen ik daar voor het eerst kwam, best grootquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:56 schreef Triptamine2 het volgende:
De eerste keer Ajax was het seizoen voor de beroemde CL finale van 95. Ik was een klein mannetje en aan de hand van pa mocht ik mee naar de MeerIk keek mijn ogen uit. De spelers, de volle tribunes, de geur van het stadion en het gekraak dat het gebouw had. Heerlijk. Ik weet niets meer van de wedstrijd(tegenstander? no clue), behalve dan dat Litmanen meedeed, ik was namelijk totaal idolaat van Jari(ik sta ook nog op een foto met hem, als +- 5 jarig knulletje).
Op een of andere manier kan ik de goal van Kluivert in de Finale me wel herinneren, maar dat is denk ik meer omdat ik pa nooit zo gek heb zien doen als doen. Wat een indruk maakte dat, dat een man zo blij kon zijn om een puntertje. Al die kerels eigenlijk, want ze vielen elkaar in de armen en juichte als kinderenPas later realiseerde ik me waarom hij zo blij was.
Maar vooral dat eerste, die dag in de Meer, dat heeft me een Ajacied gemaakt. Dat gevoel wat in dat stadion hing, heb ik nooit meer ergens gevoeld. Wat een apart iets was dat, zelfs voor een kind.
En waarom de neuk hebben ze dat stadion gesloopt?
De ArenA is een prima stadion, vooral toen ik er de 30e mocht meemaken(en dat voor iemand die 2/3 keer in het seizoen gaatquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat nooit heb meegemaakt. Alleen de Arena dus, wat gewoon een commerciële bende is. Al keek ik daar ook wel mijn ogen uit toen ik daar voor het eerst kwam, best groot
Ik was 13 toen ik voor het eerst in de Arena kwam. En ik vond het wel groot en was wel bijzonder om mee te maken natuurlijk. Maar ik kan het niet vergelijkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:02 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
De ArenA is een prima stadion, vooral toen ik er de 30e mocht meemaken(en dat voor iemand die 2/3 keer in het seizoen gaat) is het voor mij in aanzien gestegen.
Maar geloof me, dat gevoel in de meer, en de verbondenheid die zelfs een 5 jarig knulletje voelde toen ie daar liep was overweldigend. Misschien hebben kinderen van nu dat ook met de Arena, dat weet ik niet, maar de Meer is toch wel net even iets, eh.., meer?
quote:
Wat vond je hiervanquote:De Zuid-Afrikaan heeft net de bal verspeeld omdat hij zelf de verkeerde keuze maakte. De trainer snapt er niets van. Zijn stem slaat ervan over. Even later nog een keer. Viel de term 'kutbal' nou wel of niet?
gaat hopelijk volgend jaar naar de A2. Stak met dat toernooitje op de toekomst met 2 koppen boven de rest uit qua techniek.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die gaat heel snel naar het eerste en goed ook, alla Fischer.
Als er geen echte goeie versterking te vinden is moeten ze maar lekker met Meleg, Sana enzovoort daar spelen.
Dat is idd jammer voor wie er niet bij was. Wat een dag was dat, niet normaal, en die ontlading, dat feest, na het feest weer de stad in voor nog een feest, en daarna after 1, en after 2. Die dag staat zo helder voor de geestquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ik de 30e niet heb mee kunnen maken
Ik keek het wel op TVquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:24 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat is idd jammer voor wie er niet bij was. Wat een dag was dat, niet normaal, en die ontlading, dat feest, na het feest weer de stad in voor nog een feest, en daarna after 1, en after 2. Die dag staat zo helder voor de geest
Ben je wel eens naar een belangrijke wedstrijd geweest?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek het wel op TV. Was wel fucking blij enzo. Maar was dus niet in het stadion.
Jahoor. Ajax-PSV, Ajax-AZ, Ajax-Feyenoord. JC-schaal vorig jaar (Oké niet echt belangrijk) en vorig jaar tegen Dortmund in de CL. Wil wel vaker gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben je wel eens naar een belangrijke wedstrijd geweest?
Dat zijn toch de mooiere wedstrijden vroeger ging ik naar bijna alle wedstrijden uit en thuis maar dat is voor mij geen optie meer helaasquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jahoor. Ajax-PSV, Ajax-AZ, Ajax-Feyenoord. JC-schaal vorig jaar (Oké niet echt belangrijk) en vorig jaar tegen Dortmund in de CL. Wil wel vaker gaan.
Ja alleen breng ik geen geluk helaasquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zijn toch de mooiere wedstrijden vroeger ging ik naar bijna alle wedstrijden uit en thuis maar dat is voor mij geen optie meer helaas
Niet meer gaan dan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja alleen breng ik geen geluk helaasAlleen van Vitesse en NAC werd gewonnen toen ik er bij was. Voor de rest gelijke spelen of nederlagen.
Parkeren is goed te doen wachten achteraf is afschuwelijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:58 schreef Ferdii het volgende:
komen er tegenwoordig nog mensen met de auto naar de arena? hoe is dat tegenwoordig te doen kwa parkeren en wachten achteraf om de garage uit te komen?
Ik heb met mijn vader wel eens een uur moeten wachten in de auto om het parkeerterrein af te komen. Met mijn zwager ging dat een stuk sneller toen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:58 schreef Ferdii het volgende:
komen er tegenwoordig nog mensen met de auto naar de arena? hoe is dat tegenwoordig te doen kwa parkeren en wachten achteraf om de garage uit te komen?
Ik denk dat ze hem even laten acclimatiseren in de B1 en dan gelijk door naar de A1.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gaat hopelijk volgend jaar naar de A2. Stak met dat toernooitje op de toekomst met 2 koppen boven de rest uit qua techniek.
Zal ik een seizoenskaart voor je kopen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja alleen breng ik geen geluk helaasAlleen van Vitesse en NAC werd gewonnen toen ik er bij was. Voor de rest gelijke spelen of nederlagen.
Dan moet je niet in de ArenA parkeren. Sta dichtbij en sta nooit na een wedstrijd te wachten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Parkeren is goed te doen wachten achteraf is afschuwelijk
quote:Volgens het Algemeen Dagblad hebben FC Utrecht, Roda JC Kerkrade en RKC Waalwijk laten weten dat zij Hoesen graag wilden inlijven. Ajax heeft de geïnteresseerde clubs echter laten weten dat er van een transfer geen sprake kan zijn: de club wil Hoesen zelfs niet verhuren. De spits moet ook volgend seizoen de concurrentiestrijd aangaan met Sigthórsson.
Ik zat het ook met verbazing te lezen. Ik vind overigens wel dat hij komend seizoen veel moet spelen. Behoorlijk wat talent, maar moet nog veel leren. Maar met het blessure verleden van Siggy moet je ook wel wat achter de hand houden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
denken dat hoesen te koop of te huur is
Ben ook wel beneieuwd hoe die 2 zich gaan ontwikkelen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:13 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik zat het ook met verbazing te lezen. Ik vind overigens wel dat hij komend seizoen veel moet spelen. Behoorlijk wat talent, maar moet nog veel leren. Maar met het blessure verleden van Siggy moet je ook wel wat achter de hand houden.
Over een paar jaar samen met Locadia vechten om de spits positie in oranje. 2 totaal andere voetballers natuurlijk, maar op dit moment wel in dezelfde fase van ontwikkeling. Hoesen technisch stukken verder, Locadia wat fysieker en koeler. Oogt ook wat volwassener, maar dat is alleen mijn mening misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |