Niets ernstigs, in februari weer fit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Derk schijnt eruit gevallen te zijn.
Je optimisme is inspirerend.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Daar kunnen we pas echt achter komen wanneer hij daadwerkelijk de stap maakt.
14quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:09 schreef henk3412 het volgende:
welke rugnummer heeft of krijgt fischer ivm shirt bedrukken?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://ajax.bbvms.com/view/default/2190587.html
ik moest lachenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Derk schijnt eruit gevallen te zijn.
quote:
Op de training draagt hij nummer 7, die nummers zijn alleen nog niet definitief.quote:
Buiten dat is rugnummer 14 buiten gebruik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op de training draagt hij nummer 7, die nummers zijn alleen nog niet definitief.
Zie; http://www.ajaxlife.nl/up(...)ggen-over-rugnummers
Vind ik zo'n onzin maar Cruijff zelf ook geloof ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Buiten dat is rugnummer 14 buiten gebruik.
Cruijff zei dat de beste speler dan maar 14 zou moeten krijgenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik zo'n onzin maar Cruijff zelf ook geloof ik
Idemquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik zo'n onzin maar Cruijff zelf ook geloof ik
Inderdaad een beter eerbetoonquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Cruijff zei dat de beste speler dan maar 14 zou moeten krijgen
Ik vind eigenlijk zo'n eerbetoon al wat onzinnig. Geef hem een standbeeld of zo, maar dit vind ik nergens op slaan.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:44 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk zo'n eerbetoon al wat onzinnig. Geef hem een standbeeld of zo, maar dit vind ik nergens op slaan.
Zeker niet voor een speler die vanwege een salarisconflict bij de aartsrivaal gaat ballen.
Alsof er ook maar enige sprake is van een samenwerkingsverband tussen Ajax en Barcelona?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:52 schreef TIM-846 het volgende:
Ik hoef Krikic niet bij Ajax te zien. Maar het zou een redelijk debiel 'Samenwerkingsverband' zijn als Barcelona meewerkt aan het versterken van Ajax grootste concurrent.
Wordt toch regelmatig gesuggereerd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Alsof er ook maar enige sprake is van een samenwerkingsverband tussen Ajax en Barcelona?Gelukkig niet zeg.
Nogal een groot verschil tussen iets dat gesuggereerd wordt en ook daadwerkelijk is. Er is geen enkele samenwerking tussen Ajax en Barcelona. Dat ze al tientallen jaren goed met elkaar overweg kunnen staat daar verder los van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |