Ah ok. Mijn eerste (waar ik heenging) was bij het Amsterdam Tournement volgens mij. Met Chelsea, Barca en nog 1.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik volgde het gewoon niet. Mijn vader keek nou ook niet bepaald veel voetbal enzo. Toen speelde ik liever buiten enzo. De eerste wedstrijd die ik echt heb gezien van Ajax was in Brugge met de CL volgens mij.
Mijne ook. Eerste keer dat ik Ajax bewust kampioen heb zien worden. Na al die kutjarenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Toen Ajax in 2011 kampioen werd dat is mijn grootste Ajax geluk
Mijn eerste Ajax wedstrijd in de Arena was in 2006 tegen PSV. Toen PSV op een gluiperige manier won door een goal van Simonsquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:57 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ah ok. Mijn eerste (waar ik heenging) was bij het Amsterdam Tournement volgens mij. Met Chelsea, Barca en nog 1.
Daar ben ik geweest. Was gezellig haha. Maar wel koud en we verloren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik volgde het gewoon niet. Mijn vader keek nou ook niet bepaald veel voetbal enzo. Toen speelde ik liever buiten enzo. De eerste wedstrijd die ik echt heb gezien van Ajax was in Brugge met de CL volgens mij.
Jep bekerfinale in 2009.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Bestaat er bij jou ook zoiets als Heerenveen geluk?
Ja herinner me nog dat het veld bevroren was enzo. Toen speelde Zlatan nog bij Ajaxquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:57 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Daar ben ik geweest. Was gezellig haha. Maar wel koud en we verloren.
Thuiswedstrijd was toen helemaal prachtig. Leek wel een wildwestshow de hele dag in de stad. Wat een bende. En uiteraard gewonnen van die Belgen door twee goals van Sonck.
Toen durfde je nog wel uit je huis te komenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn eerste Ajax wedstrijd in de Arena was in 2006 tegen PSV. Toen PSV op een gluiperige manier won door een goal van Simons
Laat die man lekker op zijn 75e, johquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef koemleit het volgende:
Totaal niet serieus te nemen die Sjaak Swart.. Doet net alsof ie nog op een niveau voetbalt van heb ik jou daar.. terwijl hij een beetje verloren over het veld hobbelt en de rest langs hem heen rent..
Nog steeds wel hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen durfde je nog wel uit je huis te komen?
Het lijkt me ondanks dat het een icoon is wel iemand die heel lastig wordt naarmate hij ouder wordt... zo'n wijsneuzerige bejaarde zeg maarquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef koemleit het volgende:
Totaal niet serieus te nemen die Sjaak Swart.. Doet net alsof ie nog op een niveau voetbalt van heb ik jou daar.. terwijl hij een beetje verloren over het veld hobbelt en de rest langs hem heen rent..
Hoeveel mannen van 75 zie je nog regelmatig voetballen? Ik zie ze niet zo vaakquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef koemleit het volgende:
Ja hij zal vast gedacht hebben dat iedereen dit zag als een CL finale. Nee jij hebt er kijk op.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef koemleit het volgende:
Moet ik ook doen, in een zwak moment gehaptquote:
Frankquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:59 schreef stoeltafel het volgende:
Mooi stuk http://www.ajaxlife.nl/blog/boetseren
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:39 schreef Sala-adin het volgende:
Kan ik ergens een samenvatting van Swart zijn wedstrijd checken?
Die wedstrijd van de D-tjesquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben toen naar de afscheidswedstrijd van Edwin van der Sar geweest, 3 mooie wedstrijden gezien toen.
Ja Ajax D1 tegen United D1quote:
De D1 die Man United compleet wegspeelde met het Ajax-spelquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja Ajax D1 tegen United D1![]()
Heb ook ooit Ajax D's zien voetballen tegen Chelsea dat was voor de we oefenwedstrijd Ajax - Chelsea paar jaar terug, ook geweldig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |