Was rustig in de Meer denk ik?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja altijd mooi om die legendes van Ajax aan het werk te zien. Zeker in de prachtige Meer
Had Litmanen wel willen zien. Nooit zien voetballenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja altijd mooi om die legendes van Ajax aan het werk te zien. Zeker in de prachtige Meer
Ook niet bij zijn terugkomst?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had Litmanen wel willen zien. Nooit zien voetballen
Allemaal op TV gezien. Maar was wel vet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben toen naar de afscheidswedstrijd van Edwin van der Sar geweest, 3 mooie wedstrijden gezien toen.
Die waren toen niet op televisie toch behalve die laatste?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allemaal op TV gezien. Maar was wel vet.
Dat was 2002 toch? Toen was hij 9 (als 93 zijn geboortejaar is). Dus hij zal hem niet echt bewust hebben zien spelen.quote:
Ja en volgens mij samenvattingen van die daarvoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die waren toen niet op televisie toch behalve die laatste?
Alle toppers van de wereld gezien toen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en volgens mij samenvattingen van die daarvoor.
Jammer genoeg niet nee. Net als zoveel van die legendesquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:52 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Dat was 2002 toch? Toen was hij 9 (als 93 zijn geboortejaar is). Dus hij zal hem niet echt bewust hebben zien spelen.
Absolute legende jammer dat je hem nooit hebt zien spelenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had Litmanen wel willen zien. Nooit zien voetballen
Van Basten zal wel op trainingskamp zijn met Heerenveen ofzo? En Litmanen moest verhuizen hoorde ik ofzo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom kwamen Bergkamp, Van Basten en Litmanen niet eigenlijk?
Sowieso jammer dat ik dat hele '95 tijdperk niet heb kunnen meemaken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absolute legende jammer dat je hem nooit hebt zien spelen
Toen ik 9 was kreeg ik het wel mee hoor (niet zo goed als later, maar je bent op die leeftijd ook niet achterlijk)quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:52 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Dat was 2002 toch? Toen was hij 9 (als 93 zijn geboortejaar is). Dus hij zal hem niet echt bewust hebben zien spelen.
Ik was ook maar 9 jaar oud toen Ajax in 1995 de CL won. Niet echt bewust mee gemaakt, maar dat moment vergeet ik nooit meer. Mijn vader die huilend door de kamer danste van vreugde. Ik krijg er nog kippenvel van als ik er aan denk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet nee. Net als zoveel van die legendes
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:54 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik was ook maar 9 jaar oud toen Ajax in 1995 de CL won. Niet echt bewust mee gemaakt, maar dat moment vergeet ik nooit meer. Mijn vader die huilend door de kamer danste van vreugde. Ik krijg er nog kippenvel van als ik er aan denk.
Ja maar ik volgde het gewoon niet. Mijn vader keek nou ook niet bepaald veel voetbal enzo. Toen speelde ik liever buiten enzo. De eerste wedstrijd die ik echt heb gezien van Ajax was in Brugge met de CL volgens mij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:54 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Toen ik 9 was kreeg ik het wel mee hoor (niet zo goed als later, maar je bent op die leeftijd ook niet achterlijk)
Ja toen was ik anderhalfquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:54 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik was ook maar 9 jaar oud toen Ajax in 1995 de CL won. Niet echt bewust mee gemaakt, maar dat moment vergeet ik nooit meer. Mijn vader die huilend door de kamer danste van vreugde. Ik krijg er nog kippenvel van als ik er aan denk.
Bestaat er bij jou ook zoiets als Heerenveen geluk?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Toen Ajax in 2011 kampioen werd dat is mijn grootste Ajax geluk
Dan heb je heel veel gemistquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Toen Ajax in 2011 kampioen werd dat is mijn grootste Ajax geluk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |