Misschien dat David Endt daarom een andere functie krijgt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:00 schreef Omega het volgende:
[..]
Wel terecht dat hij daar not amused over is. Was echt een domme actie.
Bergkamp mislukte bij Inter Milaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:00 schreef Omega het volgende:
Ik zou Bojan wel willen zien, Ondanks dat hij "mislukt" is bij Barca en Milan, hij zou wel eens een positieve verassing kunnen zijn.
Dat je uit je urn opstaat ? Dat je uit de as verrijst.quote:
Bojan is helemaal geen buitenspeler man. Gewoon een spits die redelijk goed in de 16 is maar verder helemaal niet bijzonder is. Heeft geen passeerbeweging.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe de fuck denk jij dat het een samenwerkingsverband is. Overmars & de Boer hebben banden met Barça, niets meer niets minder.
Zou Bojan wel bij Ajax willen zien, zit nog erg veel potentie in. Alleen jammer dat het er voor als nog niet uit is gekomen.
Fischer - Hoesen - Bojan![]()
Die had Beckham ook nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Bojan is helemaal geen buitenspeler man. Gewoon een spits die redelijk goed in de 16 is maar verder helemaal niet bijzonder is. Heeft geen passeerbeweging.
Die had dat ook niet nodig met zijn trap. Ik hoop dat hij iig niet naar Ajax komt.quote:
Als middenvelder minder belangrijk om dat niet te hebben.quote:
Ik denk dat hij bij Ajax echt wel van meerwaarde kan zijn maar we zien wel of hij komtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die had dat ook niet nodig met zijn trap. Ik hoop dat hij iig niet naar Ajax komt.
Wie mag er van jou dan wel naar komen? Je kunt ook doorslaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die had dat ook niet nodig met zijn trap. Ik hoop dat hij iig niet naar Ajax komt.
Ik zou je niet echt een geschikte haalbare rechtsbuiten kunnen opnoemen. Ik hoop dat Meleg onze Tadic wordt, dan ben ik dik tevreden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wie mag er van jou dan wel naar komen? Je kunt ook doorslaan.
Technogym spul. Schijven van 10 kg, en de barbell weegt 10,8 kg (als het een technogym barbell is). 30 kg dus.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Stang weegt normaal 20 kilo, en dat lijken op gewichten van 15 of 20 kilo kan het niet goed zien. Dus in totaal is het 60 of 50.
Meleg is nog geen materiaal om mee aan te komen in de Cl. Je moet iemand hebben die er direct staat..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zou je niet echt een geschikte haalbare rechtsbuiten kunnen opnoemen. Ik hoop dat Meleg onze Tadic wordt, dan ben ik dik tevreden.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Meleg is nog geen materiaal om mee aan te komen in de Cl. Je moet iemand hebben die er direct staat..
Scheelt een paar miljoen euro ja. Daarbij hebben we geen goede rechtsbuiten en wel goede middenveldersquote:
Geef mij ook zo een glazen bolquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Meleg is nog geen materiaal om mee aan te komen in de Cl. Je moet iemand hebben die er direct staat..
Wie weet staat hij er wel direct. Ik laat mij iig graag verrassen. Bojan heeft al jaren niets gepresteerd. Overhyped tot de max en zal zeker niet goedkoop zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee spits, lijkt me ook allemaal lulkoek.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:33 schreef Reemi het volgende:
Bojan lijkt me ook eigenlijk helemaal geen rechtsbuiten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |