quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Echt he![]()
Ik squat 250 maar zit hier ook niet op te scheppen.
Idd tis nog 2 maanden. Net begonnen de transfer periode.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou mooi zijn maar 3 september is nog ver weg
Daar kunnen we pas echt achter komen wanneer hij daadwerkelijk de stap maakt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eriksen is ook bij lange na niet van het niveau om Gotze te vervangen.
Jijquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Echt he![]()
Ik squat 250 maar zit hier ook niet op te scheppen.
HAHAHAHAAHHA GOEIEN GARPJE DIE ZAG NIEMAND AANKOMEN HAHAquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Derk schijnt eruit gevallen te zijn.
Bedankt dat je de grap zo waardeert. Dit zal ik noteren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
HAHAHAHAAHHA GOEIEN GARPJE DIE ZAG NIEMAND AANKOMEN HAHA
Ja, wellicht kan Enoh ook wel mee met Real Madrid. Maar daar komen we pas achter als hij ooit de kans krijgt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Daar kunnen we pas echt achter komen wanneer hij daadwerkelijk de stap maakt.
Niets ernstigs, in februari weer fit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je optimisme is inspirerend.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Daar kunnen we pas echt achter komen wanneer hij daadwerkelijk de stap maakt.
14quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:09 schreef henk3412 het volgende:
welke rugnummer heeft of krijgt fischer ivm shirt bedrukken?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://ajax.bbvms.com/view/default/2190587.html
ik moest lachenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
Op de training draagt hij nummer 7, die nummers zijn alleen nog niet definitief.quote:
Buiten dat is rugnummer 14 buiten gebruik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op de training draagt hij nummer 7, die nummers zijn alleen nog niet definitief.
Zie; http://www.ajaxlife.nl/up(...)ggen-over-rugnummers
Vind ik zo'n onzin maar Cruijff zelf ook geloof ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Buiten dat is rugnummer 14 buiten gebruik.
Cruijff zei dat de beste speler dan maar 14 zou moeten krijgenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik zo'n onzin maar Cruijff zelf ook geloof ik
Idemquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik zo'n onzin maar Cruijff zelf ook geloof ik
Inderdaad een beter eerbetoonquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Cruijff zei dat de beste speler dan maar 14 zou moeten krijgen
Ik vind eigenlijk zo'n eerbetoon al wat onzinnig. Geef hem een standbeeld of zo, maar dit vind ik nergens op slaan.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:44 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk zo'n eerbetoon al wat onzinnig. Geef hem een standbeeld of zo, maar dit vind ik nergens op slaan.
Zeker niet voor een speler die vanwege een salarisconflict bij de aartsrivaal gaat ballen.
Alsof er ook maar enige sprake is van een samenwerkingsverband tussen Ajax en Barcelona?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:52 schreef TIM-846 het volgende:
Ik hoef Krikic niet bij Ajax te zien. Maar het zou een redelijk debiel 'Samenwerkingsverband' zijn als Barcelona meewerkt aan het versterken van Ajax grootste concurrent.
Wordt toch regelmatig gesuggereerd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Alsof er ook maar enige sprake is van een samenwerkingsverband tussen Ajax en Barcelona?Gelukkig niet zeg.
Nogal een groot verschil tussen iets dat gesuggereerd wordt en ook daadwerkelijk is. Er is geen enkele samenwerking tussen Ajax en Barcelona. Dat ze al tientallen jaren goed met elkaar overweg kunnen staat daar verder los van.quote:
Hoe de fuck denk jij dat het een samenwerkingsverband isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:52 schreef TIM-846 het volgende:
Ik hoef Krikic niet bij Ajax te zien. Maar het zou een redelijk debiel 'Samenwerkingsverband' zijn als Barcelona meewerkt aan het versterken van Ajax grootste concurrent.
Bojanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe de fuck denk jij dat het een samenwerkingsverband is. Overmars & de Boer hebben banden met Barça, niets meer niets minder.
Zou Bojan wel bij Ajax willen zien, zit nog erg veel potentie in. Alleen jammer dat het er voor als nog niet uit is gekomen.
Fischer - Hoesen - Bojan![]()
Die is echt wel goed genoeg voor Ajax hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:41 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Mislukt bij Barcelona, mislukt bij Roma. Leuk spelertje maar niet voor Ajax
Wel terecht dat hij daar not amused over is. Was echt een domme actie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:22 schreef tong80 het volgende:
Michael Laudrup heeft weinig begrip voor de advertentie die Ajax onlangs in de krant zette om hem op te sporen voor een naheffing van de belastingdienst. In de advertentie stond ook vermeld dat Laudrup zonder bekende woon- of verblijfplaats was. 'Ik ben dan ook slechts manager in de grootste voetbalcompetitie van de wereld. Misschien wisten ze dat niet...', zegt de Deense manager van Swansea City van vrijdag in De Telegraaf. .
De oud-speler van Ajax overlegt nog met zijn advocaat, of hij op 29 augustus gehoor geeft aan de oproep om voor de rechtbank te verschijnen. 'Het is ongelooflijk. Een zaak van twaalf jaar geleden. Ajax heeft in ieder geval enorm veel publiciteit gehad. Maar ze hadden me ook gewoon even kunnen bellen. Op het moment dat je met zoiets geconfronteerd wordt, irriteert het.'
Laudrup bereidt zich met zijn ploeg in Nederland voor op het nieuwe seizoen.
zal altijd beter zijn dan Boerrigterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:00 schreef Omega het volgende:
[..]
Wel terecht dat hij daar not amused over is. Was echt een domme actie.
Ik zou Bojan wel willen zien, Ondanks dat hij "mislukt" is bij Barca en Milan, hij zou wel eens een positieve verassing kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |